klev Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Aaaaahaaa. Kolektroa jako jedynego nie ruszalem. Mea culpa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 2 minuty temu, klev napisał: Aaaaahaaa. Kolektroa jako jedynego nie ruszalem. Mea culpa. Jak zajrzysz pod maskę to do osłony rozrządu po stronie pasażera masz przykręcone mocowania przewodu tej sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magnat0 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) Sprawdziłem sondę miernikiem na pinach 3 i 4(chyba), wskazanie to 1.6 ohma. Chyba powinno kręcić się koło 5 ohmów. Muszę kupić sondę. Prośba do Was, żebyście pomogli dobrać dobrą sondę do mojego silnika. Wiem, że muszę kupić Denso, chyba że polecacie coś innego. Chciałem wyczytać z sondy jakieś informacje ale jedyna co się dało wyczytać to: "226" "197" Czy sonda dosępna pod tym linkiem będzie odpowiednia? https://allegro.pl/oferta/sonda-lambda-subaru-impreza-forester-oryg-dox0308-6881166132 pozdrawiam Edytowane 4 Stycznia 2020 przez Magnat0 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 3 godziny temu, Magnat0 napisał: prawdziłem sondę miernikiem na pinach 3 i 4(chyba), wskazanie to 1.6 ohma. Chyba powinno kręcić się koło 5 ohmów. obwód grzałki to pin 1 i 2, opór powinien być poniżej 5ohmów, sprawdź wpierw wiązke pomiędzy ECU a sondą, czy jest drożna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magnat0 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Dzisiaj obserwowane było napięcie na sondzie. Auto zimne(cały test wykonany był na benzynie), odpalamy i patrzymy, napięcie jest 0.32V, czekamy około 4min i nagle obroty silnika lekko się podnoszą na chwilkę(jak bym dodał krótko pedał gazu) i pojawia się w tym samym momencie błąd silnika i napięcie skoczyło do wartości około 0.9V, ale na chwilkę i potem utrzymywało się około 0,5V. Zacząłem dodawać i puszczać gaz, przy dodaniu gazu napięcie szło w górę(pod 1V), a przy puszczaniu spadało do około 0V. Czy jest to normalne zachowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 kolego, Ty sobie monitorujesz przednią czy tylna sondę? Przednia u Ciebie ma być AFR i tutaj nie ma oscylowania pomiędzy 0-0,9V. Czym Ty to monitorujesz i które wskazanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magnat0 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Przednią, czyli przed katalizatorem, monitoruje elmem Edytowane 13 Stycznia 2020 przez Magnat0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magnat0 Opublikowano 27 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) Zakupiłem w końcu sondę lambadę Denso. Sonda przed katalizatorem. Po wymianie błąd się nie pojawia Dodam tylko że stara sonda wszystkie parametry miała w porządku podczas pomiarów. Zamykamy! Edytowane 27 Listopada 2020 przez Magnat0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 W dniu 31.12.2019 o 08:27, st981777 napisał: Poleje się na mnie pewnie fala krytyki, ale właśnie przez takie przypadki twierdze, że BRC to syf... Tak samo jak OMVL. Sterowniki, w których nie można zrobić klasycznej mapy są moim subiektywnym zdaniem do bani. Nie wiem czemu BRC do syf. Ja je mam od 240 tys a aucie i żadnych problemów. Po 1 tys padł jeden wtrysk, wymieniony na gwarancji i tyle było problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 W dniu 27.11.2020 o 20:05, Magnat0 napisał: Zakupiłem w końcu sondę lambadę Denso. Sonda przed katalizatorem. Po wymianie błąd się nie pojawia Dodam tylko że stara sonda wszystkie parametry miała w porządku podczas pomiarów. Zamykamy! Z sondą u mnie też był problem. Była 3 razy wymieniana i ciągle to samo, kupowana w sklepie motoryzacyjnym. W końcu pojechałem do ASO , gdzie kupiłem nową i problem znikł. W rozmowie dowidziałem się że jest kilka modeli pasujących , ale nie działających prawidłowo, i trzeba konkretnie ten model z konkretnym symbolem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się