Skocz do zawartości

Subaru Forester, kontrolka ecu na niskich obrotach


Magnat0

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, klev napisał:

Aaaaahaaa. Kolektroa jako jedynego nie ruszalem. Mea culpa.

Jak zajrzysz pod maskę to do osłony rozrządu po stronie pasażera masz przykręcone mocowania przewodu tej sondy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem sondę miernikiem na pinach 3 i 4(chyba), wskazanie to 1.6 ohma. Chyba powinno kręcić się koło 5 ohmów. Muszę kupić sondę. Prośba do Was, żebyście pomogli dobrać dobrą sondę do mojego silnika. Wiem, że muszę kupić Denso, chyba że polecacie coś innego. Chciałem wyczytać z sondy jakieś informacje ale jedyna co się dało wyczytać to:

"226"

"197"

Czy sonda dosępna pod tym linkiem będzie odpowiednia?

https://allegro.pl/oferta/sonda-lambda-subaru-impreza-forester-oryg-dox0308-6881166132

 

pozdrawiam

Edytowane przez Magnat0
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Magnat0 napisał:

prawdziłem sondę miernikiem na pinach 3 i 4(chyba), wskazanie to 1.6 ohma. Chyba powinno kręcić się koło 5 ohmów.

 

obwód grzałki to pin 1 i 2, opór powinien być poniżej 5ohmów,  sprawdź wpierw wiązke pomiędzy ECU a sondą, czy jest drożna.

 

image.thumb.png.cd2bc718222d3d1bdd0dfbf7e8fd7645.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj obserwowane było napięcie na sondzie. Auto zimne(cały test wykonany był na benzynie), odpalamy i patrzymy, napięcie jest 0.32V, czekamy około 4min i nagle obroty silnika lekko się podnoszą na chwilkę(jak bym dodał krótko pedał gazu) i pojawia się w tym samym momencie błąd silnika i napięcie skoczyło do wartości około 0.9V, ale na chwilkę i potem utrzymywało się około 0,5V.

Zacząłem dodawać i puszczać gaz, przy dodaniu gazu napięcie szło w górę(pod 1V), a przy puszczaniu spadało do około 0V. Czy jest to normalne zachowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Zakupiłem w końcu sondę lambadę Denso. Sonda przed katalizatorem. Po wymianie błąd się nie pojawia :)

Dodam tylko że stara sonda wszystkie parametry miała w porządku podczas pomiarów.

Zamykamy!

Edytowane przez Magnat0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.12.2019 o 08:27, st981777 napisał:

Poleje się na mnie pewnie fala krytyki, ale właśnie przez takie przypadki twierdze, że BRC to syf... Tak samo jak OMVL. Sterowniki, w których nie można zrobić klasycznej mapy są moim subiektywnym zdaniem do bani.

Nie wiem czemu BRC do syf.

Ja je mam od 240 tys a aucie i żadnych problemów.

Po 1 tys padł jeden wtrysk, wymieniony na gwarancji i tyle było problemów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2020 o 20:05, Magnat0 napisał:

Zakupiłem w końcu sondę lambadę Denso. Sonda przed katalizatorem. Po wymianie błąd się nie pojawia :)

Dodam tylko że stara sonda wszystkie parametry miała w porządku podczas pomiarów.

Zamykamy!

Z sondą u mnie też był problem.

Była 3 razy wymieniana i ciągle to samo, kupowana w sklepie motoryzacyjnym.

 W końcu pojechałem do ASO , gdzie kupiłem nową i problem znikł. W rozmowie dowidziałem się że jest kilka modeli pasujących , ale nie działających prawidłowo, i trzeba konkretnie ten model z konkretnym symbolem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...