marek790 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 osłona przegubu ma przylegać ciasno i się obracać razem z półośką i przegubem czy na ktrymś z końców ma być luzem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 końców ma być luzem Bron Boze ... ciasno i szczelnie zeby smarowidlo nie uszlo z wewnatrz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 to dlaczego one mi tak pękają? w ciągu roku już 2 raz wymieniam osłony (przód) i są ciasno pozakładane by właśnie żaden kurz i woda się nie dostała do środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Kupujesz org czy zamiennik ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Jak znam życie to kupuje zamienniki JC czyt. starszna faja dobre osłony produkuje firma SPIDAN po ok 35 zl za caly komplet z opaskami i smarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 starszna faja Swieta racja ... u mnie wytrzymaly 5k km :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 nio :sad: . ale to ostatnio. poprzednio były założone jakieś japońskie. Teraz zakładam c.v HDK- też japońskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zaloz cos lepszego i nie naciagaj oslony (od strony polosi ) do wewnatrz lecz wrecz przeciwnie ... wysun ja ok 5 mm na zewnatrz . Mieszek bedzie mniej nacicgniety i nie powinien sie targac przy pelnym skrecie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Mark L.A.ale w półośce są miejsca gdzie osadziś osłonę. co z nimi? nie patrzec na to tylko wysunąć o te 5mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Mark L.A.ale w półośce są miejsca gdzie osadziś osłonę. co z nimi? nie patrzec na to tylko wysunąć o te 5mm? osłona ma być w tym miejscu, kup dobre osłony i bedziesz miał spokój. Zapytaj w zaprzyjaźnionym jakims warsztacie czy maja przyrząd do osłon z FORCHA, a jak maja , to napewno maja osłony tejże firmy, nie ma nic na rynku lepszego, jak te osłony, wytrzymuja dwa razy tyle co oryginały, ale musi byc specjalny przyrząd do ich zakładania, dlatego tak napisałem. A najlepiej zadzwoń do przedstawiciela FORCHA, na Twoim rynku i zapytaj go wprost, który warsztat ma zestaw do montazu osłon, pewno bedzie wiedział, przeważnie maja serwisy co robia duzo Renault, bo tam to sie najszybciej zwraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 carfit - wiesz co mi powiedziano w serwisie subaru? (mam auto z 96r) zdejmiemy osłony pojedziemy do hurtowni i coś wybierzemy. Więc wolę sam sobie je założyć skoro tam taka sama procedura jak i w moim wykonaniu. Z tym, że kilka stówek w kieszeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 carfit z Forchem ma racje ... dobra rzecz ... Ciekawe ile to teraz kosztuje ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 carfit z Forchem ma racje ... dobra rzecz ...Ciekawe ile to teraz kosztuje ??? Cały zestaw 950 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Za 8 gumek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Za 8 gumek? Nie no bez jaj zestaw zawiera, 30 osłon, specjalny przyrząd do zakładania osłon bez ściagania przegubu z półosi, specjalne klucz do naciagania i zaciskania metalowych opasek, smary do przegubów, opaski stalowe, i inne pierdoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 carfit, dostałeś PW ode mnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 carfit, dostałeś PW ode mnie? yyy, tak sorry zaraz odpisuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 carfit, to samo pytanie co mati, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 witam moja oslona przedniego zewnetrzego przegubu podziekowala mi i rozdwoiła sie:(( wiec mam szybkie pytanie jaka jest najlepsza metoda zmiany osłony?? przegub jest rozbieralny czy trzeba przewlekać jakos?? Jak najszybciej mozna to zrobic i czy trzeba cała półoś wykrecac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Mark L.A.ale w półośce są miejsca gdzie osadziś osłonę. co z nimi? nie patrzec na to tylko wysunąć o te 5mm? Wygląda to tak,że na półosi jest zagłębienie z wyżłobionym rowkiem a na osłonie przegubu jest taka wypustka która pasuje do tego rowka,jak założysz obejmę to ona dociska tą wypustkę do rowka i nie ma prawa się nic przesuwać - czasami w serwisach i różnych takich mechanik robi na szybko i nie dopasuje dokładnie tej wypustki do rowka i wtedy dostaje się pod obejmę trochę smaru i wszystko lata po bokach.Sprawa jest prosta tylko trzeba się przyłożyć (dziś robiłem to samemu - naprawdę 30min. pracy i po sprawie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi