Skocz do zawartości

Silnik Impreza GT


Olek1236

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Jestem nowy tutaj na forum i mam do Was jedno pytanie. 

Teraz zabrałem się za remont silnika. Rozkrecalem cały i dałem głowice do planowania a blok do hanowania. Wszystko już wróciło kupiłem wszystkie nowe graty do środka (nic starego nie zostaje) i chciałbym zacząć składać wszystko do kupy. I tu jest moje pytanie ponieważ w komplecie uszczelek nie ma nic na połączenie karterow silnika i czym się to miejsce uszczelniacz fabrycznie bo nie wydaje mi się aby był to sylikon.? Z góry dzięki za informację i pozdrawiam

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Akurat na mechanice się znam i nie jest to cos strasznego. A silnik zwykły rzedowy, boxer czy v-ka jak bym nie było ma ta sama zasadę działania i żadnej filozofii przy nim nie ma. 


Zasada działania to co innego jak zasady składania. W subarowych manualach (tych ogólnodostępnych) są po kolei jak krowie na rowie pokazywane czynności serwisowe. I wszystkie momenty dokręcenia poszczególnych elementów też są pokazane (często na obrazkach). Jeśli masz taki manual w pdf to w wyszukiwarkę wpisz torque i poszukaj momentu obrotowego który Cię interesuje.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...