Jump to content

Olek1236

Nowy
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About Olek1236

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gubin
  • Auto
    Impreza GT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Olek1236

    Brak iskry

    Ok wielkie dzięki. Będę musiał sobie wszystko potlumaczyc na polski bo po angielsku nie dam rady. Podrukuje te schematy i zobaczę czy dojdę co do czego.
  2. Olek1236

    Brak iskry

    No właśnie jeżeli chodzi o schematy to nie bardzo. Znalazłem tylko w wiązce przekaźnik od pompy
  3. Olek1236

    Brak iskry

    I jeszcze jedno pytanie? Co to jest? Ponieważ gdy podepne wtyczkę to automatycznie podświetlaja mi się do połowy wszystkie czerwone kontrolki na zegarach. Gdy wtyczkę wypne to gasna. Dodam że nie jest to od gtka tylko od wolnossaka o ile ma to znaczenie
  4. Olek1236

    Brak iskry

    Przed chwilą namowilem żonę i poszła że mną do garażu sprawdzić te wtryski. Podczas kręcenia nic nie czuć żeby pracowały ani nie słychać. Jak podałem na krótko na wtrysk plus i minus to słychać że pracuje wtrysk. Ok rozumiem że pompa pracuje i po nabiciu ciśnienia się wyłącza. Ale u mnie ona się zalacza na WYŁĄCZONYM zapłonie i pracuje ciągle. A gdy WŁĄCZĘ zapłon to pompa gaśnie. Gdy znów WYŁĄCZE zapłon to ponownie się załącza
  5. Olek1236

    Brak iskry

    Ok jutro postaram się to sprawdzić. Problem mam tylko z pompa paliwa bo zalacza się po wyłączeniu zapłonu a gdy włączę zapłon to pompa się wyłącza. To może mieć wpływ na działanie wtryskiwaczy
  6. Olek1236

    Brak iskry

    Co do wtryskow nie sprawdzałem bo nawet nie byslalem jak to zrobic
  7. Olek1236

    Brak iskry

    A więc jeżeli chodzi o punkty na kołach to na wale jest ich 6 a na walki 7.
  8. Olek1236

    Brak iskry

    Dopiero dzisiaj zaczelem pracę z kabelkami i schematami ale już mi coś nie pasuje z napięciami. Tam gdzie powinienem według schematu po zakonie mieć 6V to mam 12V ale szukam dalej po schematach. A także szukam jakiegoś elektryka w lubuskim który chciałby się tego podjąć ewentualnie
  9. Olek1236

    Brak iskry

    No właśnie tego koła nie jestem pewny na 100%. Ale nie widziałem koła do GT-ka lewego ssacego żeby było kompozytowe. A to koło jest na 100%z GT my99
  10. Olek1236

    Brak iskry

    Na 100% koło na wale mam te po prawej stronie a te z walka muszę sprawdzić ale na 99% też mam to z prawej
  11. Olek1236

    Brak iskry

    Iskry nie ma wcale. Ale zauważyłem problem z check engine. Jak wyłączam zapłon to się lekko podświetla
  12. Olek1236

    Brak iskry

    Wiem tyle że mam cewke na 3 piny i na środkowym mam plus. Nie wiem co powinno być na lewym i prawym. Może jest możliwość pomierzenia tego? A co do iskry to nie zauważyłem żeby coś było. Może uda mi się to jeszcze dzisiaj sprawdzić i dam znać
  13. Olek1236

    Brak iskry

    Wydaje mi się ze tak, przeglądałem wiązke 3 krotnie i nic więcej nie widzę. A powiedzcie mi który to gliwny przekaznik?
  14. Olek1236

    Brak iskry

    Ok to będę musiał rozebrac cały rozrząd aby ściągnąć koło ssace i sprawdzę te punkty.
  15. Olek1236

    Brak iskry

    Dzięki za info tylko że koło ssace z czujnikiem walka jest metalowe. Kompozyty to pozostałe 3. A co do pompy paliwa to chodziło mi dlaczego ona pracuje na wyłączonym zapłonie a nie na włączonym? Włączę zapłon cisza, wyłącze to się pompa włączy, wyciągnę kluczyk to dalej chodzi. Wyłączyć pompę mozna jedynie włączeniem zapłonu bądź wypieciem przekaznika
×
×
  • Create New...