Olek1236 Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Witam Jestem nowy tutaj na forum i mam do Was jedno pytanie. Teraz zabrałem się za remont silnika. Rozkrecalem cały i dałem głowice do planowania a blok do hanowania. Wszystko już wróciło kupiłem wszystkie nowe graty do środka (nic starego nie zostaje) i chciałbym zacząć składać wszystko do kupy. I tu jest moje pytanie ponieważ w komplecie uszczelek nie ma nic na połączenie karterow silnika i czym się to miejsce uszczelniacz fabrycznie bo nie wydaje mi się aby był to sylikon.? Z góry dzięki za informację i pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Nie masz manuala serwisowego tylko na pałę składasz? Połówki bloku składa się na silikon i 4 oringi w odpowiednich miejscach, kolejność dokręcania i moment też mają znaczenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Mam manualna tylko tam nic nie doczytałem bo słabo u mnie z angielskim a tylko takiego manuala znalazłem. Masz może coś w naszym języku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Nie słyszałem o polskiej wersji, może ASO ma taką ale raczej jej nie dostaniesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 A ty może posiadasz takie informacje jak kolejność i momenty? Zarówno karterow jak i głowic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 W manualu masz rysunki z kolejnością i podanymi momentami, nie musisz znać angielskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Jak widać silnik boxera każdy może poskładać, czy potrafi czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 1 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 Akurat na mechanice się znam i nie jest to cos strasznego. A silnik zwykły rzedowy, boxer czy v-ka jak bym nie było ma ta sama zasadę działania i żadnej filozofii przy nim nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Akurat na mechanice się znam i nie jest to cos strasznego. A silnik zwykły rzedowy, boxer czy v-ka jak bym nie było ma ta sama zasadę działania i żadnej filozofii przy nim nie ma. Zasada działania to co innego jak zasady składania. W subarowych manualach (tych ogólnodostępnych) są po kolei jak krowie na rowie pokazywane czynności serwisowe. I wszystkie momenty dokręcenia poszczególnych elementów też są pokazane (często na obrazkach). Jeśli masz taki manual w pdf to w wyszukiwarkę wpisz torque i poszukaj momentu obrotowego który Cię interesuje.Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek1236 Opublikowano 2 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Mam już komplet manuali tylko zastanawiają mnie oznaczenia graficzne. Tam gdzie kropelka to ok smarować olejem ślę jeszcze jest tawotnica i jakby tubka z sylimonem czy smarem. To nie wiem co oznacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się