Skocz do zawartości

WRX STI po raz drugi


Tommi1

Rekomendowane odpowiedzi

No i świnia wróciła z NS. Czujniki przełożone, podstawka usunięta. (zrobiło się miejsce na podłączenie chłodnicy oleju). Ale zobaczymy czy będzie potrzebna, zakladając że micha od crazy bee dosc dobrze wychładza olej. Może Bednary odpowiedzą na moje wątpliwości. 

Edytowane przez Tommi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2019 o 22:07, Tommi1 napisał:

No i świnia wróciła z NS. Czujniki przełożone, podstawka usunięta. (zrobiło się miejsce na podłączenie chłodnicy oleju). Ale zobaczymy czy będzie potrzebna, zakladając że micha od crazy bee dosc dobrze wychładza olej. Może Bednary odpowiedzą na moje wątpliwości. 

Przy ostrzejszej jeździe na pewno chłodnica będzie potrzebna. Miska schowana pod osłoną niewiele da, temat przerabiany wielokrotnie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2019 o 06:44, Simon WRC napisał:

Przy ostrzejszej jeździe na pewno chłodnica będzie potrzebna. Miska schowana pod osłoną niewiele da, temat przerabiany wielokrotnie ;).

Nie tak dawno miałem "przyjemność" jechac z NS do Bielska Białej i powiem Ci Szymon ze w trybie mocno odbiegającym od poprawnej/przepisowej jazdy maks co sie dałoosiągnąć to 96 stopni (temp. Pow. 34 stopnie). To tak nie najgorzej ;) aczkolwiek tor pokaże jaka jest rzeczywistość. P. S. Najważniejsze że Edwin przeniósł te czujniki, wtedy łatwiej jest zamontować chłodnice :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Tommi1 napisał:

Nie tak dawno miałem "przyjemność" jechac z NS do Bielska Białej i powiem Ci Szymon ze w trybie mocno odbiegającym od poprawnej/przepisowej jazdy maks co sie dałoosiągnąć to 96 stopni (temp. Pow. 34 stopnie). To tak nie najgorzej ;) aczkolwiek tor pokaże jaka jest rzeczywistość. P. S. Najważniejsze że Edwin przeniósł te czujniki, wtedy łatwiej jest zamontować chłodnice :)

Jazda autostradowa nawet z większymi prędkościami ma niewiele wspólnego z jazdą torową. Na krętym torze prędkości są niższe przez co chłodzenie jest mniej efektywne a sam silnik podczas częstych przyspieszeń dostaje o wiele bardziej w kość. 

Zależy też jak jest zmodyfikowana mapa. Na seryjnym doładowaniu na pewno będzie o wiele niżej niż jak u mnie w peaku do 1,5bar. Zresztą jak pojeździsz, to zobaczysz ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Tommi1 napisał:

No tam autostrady to nie uwidzisz ;)

No jak to nie? Można jechać do Brzeska a później A4 do Katowic i dalej do Bielska, ale fakt, to nie droga dla Subaraków :biglol:.

 

2 godziny temu, Tommi1 napisał:

Nie tak dawno miałem "przyjemność" jechac z NS do Bielska Białej i powiem Ci Szymon ze w trybie mocno odbiegającym od poprawnej/przepisowej jazdy maks co sie dałoosiągnąć to 96 stopni (temp. Pow. 34 stopnie). 

A wracając do temperatury, to z chłodnicą oleju nie miałbyś więcej niż 89st :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pierwsze Bednary zaliczone, było zacnie. Doświadczenia zebrane, i dobre i złe ale najważniejsze że zebrane. Poznało się pare fajnych osób, wysłuchało opinii i podpatrzyło parę ciekawych rozwiązań z punktu widzenia technicznego. 

 

_20190903_081900.JPG

 

 

 

VR'y 2 w specyfikacji 7a świetne ale niestety zagotowane... Przy temperaturze +32 popłyneły albo inaczej... Zarżnołem, szczególnie prawą 

 

_20190903_081822.JPG

 

_20190903_081841.JPG

Może się uda ją jeszcze załorzyć na tył ale mam obawy co do jej wyyrzymalości... 

 

 

 

Edytowane przez Tommi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.08.2019 o 11:45, Simon WRC napisał:

A wracając do temperatury, to z chłodnicą oleju nie miałbyś więcej niż 89st :)

No i tak że chłodnica oleju może bo maks zanotowane 110 stopni C przy temperaturze zewnętrznej około 32-33 stopni C. Aczkolwiek odcinek około 7 km. 

Edytowane przez Tommi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Tommi1 napisał:

VR'y 2 w specyfikacji 7a świetne ale niestety zagotowane... Przy temperaturze +32 popłyneły albo inaczej... Zarżnołem, szczególnie prawą 

 

Może się uda ją jeszcze załorzyć na tył ale mam obawy codo jej wyyrzymalości... 

Chciałoby się powiedzieć - a nie mówiłem? Szkoda opon, bo przy takiej pogodzie ani czasu nie zrobisz, ani do końca nie poznasz ich właściwości a tylko zabijesz je w kilka minut...

 

7 minut temu, Tommi1 napisał:

No i tak że chłodnica oleju może bo maks zanotowane 110 stopni C przy temperaturze zewnętrznej około 32-33 stopni C. 

No to widzę słabo cisnąłeś, bo ja na 2min odcinku na Kielcach miałem 117st :).

Aktualnie przy takich temperaturach zewnętrznych na dłuższych odcinkach z chłodnicą oleju i na maksa włączonym ogrzewaniu, olej mam na poziomie 110st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Simon WRC napisał:

Chciałoby się powiedzieć - a nie mówiłem? Szkoda opon, bo przy takiej pogodzie ani czasu nie zrobisz, ani do końca nie poznasz ich właściwości a tylko zabijesz je w kilka minut...

 

No cóż, doświadczenie kosztuje tak jak edukacja ;)

Ale wiadome że trzeba mieć trochę więcej zestawów w różnej specyfikacji jak się chce bezpiecznie cisnąć :)

 

Najważniejsze że Focusa objechaliśmy :biglol:

47 minut temu, rosaskc napisał:

Gdzie i kiedy teraz uderzasz?

Narazie do roboty a torowo nie wiem muszę to zgrac z grafikiem domowo-pracowniczym ;). I wtedy się okaże. 

 

35 minut temu, Simon WRC napisał:

No to widzę słabo cisnąłeś... 

No nie da się tego ukryć ;) :P ale był fun 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

I znów się nic nie dzieje w temacie ... Czas jednak a raczej jego brak jest największym wrogiem upgradów ;) 

 

DSC_2598.JPG

 

A przez ten czas się trochę gratów nazbierało do założenia

 

_20190727_115441.JPG 

 

_20190925_100110.JPG

 

Wiem, wiem  teoretycznie róż nie przystoi ;)

Edytowane przez Tommi1
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...