Skocz do zawartości

WRX STI po raz drugi


Tommi1

Rekomendowane odpowiedzi

  

3 godziny temu, MDsuperstar napisał:

Różnice między seryjnym S a seryjnym S# rozumiem, natomiast jeszcze osobiście nie znalazłem zastosowania dla trybu '"I" :biglol:

Sprawdza się na śniegu, gdzie moment na kołach jest drugorzędny za to prowadzenie gazem bardzo istotne. 

No i jak @FilipeK napisał, jak żona wsiada można zapodać żeby sprzęgła nie paliła :biglol:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MDsuperstar napisał:

Różnice między seryjnym S a seryjnym S# rozumiem, natomiast jeszcze osobiście nie znalazłem zastosowania dla trybu '"I" :biglol:

trzeba było dziś być "na Kielcach", to wtedy byś wiedział jak zastosować "I". 

Mega śnieżnie na początku i mega ślizgo pod koniec...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Simon WRC napisał:

Sprawdza się na śniegu, gdzie moment na kołach jest drugorzędny za to prowadzenie gazem bardzo istotne. 

Tak jak wspomniałem, nie odkryłem jeszcze tego zastosowania w warunkach drogowych, pomimo kilku wyjazdów na narty do Włoch czy na Słowację oraz codziennego używania samochodu zimą.

 

2 godziny temu, Tommi1 napisał:

to wtedy byś wiedział jak zastosować "I". 

Jadę niedługo, to może się dowiem ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Ptasi0r napisał:

na trybie I w serii jest ograniczony boost o 0,2 Bar mniej względem S i S#.

Potwierdzam! Przetestowałem dziś "profesjonalnie" przy zastosowaniu obd bt i Torque Pro. 

 

Czwarty bieg, pełen but od 3-4k, tryb I - ładuje max 1,0

 

Czwarty bieg, pełen but od 3-4k, tryb S i S+ - ładuje max 1,3

Edytowane przez MDsuperstar
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, MDsuperstar napisał:

Różnice między seryjnym S a seryjnym S# rozumiem, natomiast jeszcze osobiście nie znalazłem zastosowania dla trybu '"I" :biglol:

Ja mam podobnie :)   70% jeżdżę  na S a  30 % na S# i  w szczególności jak jadę w góry  są takie warunki to proporcje się odwracają :D 

147027589_3640084839394026_8413416587542035257_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Benek433 napisał:

Ja mam podobnie :)   70% jeżdżę  na S a  30 % na S# i  w szczególności jak jadę w góry  są takie warunki to proporcje się odwracają :D 

147027589_3640084839394026_8413416587542035257_o.jpg

widocznie jestem słaby w te klocki skoro do zabawy potrzebuje tylko "I" :OO:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jeńców nie bierzesz :)

 

  

3 godziny temu, Tommi1 napisał:

widocznie jestem słaby w te klocki skoro do zabawy potrzebuje tylko "I" :OO:

No jak to? Im luźniejsza bądź bardziej śliska nawierzchnia, tym potrzeba więcej mocy :biglol::biglol::biglol:

 

IMG_7126.thumb.jpg.1f1fadd2e195e64ca5dc8cb6dfe7c1df.jpg

Edytowane przez Simon WRC
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Simon WRC napisał:

Widzę, że jeńców nie bierzesz :)

 

  

No jak to? Im luźniejsza bądź bardziej śliska nawierzchnia, tym potrzeba więcej mocy :biglol::biglol::biglol:

 

IMG_7126.thumb.jpg.1f1fadd2e195e64ca5dc8cb6dfe7c1df.jpg

Eeee tam, to i tak klasa budżet...

P.S. I tak się teraz zastanawiam po co mi to jak tylko używam "I". :biglol:;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2021 o 09:33, Simon WRC napisał:

Brawo, bierzesz evo po zewnętrznej ;)

On się ratował z poślizgu :P

 

W dniu 16.02.2021 o 14:23, MaciekK napisał:

To to ja zawsze słyszałem: po co Ci te 400KM w Subaru??? ... :) 

Wiesz jaka jest odpowiedź? Po to żeby dostać baty od 300konnego Legacy :evil2:

 

W dniu 16.02.2021 o 14:39, Tommi1 napisał:

Eeee tam, to i tak klasa budżet...

P.S. I tak się teraz zastanawiam po co mi to jak tylko używam "I". :biglol:;)

Boś Pan inteligientnyj  jess :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, MaciekK napisał:

Kiedyś tak było ... ;-) 

Fakt, a teraz Legacy śpi.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zapomnieliście, że silnik jak poleciał latem na ułężu to auto od tej pory stoi? :)

Idzie do odbudowy, takiej gruntownej, także za rok może dwa ... wypuszczę konika :biglol: 

Swoją drogą 6 sezonów i to naprawdę ciężkich i korba nigdy nie powiedziała dość, także jak dbasz tak masz :P

Ale spokojnie poganiamy się jeszcze, tyle że będę jeździł czymś wolniejszym w tym roku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Oktan napisał:

Panowie, zapomnieliście, że silnik jak poleciał latem na ułężu to auto od tej pory stoi? :)

Oktan to jak Ty się zabierasz do roboty? !!! Dajesz, dajesz... , albo czerwonego wzmocnij, tak, żeby był konkurencyjny, bo obecnie to z 1-2sek na 1km wolniejszy...

@Tommi1  fura już gania - (nie pamiętam, czy to nie ten sam Ułęż był z tymi silnikami, czy kolejny...).

@Simon WRC ku końcowi... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, MaciekK napisał:

Oktan to jak Ty się zabierasz do roboty? !!! Dajesz, dajesz... , albo czerwonego wzmocnij, tak, żeby był konkurencyjny, bo obecnie to z 1-2sek na 1km wolniejszy...

@Tommi1  fura już gania - (nie pamiętam, czy to nie ten sam Ułęż był z tymi silnikami, czy kolejny...).

@Simon WRC ku końcowi... 

Czerwony idzie na sprzedaż ;) A ja coś tam mam w zanadrzu także nie martw się :P

A Ty coś będziesz jeździł czy sprzedałeś? :)

A Ci dwaj wymienieni dżentelmeni powyżej nie są dla mnie konkurencją, nawet z nowymi motorami :evil2: na rowerze szybciej ganiam :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...