Skocz do zawartości

Błąd Er1U


Pietras723

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problem dotyczy zablokowanej skrzyni biegów w tribeca 3.6 2008r. Po naciśnięciu pedału hamulca wyświetla mi błąd Er1U, prócz tego AT oil temp oraz ABS, skrzynię mogę doraźnie  odblokować, używając śrubokręta...., ale to raczej nie o to chodzi...

Proszę o pomoc!

 

20190405_192139.jpg

20190405_192139.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak masz napisane, błąd komunikacji. Odepnij akumulator, sprawdź połączenia ze sterownikiem skrzyni. Głównie masę. Rozepnij i podłącz parę razy wtyczki. Sterownik jest chyba po stronie pasażera po prawej stronie na słupku obok nóg.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Problem udało się rozwiązać, jak się okazało, bezpiecznik od świateł awaryjnych (hazard) pod maską, był przepalony, przyczyna to zwarcie w gnieździe żarówki kierunkowskazu przedniego prawego, tylko nie rozumię jakie to ma powiązanie że skrzynią biegów?!

Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pietras723 napisał:

Witam ponownie.

Problem udało się rozwiązać, jak się okazało, bezpiecznik od świateł awaryjnych (hazard) pod maską, był przepalony, przyczyna to zwarcie w gnieździe żarówki kierunkowskazu przedniego prawego, tylko nie rozumię jakie to ma powiązanie że skrzynią biegów?!

Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pozdrawiam 

A zdradzisz jak do tego doszedłeś? Czy po prostu zacząłeś sprawdzać bezpieczniki po kolei?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Pietras723 napisał:

Problem udało się rozwiązać, jak się okazało, bezpiecznik od świateł awaryjnych (hazard) pod maską, był przepalony, przyczyna to zwarcie w gnieździe żarówki kierunkowskazu przedniego prawego, tylko nie rozumię jakie to ma powiązanie że skrzynią biegów?!

 

patrząc na schematy, jeden bezpiecznik powiązany z modułem kierunków i blokadą lewarka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Orear napisał:

A zdradzisz jak do tego doszedłeś? Czy po prostu zacząłeś sprawdzać bezpieczniki po kolei?

Sprawdzałem bezpieczniki po kolei, wymieniłem ten przepalony, kiedy włączyłem kierunkowskazy lewa strona działa bez zarzutu, natomiast po włączeniu prawego przepaliło bezpiecznik więc wyjaśniło się gdzie była przyczyna...., być może mój przypadek pomoże komuś w podobnej sytuacji ;)

5 godzin temu, lutek34 napisał:

 

patrząc na schematy, jeden bezpiecznik powiązany z modułem kierunków i blokadą lewarka.

Dzięki lutek34, to cenna informacja, jak znasz jeszcze jakieś powiązania to śmiało, takie wskazówki mogą okazać się kiedyś bezcenne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...