Wojtek2008 Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Witam! Piszę do Was ponieważ nie dawno kupiłem swoje pierwsze Subaru, a mianowicie Subaru Impreze GH 1.5 (LPG) z 2008r, od razu po zakupie zrobiłem przegląd z wymianą filtrów, olejów itd. po kilku miesiącach użytkowania zauważyłem, że samochód bierze olej, po 3 tyś km bagnet był suchy, bardzo mnie to zaniepokoiło dlatego zwracam się z pytaniem czy to normalne, czy u kogoś także wystąpił podobny problem, co może być nie tak? Zaobserwowałem że braki na bagnecie pojawiają się szczególnie po dłuższych trasach, już dwukrotnie musiałem dolewać olej po odcinkach 800 km, 600 km. Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 W pierw dokładnie poszukaj czy nie ma wycieków, zobacz na kolor spalin i czy nie czuć oleju, or zbadaj na stacji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 5 godzin temu, Wojtek2008 napisał: Witam! Piszę do Was ponieważ nie dawno kupiłem swoje pierwsze Subaru, a mianowicie Subaru Impreze GH 1.5 (LPG) z 2008r, od razu po zakupie zrobiłem przegląd z wymianą filtrów, olejów itd. po kilku miesiącach użytkowania zauważyłem, że samochód bierze olej, po 3 tyś km bagnet był suchy, bardzo mnie to zaniepokoiło dlatego zwracam się z pytaniem czy to normalne, czy u kogoś także wystąpił podobny problem, co może być nie tak? Zaobserwowałem że braki na bagnecie pojawiają się szczególnie po dłuższych trasach, już dwukrotnie musiałem dolewać olej po odcinkach 800 km, 600 km. Proszę o pomoc! Pierścienie / tłoki do wymiany niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noth69 Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 To może zamiast tego używany silnik 2,0 l? O ile taka podmiana nie wymaga wielkich akrobacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 1 godzinę temu, noth69 napisał: To może zamiast tego używany silnik 2,0 l? O ile taka podmiana nie wymaga wielkich akrobacji. Wymaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demasoni Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 7 godzin temu, Wojtek2008 napisał: Zaobserwowałem że braki na bagnecie pojawiają się szczególnie po dłuższych trasach, już dwukrotnie musiałem dolewać olej po odcinkach 800 km, 600 km. Jakiś czas temu posiadałem Forestera S-turbo i miałem dokładnie podobne objawy, przy dużych prędkościach na 1000km dolewka ok 0.8l, natomiast gdy jeździłem spokojnie to zużycie było niezauważalne, trzy lata temu sprzedałem auto informując o tym nabywcę i jakoś pół roku temu rozmawialiśmy na temat Forka i byłem zdziwiony że od zakupu nic z tym nie robił, do tej pory tak jeździ ( w sumie większość po mieście ) i nie dolewa oleju. Piszę to na pocieszenie że jakiś czas możesz tak jeździć, ale remont i tak Cię czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się