lutek34 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Pany u Was też się pojawia ruda na styku tylnego błotnika ze zderzakiem? Z prawej strony jak się dobrze przyjrzę to chyba tez zaczyna się coś tam dziać, ale jeszcze nie wywinęło strupa tak jak z lewej strony. Ja wiem że trzeba się t ym zająć i będę zrzucał zderzak jak tylko znajdę wolny dzień, ale chodzi mi czy u Was też coś jest nie tak w tych miejscach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tremba Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Czasy i obyczaje. A w sumie to technologia. Jak mialem Mazde z 92 (wtedy 15-letnia) to nie miala grama rdzy, a nowsze modele rdzewialy juz po 2-3 latach tak jak przedstawiles. Wspolczesne Subaru sa jednak gorsze pod tym wzgledem. Ale dzis chyba juz nieweielu producentow cynkuje karoserie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxciek Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 tak! mam dokładnie to samo w tym samym miejscu z dwóch stron. akurat dzisiaj wyłapałem w sloncu. Jutro wrzucę zdjęcia. Tribeca 2009.Dodatkowo mam jeszcze rdzawe purchle na wewnętrznej stronie ramek okien we wszystkich drzwiach.Gdzie w Warszawie/okolicach można to sensownie zrobić? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
artu-44 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Witaj w klubie Lutek !!! Ja już wstawkę robiłem z prawej strony, z lewej narazie nic. Ja myślę że zderzak jest spasowany na styk a to powoduje wycieranie się lakieru i rudy atakuje. Dodatkowo w tym rorzku od wewnątrz zbiera się brud a to zatrzymuje wilgoć, więc warunki dla rudego wyśmienite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 1 godzinę temu, artu-44 napisał: Ja już wstawkę robiłem z prawej strony, przeżarło na wylot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
artu-44 Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 9 godzin temu, lutek34 napisał: przeżarło na wylot? Tak, na wylot !! Wcześniej lakiernik to robił bez sztukowania ale i tak wylazło. Niestety albo stety trzeba było ten trójkącik wyciąć i zrobić reperaturkę. Teraz jest OK, po zimie nic nie wylazło. Także jak to rozdrapiesz to pewnie okaże się że są dziurki na wylot, bo tak jak pisałem rdza gryzie to raczej od środka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JokerZMC Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Tribeca od nowości - zero rdzy. Nigdy nie była garażowana - to garaże w dużym stopniu przyczyniają się do rdzawienia aut. pzdr 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxciek Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Tribeca od nowości - zero rdzy. Nigdy nie była garażowana - to garaże w dużym stopniu przyczyniają się do rdzawienia aut. pzdr dlaczego? kumuluje się wilgoc i brak odpowiedniej wentylacji?Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted February 25, 2019 Author Share Posted February 25, 2019 7 godzin temu, Maxciek napisał: dlaczego? kumuluje się wilgoc i brak odpowiedniej wentylacji? może być, moja garażowana Link to comment Share on other sites More sharing options...
artu-44 Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 U mnie tylko w tym miejscu co u Ciebie Lutek, więcej nigdzie nie ma rudego - widać taka przypadłość tego modelu. Kolega ma B9 z 2006 roku i mówi że rudzielca zero. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxciek Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 u mnie tak z 2 stronWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted February 26, 2019 Author Share Posted February 26, 2019 czyli ewidentnie fabrycznie coś zostało źle zabezpieczone na styku zderzak błotnik. No nic trzeba się tym zając jak najszybciej, żeby całego błotnika nie zeżarło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artu-44 Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 (edited) 10 godzin temu, artu-44 napisał: U mnie tylko w tym miejscu co u Ciebie Lutek, więcej nigdzie nie ma rudego - widać taka przypadłość tego modelu. Kolega ma B9 z 2006 roku i mówi że rudzielca zero. No ja też tak myślę, tam jest wszystko na styk w tym rożku, dodatkowo w tych szczelinach gromadzi się woda i brud a dla rudzielca to wymarzone środowisko Edited February 26, 2019 by artu-44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxciek Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 ponawiam pytanie - macie do polecenia jakies miejsce w Warszawie lub okolicach gdzie możnaby to sprawnie ogarnąć ?Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Standard w tym miejscu. Zderzak jest za bardzo spasowany i wyciera powłokę ochronnaWysłane z tel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamis Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 (edited) U mnie niestety też to miejsce... co prawda na razie nie za dużo ale znalazłem gorszego parcha przy przedniej szybie. Edited February 27, 2019 by Kamis Link to comment Share on other sites More sharing options...
artu-44 Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Godzinę temu, Kamis napisał: U mnie niestety też to miejsce... co prawda na razie nie za dużo ale znalazłem gorszego parcha przy przedniej szybie. Przy szybie - czyli dach. Kamyk uderzył i uszkodził lakier. Nie zabezpieczony odprysk zaprawką będzie kwitł niestety !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted February 27, 2019 Author Share Posted February 27, 2019 Dziś korzystając że wolnego czasu, dorwałem się do tych miejsc na styku tylnego zderzaka i błotników. Po zdemontowaniu wszystkiego i wyczyszczeniu rdzy, nie wydaje mi się że przyczyną jest ciasne spasowanie zderzaka a jest to spowodowane tym że syf dostaje się pomiędzy wewnętrzne poszycie błotnika a zewnętrzne i z tego miejsca zaczyna się korozja. Jak zobaczycie na zdjęciach, największe przegnicie jest schowane pod uchwytem trzymający zderzak. ale ten uchwyt w tym miejscu nie styka się z blachą. Nie wyrobiłem się z wszystkim i na tą chwile mam to wszystko potraktowane R-Stopem i podkładem epoksydowym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artu-44 Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 No nieźle rudzielec Ci Lutek bekę przyatakował - to co było widać to tylko wierzchołek góry lodowej. Jednak miałem rację, że brud się gromadzi i robi robotę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aoi Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Hmmm u mnie od nowości garażowany, znam poprzednich dwóch i jedynych właścicieli, ja garażuje prawie zawsze i zero rdzy na około. Tylko bardzo bardzo niewielkie rdzawe ognisko (1cm/0.5 cm) pod tylną wycieraczką, na klapie pod tylnią szybą. Pzdr. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamis Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 Może region Polski ma na to wpływ? Jednak klimat nadmorski, górski i rejony Mazur charakteryzuje się dłuższymi zimami i bardziej wilgotnym środowiskiem niż samo centrum, Wielkopolska czy Mazowieckie. W centrum już dawno nie ma śniegu a w górach podejrzewam, ze jeszcze leży. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aoi Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 (edited) 2 godziny temu, Kamis napisał: Może region Polski ma na to wpływ? Jednak klimat nadmorski, górski i rejony Mazur charakteryzuje się dłuższymi zimami i bardziej wilgotnym środowiskiem niż samo centrum, Wielkopolska czy Mazowieckie. W centrum już dawno nie ma śniegu a w górach podejrzewam, ze jeszcze leży. Dobra odpowiedź kamisa, Tak samo jeśli auto jest US i tam użytkowane to też region ma wpływ, z jednej strony palące słońce Florydy (popękane od słońca deski rozdzielacze), w innym regionie intensywne opady śniegu i co za tym idzie zaniedbany lakier a z Las Vegas - pustynia, czyli znowu upały. Polska też jest podzielona i pewnie północ, czyli regiony nadmorskie w powietrzu jest więcej wilgoci i bryza morska z solą, Mazury są polskim biegunem zimna a Wrocław i okolice - ciepła... W górach wiadomo co... :-) Jeśli auto ma blachę w oryginale, to jeszcze jakoś znosi to wszystko (zimowe solenie dróg lub letnie upały) ... Edited March 1, 2019 by ALVAR Błąd Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted March 1, 2019 Author Share Posted March 1, 2019 Moja do 2010 była w Belgii, do 2016 mazowieckie a teraz Podkarpacie. Blachy w oryginale. I jaki z tego wniosek? Żaden.Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aoi Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 37 minut temu, lutek34 napisał: Moja do 2010 była w Belgii, do 2016 mazowieckie a teraz Podkarpacie. Blachy w oryginale. I jaki z tego wniosek? Żaden. Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Może było bum, o którym nie wiesz i niestarannie naprawione ...może lekkie zalanie... Ciężko doradzić, to tylko gdybanie, wiadomo że teraz i z salonu odbierając auto nie ma się 100% pewności, że jest prosto z taśmy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
artu-44 Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 4 godziny temu, ALVAR napisał: Może było bum, o którym nie wiesz i niestarannie naprawione ...może lekkie zalanie... Ciężko doradzić, to tylko gdybanie, wiadomo że teraz i z salonu odbierając auto nie ma się 100% pewności, że jest prosto z taśmy... Zła diagnoza !! Bo wszystkie beki na to cierpią , kwestia czasu kiedy wylezie rudy w tym miejscu i powie (jak mój 10 cio letni syn) helo mordo !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now