Jump to content

JokerZMC

Nowy
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About JokerZMC

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 10/10/1974

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    ZMC
  • Auto
    10 lat z subaru tribeca b9
  • Zainteresowania
    landkiting - snowkiting

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.hafele-shop.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. JokerZMC

    Napęd przód

    Hej, miałem to również u siebie. Na szarpakach wyszło , że poluzowały się blaszki/sprężynki dociskające klocki. 20min u mechanika i po temacie , jest cisza ... Sprawdź, potrzęś kołem
  2. Tribeca od nowości - zero rdzy. Nigdy nie była garażowana - to garaże w dużym stopniu przyczyniają się do rdzawienia aut. pzdr
  3. Panowie, kupcie sobie całoroczne , po co Wam tak sobie życie gmatwać ... Ja w tym roku kupuję nowe scorpiony. Te mi służyły 4 sezony, czyli 4 lata. Wygoda, nie trzeba co pół roku jeździć na wymianę opon. Duża oszczędność a komfort jazdy w zimie, w lecie i co najważniejsze podczas deszczu bardzo wysoki. Oczywiście mówię o oponach z tej górnej półki, żadnego innego badziewia nie polecam. Ok, jeśli ktoś mieszka w górach, gdzie walczy ze śniegiem całą zimę to owszem, zimowe opony jak najbardziej, ale reszta kraju bez sensu kupuje zimówki! pzdr
  4. Nie martw się , za oryginalne WSZYSTKIE części zapłaciłem 2900zł (wraz z pompą wody) Nie wiem skąd wziałeś te 10tyś, tak coś wymyślisz, pierdolniesz, a później głową walisz o mur ... z głupoty ? Temat zamykam, to nie ma sensu ...
  5. Lepiej, posiadam ten samochód prawie od nowości i nie wiem ... tak jak nie wiem jakiej firmy mam plombę w zębie i kiedy była wymieniana ... ale za to wiem jakie wiatry dzisiaj wieją, jaki jest kurs dolara i euro, o której wstałem, ile kaw wypiłem i ile km dzisiaj wybiegałem o 5 rano ... Gdybyś słyszał jak dzwoni to sam wyrwałbyś go z korzeniami pozdro
  6. Ja tylko cytuję słowa Pana M., który ma do czynienia z częściami do Subaru od 12 lat ... zawsze jest tak, że pewne statystyki nie dotyczą naszego samochodu. Prawdę mówiąc ja rzadko na forum tutaj zaglądałem bo auto nigdy nie sprawiło problemu, któregoś dnia jak zagłębiłem się w forum to byłem w szoku, że ludzie mają tyle problemów ze swoimi Tribecami Nawet mi do głowy nie przyszło, że aż takie mniej i bardziej poważne awarie mogą być w tak, zdawałoby się, porządnych autach Jak będę miał auto to podam CI jaki jest olej lany , jeśli chodzi o luz to jeszcze tego nie przerabiałem w serwisie, zapytam się mechanika. Ja mówię o silniku 3,0 ... nie wiem jak jest z 3,6 - niech mądrzejszy się wypowie
  7. Silnik był wyjęty do regulacji luzu, dopiero później okazało się, że to łańcuszek do wymiany ...
  8. No i stało się, po przejechaniu 180tyś zaczęło coś klekotać, jeden z mechaników stwierdził, że trzeba wyregulować luz zaworowy. Po wyjęciu silnika i zdjęciu pokrywy (coś się sączyło) okazało się, że jeden z łańcuchów wyluzował się i rżnie dekiel. Po konsultacji z Panem M. (mogę dać kontakt) dowiedziałem się, że to w Tribecach normalne i po 200tyś taki łańcuch zaczyna się odzywać. Mi odezwał się wcześniej, jakieś 5 tyś temu, ale jeździłem aż do tej pory (byłem przekonany , że to ten luz zaworowy). Przy okazji dowiedziałem się, żeby nigdy nie kupować takiego auta, gdzie jest napisane np. Po regulacji luzu i wymianie łańcucha - to jest podpucha ... można wymienić sam łańcuch, a inne elementy "olać" i w ten sposób auto próbować sprzedać ... Dzisiejsza wizyta nauczyła mnie również, żeby nie kupować auta z gazem (na szczęście nigdy się nie skusiłem) ponieważ takie problemy mogą pojawić się dużo wcześniej. Mam Tribecę praktycznie od nowości (od kolegi, który sprowadził z USA na mienie), miała przejechane tylko 16tyś mil, nigdy nie sprawiła mi żadnych problemów, dlatego też wykładam kasę i wymieniam wszystkie podzespoły, które podczas takiej operacji powinny być wymienione (razem z pompą wodną), zamówiłem oryginały wraz z oryginalnymi uszczelkami - ile mnie ta impreza wyniesie ? Jeszcze nie wiem, ale dam znać jak będzie już po Nie zamierzam auta sprzedawać, ale gdyby do takiej sytuacji doszło to z ręką na sercu i prosto w oczy będę mógł powiedzieć kupującemu "Szerokiej drogi" ... Poniżej kilka pięknych fotek
  9. Gdybyś miał info na jakie, model, firma to podziel się tą informacją ... warte zastanowienia się ... ja pewnie skuszę się na ten subwoofer ...
  10. Znalazłem chwilę i wymieniłem te odboje, jestem pod wrażeniem, w końcu cisza, nic nie skrzypi, jest elegancko! Przy okazji zauważyłem minimalne drganie zamka klapy, dokręciłem i jest git.
  11. Rozumiem, że auto odpalasz pilotem, za chwilę idziesz do auta, pilotem drugim otwierasz, wsiadasz , wkładasz kluczyk i odpalasz ponownie pracujący silnik ?
  12. Hej , czy ktoś z Was ma u siebie zamontowany ten bajer ? Zastanawiam się czy tego nie zamontować, z tego co patrzyłem w instrukcji to montaż nie jest mocno skomplikowany. Super sprawa zimą Tutaj znalazłem instrukcję montażu : https://www.manualslib.com/manual/1302891/Subaru-H001sxa000.html Zastanawiam się tylko jaka jest procedura po odpalonym już silniku ... czy jest jakiś limit czasowy , np 5 min i auto gaśnie ... trochę przypomina webasto
×
×
  • Create New...