WRC fan Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 mi sie podoba...sportowy samochod w sam raz na polskie "drogi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Mogłby powalczyć z fabryką na PaDa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Nie no osiagi nei sa zle :!: Ale w porownaniu do Evo marne w szybko w zakrety tez lepiej sie tym nie pchac To Pajero na zdjeciu to juz inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro WRX Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 co za porownanie STi do Pajero jak czolg do lodzi 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed_wrc Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 co za porownanie STi do Pajero jak czolg do lodzi 8) może i być tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 2 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2004 Myślę, że porównanie Evo 8 i STi nie jest proste. Jeżdżę Evo 8 i wiem jedno - w życiu nie jeździłem bryczką, która tak dobrze trzyma się drogi. Jeździłem STi modelami 2002, 2003, 2004 - były wspaniałe ale jednak gorsze. Na pewno dźwięk silnika jest rewelacyjny w Subaru. Niemniej podczas jazdy mało na to uwagi będziesz zwracał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed_wrc Opublikowano 2 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2004 Jeżdżę Evo 8... no to kiedy "jazda próbna" gratis dla forumowiczów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 W najnowszym GT jest porownanie Evo VIII i STI '04, w sumie remisuja, ale i tak bym wolal Impreze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Uważam, że STi & Evo 8 to samochody, które stanowią klasę same dla siebie. Ze sobą konkurują ale nie da się jednoznacznie powiedzieć, który jest lepszy. Po prostu jest to sprawa osobistych preferencji. Wybór może zależeć choćby tego gdzie zamierza się jeździć. Nie dowierzałbym testom w 100% Wśród dziennikarzy mało jest na prawdę dobrych kierowców, którzy mogą dokładnie sprawdzić auto. Jak gość na co dzień "testuje" jakieś wynalazki to nie dziwne, że jak siądzie do Imprezy lub Evo będzie zachwycony i w głębokim szoku. Potwierdza to test, który swego czasu porównywał Focusa ST, Alfę 147GTV i WRX - toż to był zupełny absurd. Test z GT w sumie jest niczym innym jak opisem nie znajdziemy tam ani słowa porównania zachowania samochodów. Problem polega na tym, że Imprezę zna prawie każdy a Evo - prawie nikt. Nie ma najmniejszego sensu próbowanie wyłonienia zwycięzcy jednoznacznego ani plucie na posiadaczy tego lub tego samochodu - i tak mamy (lub ew. tylko kochamy) jeden z dwóch najlepszych samochodów na świecie (tu przepraszam zwolenników wynalzaków ze stajni Ferrari czy innych marek - ale poza jazdą po niemieckiej autostradzie lub torze nie nadają się do codziennego urzytku ani trochę - można więc je tylko podziwiać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Jeżdżę Evo 8... no to kiedy "jazda próbna" gratis dla forumowiczów? Jak dotrę to możemy pogadać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Dziwny ten szef jak woli Pajero Nie sadze zeby byli calkiem normalni ludzie ktorzy kupuja terenowe autko po to zeby jezdzic po asfaltowych drogach, mimo ze to sa nawet polskie dziurawe drogi , nie znam tego co ma kupic to Pajero, ale statystycznie nigdy nie wjedzie w ciezszy teren Juz lepiej sobie kupic jakas limyzyne ktora bedzie miala chociaz dobre osiagi a nie takie jak Pajero Ale wiadomo zalezy kto co lubi Zupełnie się z Tobą nie zgodzę. Poza EVO mam Audi Allroad i powiem Ci, że często mi się przydaje to, że ma wysokie zawieszenie - głupi wypadek na trasie - korek, a ja w nawigacji sprawdzam gdzie jest polna droga - bryczkę podnoszę i już mnie nie ma. To prawda, że nie wymiata jak Evo czy STi - jednak gdy jeździsz 10000km miesięcznie (ja tyle jeżdżę) to na prawdę odczujesz różnicę w wygodzie (na niekorzyść wymiataczy) Jest jeszcze jeden czynnik - kultura kierowców - jak się zbliżysz do gościa Evo czy STi niekoniecznie musi mieć ochotę zjechać Ci - choćby ze zwykłej złośliwości. Jak podjedziesz czymś co ma światła na wysokości jego oczu - nie będzie kombinował* (* - nie dotyczy kierowców TIRów - ci nie używają lusterek i wyjadą Ci przed maskę w dowolnej chwili...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 z tym zjezdzaniem to ja mam troche inne doswiadczenia. jesli widza gt schodza dosc czesto, bez "proszenia" . natomiast jezeli ktos juz patrzy w lusterka i widzi sti, (a w zasadzie komin z doczepionym do niego autem :wink:) to 9/10 bardzo szybko katapultuje sie na prawa strone drogi. pzdr, abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Widocznie to następna zaleta STi - moje Evo 8 nie ma aż tak agresywnego przodu - więc zjeżdżają rzadziej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed_wrc Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Problem polega na tym, że Imprezę zna prawie każdy a Evo - prawie nikt. a z tym to sie zupełnie nie zgodzam :!: Tak sie tylko wydaje. Jeśli zna sie Subaru to i zna sie Evo,bo przecież ciągle oba modele sie porównuje, więc trudno nie usłyszeć o drugim znając jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 Dziwny ten szef jak woli Pajero Nie sadze zeby byli calkiem normalni ludzie ktorzy kupuja terenowe autko po to zeby jezdzic po asfaltowych drogach, mimo ze to sa nawet polskie dziurawe drogi , nie znam tego co ma kupic to Pajero, ale statystycznie nigdy nie wjedzie w ciezszy teren Juz lepiej sobie kupic jakas limyzyne ktora bedzie miala chociaz dobre osiagi a nie takie jak Pajero Ale wiadomo zalezy kto co lubi Zupełnie się z Tobą nie zgodzę. Poza EVO mam Audi Allroad i powiem Ci, że często mi się przydaje to, że ma wysokie zawieszenie - głupi wypadek na trasie - korek, a ja w nawigacji sprawdzam gdzie jest polna droga - bryczkę podnoszę i już mnie nie ma. To prawda, że nie wymiata jak Evo czy STi - jednak gdy jeździsz 10000km miesięcznie (ja tyle jeżdżę) to na prawdę odczujesz różnicę w wygodzie (na niekorzyść wymiataczy) Jest jeszcze jeden czynnik - kultura kierowców - jak się zbliżysz do gościa Evo czy STi niekoniecznie musi mieć ochotę zjechać Ci - choćby ze zwykłej złośliwości. Jak podjedziesz czymś co ma światła na wysokości jego oczu - nie będzie kombinował* (* - nie dotyczy kierowców TIRów - ci nie używają lusterek i wyjadą Ci przed maskę w dowolnej chwili...) No dobra ale raczej ciezko porownywac auto terenowe jakim jest Pajero do auta uterenowionego jakim jest Audi, takie Audi po obnizeniu zachowuje sie jak auto typowo osobowe, a Pajero nie da sie obnizyc, Audi Allroad to taki zloty srodek... A co to tego zjezdzania jak ktos juz naprawde nie bedzie chcial zjechac to nie zjedzie, wystarczy ze przyciemni sobie lusterko i juz mu nie przaszkadza ze jedzie ktos za nim na dlugich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryT Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 Nie uda nam się nauczyć wszystkich ludzi myślenia na drodze. To jest jak walka z wiatrakami. Po prostu sami starajmy się używać lusterek, zjeżdżać szybszym i nie zachowywać się jak fanatycy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 20 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 Z innej beczki, ale dotyczące porównania: W nowym numerze WRC jest test "dwóch gigantów" przeprowadzony przez Tomka Czopika Werdytku jednoznacznego nie ma, ale polecam do poczytania Pzdr M 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 20 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 Może jakiś skanik byś zarzucił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed_wrc Opublikowano 20 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 A Czopik w tym porównaniu raz chwalił jedno a raz drugie "piękny dźwięk "boksera" leniwy pomruk Evo" i "subaru jest nieco szybsze , mitsubishi ma doskonalsze zawieszenie" hehe Ale do testów wzięli to Evo z brzydszym spoilerem... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Można poczytać porównanie Subaru imprezy STi z Mitsubishi Lancerem Evolution VIII. Z uwagi że różnice są subiektywne zwycięscy nie wyłoniono. STI&EVO PEPSI & COCACOLA http://motoryzacja.interia.pl/motorelac ... t_id=23278 PS. Ile musiałoby być EVO lepsze żeby Subarocholika wyleczyć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 o znalazłeś temat gratuluje , swój możesz wykasować nie bedzie bałaganu z dwoma równoległymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Jak wykasować? Tak wiem jest to łatwe i intuicyjne jak Windows, ale dziś mam 0% intuicji Niech Moderator posprząta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=526048 polecam lekture komentarzy internautów niezle mozna sie pośmiać :wink: Ale do testów wzięli to Evo z brzydszym spoilerem... :/ przypuszczam ze oni sobie nie wybierają tylko biorą co im dadzą :roll: PEPSI & COCACOLA piwo :wink: pozdro 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 własnie sie dokladniej zaczalem przygladac temu testowi na Interii i coś mnie zaciekawilo...mianowicie w teście ( a przynajmniej w sesji zdjeciowej)udzial wzielo nie zwyczajne STi tylko Solberg Edition takie jak z topicu Mariusza :shock: z reszta sami zobaczcie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 własnie sie dokladniej zaczalem przygladac temu testowi na Interii i coś mnie zaciekawilo...mianowicie w teście ( a przynajmniej w sesji zdjeciowej)udzial wzielo nie zwyczajne STi tylko Solberg Edition takie jak z topicu Mariusza :shock: z reszta sami zobaczcie: Nie wydaje mi sie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się