striker994 Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 (edytowane) Cześć! Muszę wymienić tuleje z przodu, najchętniej komplet od razu ( 2x przednia, 2x tylna, 2x drążek). Czytałem forum i nie uzyskałem satysfakcjonującej odpowiedzi. Najpierw myślałem o zestawie żółtym "SPORT" (twardość 85 - 90 Sh) marki Strongflex ale naczytałem się, że już na czerwonym potrafi być za twardo (deklarowana przez producenta twardość zbliżona do OEM). W związku z tym, że zależy mi na tym aby ciut uszytwnić Forka, bo totalnie nie śmigam nim po bezdrożach, a dużo po drogach szybkiego ruchu (wybrałem Forka ze względu na gabaryty, przestronność i look), skłaniam się ku czerwonym, bo wywnioskowałem, że te żółte to przesada. Następnie dotarłem do opinii, że te Strongflex piszczą, potrafią się szybko pokruszyć... No i teraz mam zagwozdkę - kupić czerwone Stronglfex za 350 zł (zestaw na przód) czy inwestować w PowerFlex Road ( cena co najmniej x2)? P.S: Warto kupić od razu nowe śruby? Znacie źródło, gdzie da się kupić komplet? P.S2: Warto od razu inwestować w poli kolumny czy to już przesada Waszym zdaniem? Dziękuję z góry za odpowiedzi, Pozdrawiam Edytowane 15 Października 2018 przez striker994 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ovi Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Bierz czerwone, będą OK. Co do piszczenia, trzeba je dobrze nasmarować. Smar zawsze dawali w komplecie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
striker994 Opublikowano 16 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Pytanie, czy taki setup Waszym zdaniem będzie dobry (taki mi polecali ludzie, którzy mają go w Forkach i daje radę zarówno na drodze, jak i w lesie. To drugie w moim przypadku odpada): - Tuleje przednie i tylne przedniego wahacza czerwone, - Tuleje stabilizatora żółte. P.S: Co do smaru, to naczytałem się, że jest wiele szkół. Jaki Ty polecasz? Edytowane 16 Października 2018 przez striker994 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Weź pod uwagę fakt, że zawieszenie było projektowane pod standardowe gumy. Każda zmiana parametrów gum, a w szczególności na twardsze wiąże się z ryzykiem uszkodzenia elementów zawieszenia, w najlepszym przypadku skrócenia jego okresu żywotności. Osobiście spotkałem się z kilkoma takimi przypadkami (na forach, nie tylko subaru możesz o tym poczytać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 12 godzin temu, Giresse napisał: Weź pod uwagę fakt, że zawieszenie było projektowane pod standardowe gumy. Też uważam że zmiana gum na poliuretany w takich samochodach to przerost formy nad treścią Za chwilkę będziesz narzekał czemu co chwilkę padają ci łączniki stabilizatorów, końcówki drążków, itp. Pomijam to że oczywiście padnie komfort jazdy. Poliuretan to fajny materiał ale do "prawdziwych" terenówek, których właściciele praktycznie nie wychodzą z garażu i z pod samochodu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 Ja kupiłem SG na żółtych poli, po kilku przygodach ( w tym 2x złamany wahacz) wróciłem wszędzie do ori. Czerwone to max, a i to przemyśl. Żywotność też raczej porównywalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się