Andrzej Koper Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Luz jest na gumach stabilizatora. Czyli stabilizator a nie łączniki? Ciekawe, bo te przy budzie dosyć odporne są. Nie slyszalem o stukających gumach stabilizatora :shock: Ale czlowiek uczy się cale życie... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Nie slyszalem o stukających gumach stabilizatora :shock: Ale czlowiek uczy się cale życie... hmmm...coś puka z przodu. Luzu na maglownicy nie ma, nie ma też luzów nigdzie indziej, jak tylko na gumach stabilizatora, więc nie wiem co innego może pukać...no chyba, że skończone klocki. Stuku są przy jeździe na wprost na delikatnych "falowaniach" nawierzchni, gdzie przedni zawias lekko się ugina.W sumie nie sprawdziliśmy tylko mocowania górnego amortyzatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 sirchaser Potrafisz wskazać zgodnie z poniższym rysunkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Zróbmy taki słownik pojeć/urządzeń i ich lokalizacji.... myśle, że wielu nowych i niewtajemniczonych by skorzystało. kto mnie popiera???? Jestem ZA :!: Budujemy instrukcję serwisową (obrazkową...) :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 sirchaserPotrafisz wskazać zgodnie z poniższym rysunkiem? nr 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 sirchaser, a pisałeś, że puka z przodu, a to są gumy mocujące stabilizator z tyłu Dziwne, że padły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 sirchaser, a pisałeś, że puka z przodu, a to są gumy mocujące stabilizator z tyłu Dziwne, że padły. oj miało być nr.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 to jak mogą pukać te nr.3 czy nie mogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 sirchaser, oczywiście że mogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Nie slyszalem o stukających gumach stabilizatora dlatego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Koniec kłopotów Legacy96 miał rację - nawet jak nie widać luzów to warto wymienić łączniki . Więc wymieniłem: 1.Komplet amortyzatorów Kayaba od Carfita (dzięki!!) 2.Łączniki stabilizatora przód 3.Gumy stabilizatora przód 4.Wyregulowałem maglownicę 5.Zrobiłem geometrie (moje obawy, że auto jest krzywe, na szczęście nie potwierdziły się ) 6.Wyciszyłem bagażnik (karimatą ) Muszę się teraz na nowo auta nauczyć-sztywne, twarde, świetne w zakrętach.Amortyzatory miałem totalnie zużyte-siła grawitacji same się "składały". Zostało mi chyba tylko wymienić gumy na maglu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witam mam Legacy MY 98 i objawy dokładnie takie jak u kol Sirchasera , ale kupiłem to auto ze świerzo wymienionymi łacznikami - oglediny mechanikow nic nie wykazuja -a puka jakiś pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witammam Legacy MY 98 i objawy dokładnie takie jak u kol Sirchasera , ale kupiłem to auto ze świerzo wymienionymi łacznikami - oglediny mechanikow nic nie wykazuja -a puka jakiś pomysł ? u mnie też nie było widać luzów , ale tak jak napisałem, nawet jak nie widać luzów to warto wymienić łączniki. Mówisz , że świeżo wymienione łączniki- masz 100% pewność?? A może Ci magiel stuka?? Mi chyba właśnie zaczął stukać. Można go trochę podkręcić, a jak to nic nie da...przyzwyczaić się A może to końcówka drążka kierowniczego, sworzeń wahacza?? A jacy mechanicy Ci sprawdzali jeśli można wiedzieć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Witam łączniki swiecą sie jak psu.... chyba ich nikt tak nie wypucował , samochód ogladał diagnosta w Radomiu , a w Warszawie polecany tu na tym forum wasztat na ul B... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi