Skocz do zawartości

EJ25 Przelany Zbiornik Cieczy Chlodzacej


Mlody Technik

Rekomendowane odpowiedzi

35 minut temu, Mlody Technik napisał:

Witam,

Taka sprawa OBK z EJ25 (2008 rok) przelewa płyn z chłodnicy do zbiorniczka wyrownawczego. A sama chłodnica zostaje sucha/ pusta o wartość przesłanej cieczy. Jakis pomysł?

 

Pozdrawiam,

Sprawdź korek chłodnicy. Wydaje się być uszkodzony. Powinien przepuszczać płyn w obu kierunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo tego płynu wyrzuca? Ja miałem dwa przypadki:

1. Po każdej jeździe wyrzucalo zawsze te sama ilość płynu i nie zasysalo z powrotem. Musiałem przelewać że zbiornika do chłodnicy ręcznie. Przyczyną była nieszczelność na chłodnicy. 

2. Wywalalo płyn w zależności od stylu jazdy. Jak jeździłem spokojnie to niewielkie ilości ale jak mocno kręciłem to pod sam korek albo i więcej. Tutaj była upg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy takie jak opisuje "Narrator". Dzieje się to od jakiegoś tygodnia więc ciężko mi zdeterminowac. Do tej pory dwa (2) razy przelewalem płyn do chłodnicy po szybszej jeździe. Nie zdarzyło się żeby płyn wylał się Z zniorniczka wyrownawczego. Będę obserwował dalej.

"EDDIE" nie ma problemów z temperatura, trzyma się w równo i w korku i na na trasie.

No tak ja piszecie. Zainwestowałem w tester CO2 zerknijcie na wynik.IMG_2828.thumb.JPG.d5ad2985a6aba86a97c61c16d45c5ab5.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeżeli płyn nie wraca do swojego poziomu, to możesz zobaczyć wężyk w zbiorniczku , jest dość wąski, może się zapchał - warto go wyciągnąć i przedmuchać chociaż na początek.

Kolor zmieniło niestety, sprawdzałeś  na zgaszonym gorącym silniku ? Ja też taki test przeprowadziłem na zbiorniczku wyrównawczym, ale na zgaszonym silniku gorącym silniku, bo płyn wylewało przez korek od chłodnicy - obydwa wskaźniki miąłem niebieskie na szczęście, ale teraz się zastanawiam, czy ten mój test był właściwie przeprowadzony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.07.2018 o 09:39, Mlody Technik napisał:

Objawy takie jak opisuje "Narrator". Dzieje się to od jakiegoś tygodnia więc ciężko mi zdeterminowac. Do tej pory dwa (2) razy przelewalem płyn do chłodnicy po szybszej jeździe. Nie zdarzyło się żeby płyn wylał się Z zniorniczka wyrownawczego. Będę obserwował dalej.

"EDDIE" nie ma problemów z temperatura, trzyma się w równo i w korku i na na trasie.

No tak ja piszecie. Zainwestowałem w tester CO2 zerknijcie na wynik.IMG_2828.thumb.JPG.d5ad2985a6aba86a97c61c16d45c5ab5.JPG

Obawiam się, że niestety UPG. Płyn aż żółty od CO2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...