house_1 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Oczywiście, jeśli ktoś wymienia auto co 20000km lub np co 2 lata (przy przeciętnych przebiegach, nie dotyczy "handlowców" ), lpg się nie opłaca kompletnie. I wtedy dla oszczędnych ewentualnie jakiś świeży diesel (TFU... , że też mi to przeszło przez klawiaturę...). Ale ja to się jakoś do aut przyzwyczajam , i raczej są to wieloletnie znajomości... najbardziej jednak drażnią mnie trójkąty , jak do mnie i samochodu dołącza ruda koleżanka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick112 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 podpowiedzcie do jakiego serwisu albo którego autoryzowanego serwisu w Warszawie podjechać na regulację zaworów w Tribece oczywiście żeby było dobrze zrobione w możliwie jak najniższym koszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 :arrow: pw EDIT by Subaryta - reklama nieautoryzowanej stacji na Forum jest zabroniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Grędysa Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Ja mam 130 tys przejechane na gazie i nie mam żadnych problemów. Mój serwisant (niezależny) też wycenił ewentualną naprawę na 3-4 tys zł. Więc bez tragedii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopat84 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Ok jakie garaże polecacie do regulacji zaworów, podkreśle ze juz pokazuje mi sie blad P0304 i gubi zapłon na 4 cylindrze. Pozdrawiam Dodam jeszcze iż auto ma przejechane 180tys km a gaz od 30tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 ja robilem u Jarka w Józefowie, chyba najdroższe miejsce. Przejechane mam z 5kkm, także nie mogę wypowiadać się o jakości, na razie jezdzi ale jeszcze boli koszt następny raz próbowałbym w Kornecki Auto w Józefosławiu, ale mam nadzieje ze nie dojdzie do takiej sytuacji ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ok jakie garaże polecacie do regulacji zaworów, podkreśle ze juz pokazuje mi sie blad P0304 i gubi zapłon na 4 cylindrze. Pozdrawiam Dodam jeszcze iż auto ma przejechane 180tys km a gaz od 30tys km. jak po regulacji, gdzie wykonana została naprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu0739 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) odkopie trochę, czy jak samochód ma 160tyś i nie miał regulowanych luzów to muszę to robić odrazu czy można się jeszcze wstrzymać(czy jest to w ogóle konieczne), czy jest jakaś zasada(książka coś pisze o regulacji)kiedy regulować? pytam bo rozgladam się za czymś większym, Forek(2008-2009) jakoś mi nie podchodzi więc w grę idzie Tribeca(2007 3.0 bez LPG). Edytowane 4 Maja 2014 przez Koniu0739 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 jak gazu nie było to regulacja chyba raczej jest zbędna ... bynajmniej nie znam przypadku regulacji zaworów w aucie w którym nie było gazu ... może jestem w błędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janiczek88 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 w sumie to mogę przyłączyć sie to pytania Koniu0739 - mam w swojej imprezie 128tys i luzy nie były regulowanie, co może się stać jeśli tego nie zrobię? czy jest konieczność robienia tego juz teraz?Proszę o podpowiedź od kogoś mądrzejszego:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Panowie pomierzyłem luzy zaworowe w swoim silniku, silnik przelatane 215kkm na Pb, nic nie było regulowane przy tym silniku do tej pory, jedynie jeden zawór jest lekko poniżej minimum, tzn luźne 0,25, ale reszta wygląda zaskakująco dobrze Edytowane 1 Grudnia 2016 przez lutek34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Panowie pomierzyłem luzy zaworowe w swoim silniku, silnik przelatane 215kkm na Pb, nic nie było regulowane przy tym silniku do tej pory, jedynie jeden zawór jest lekko poniżej minimum, tzn luźne 0,25, ale reszta wygląda zaskakująco dobrze Czy mnie oczy ne mylą!! czy robisz to na nie wyjętym silniku ??? wszyscy tu piszą że trzeba do regulacji zaworów wyjmować silnik ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Do sprawdzenia nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Tak jak pisał Skwaro, tylko mierzyłem luzy. Do tego nie trzeba wyjmować silnika. Do regulacji już trzeba. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Tak jak pisał Skwaro, tylko mierzyłem luzy. Do tego nie trzeba wyjmować silnika. Do regulacji już trzeba. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Aha OK! Widzę że jest dużo miejsca więc pomyślałem że nie trzeba - to powiedzcie czemu trzeba? Wcześniej myślałem że dlatego właśnie że jest mało miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Tak jak pisał Skwaro, tylko mierzyłem luzy. Do tego nie trzeba wyjmować silnika. Do regulacji już trzeba. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Aha OK! Widzę że jest dużo miejsca więc pomyślałem że nie trzeba - to powiedzcie czemu trzeba? Wcześniej myślałem że dlatego właśnie że jest mało miejsca.Do regulacji trzeba odkręcać wałki rozrządu a żeby to zrobić trzeba zrzucić rozrząd itd. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Ile płaciłeś za kontrole? Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Ile płaciłeś za kontrole? Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka 120 zł komplet uszczelek. Zrobiłem to sam ze znajomkiem, przy okazji zrzucania skrzyni. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 możecie podać wartość parametru jaki jest u Was tj. Intake Manifold Absolute Presure (przy pracy silnika na jałowych obrotach oraz w pełni rozgrzanym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się