Skocz do zawartości

respect

Użytkownik
  • Postów

    2750
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana respect w dniu 22 Lutego 2015

Użytkownicy przyznają respect punkty reputacji!

Profile Information

  • Skąd
    KR
  • Auto
    GT'00,XT'03

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia respect

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

312

Reputacja

  1. Nic dziwnego-jak chcesz mieć dobry czas trzeba deptać
  2. Jesli tak to nic nie ruszaj ,tylko wymień ten przegub i zobaczysz.
  3. wynika,że było źle wcześniej. Auto na podnośnik 2 kolumnowy i symulacja jazdy. Możesz delikatnie lewą nogą przyhamowywać , potem ręcznym ,żeby obciążyć napęd i słuchać od dołu. Nieraz niedbałe zdejmowanie i zakładanie kół powoduje ,że potem drga. Dlatego wolę nieraz zrobić sam .A co można spieprzyć przy tym? Można napchać brudu między tarczę ,a piastę - widziałem, jak kołami zaczepiają o tarczę lub osłonę -dlatego trzeba umieć nawet to -kupa mechesów nie potrafi tego, .A mocowanie tarcz jest różne w autach.
  4. Dokładnie. Jakimś patykiem ,czy szczotką, uważaj tylko ,żeby nie zbliżać oczu przy odkręcaniu przewodu. Przepompuj trochę więcej,do układu wchodzi ok.0,6 l , a przelej w sumie ok 1 l -- na każdym kole z nadmiarem. To właśnie zaleta własnej roboty ,bo w warsztatach przepompują na styk ,albo poniżej styku Po wymianie gumek ,tłoczka i jeśli bez korozji -powinno być dobrze.
  5. respect

    Skrzypiące hamulce

    Najpierw sprawdź ,czy koła się się nie grzeją po szybkiej jeździe bez hamowania, potem pohamuj parę razy tak na 100%. Nieraz pomaga.
  6. Sugestie napiszę ,ale najpierw powiedz, czemu wymieniasz , co ze starymi się stało?
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Tu ciężko spartolić robotę. Tłoczki i gumki nowe. Jeśli nie miałeś korozji w zacisku, to albo tłoczek za mały , albo osłonki gumowe żle założone i woda się dostała. Jak chcesz się najłatwiej przekonać to zeszlifuj ten stary klocek od strony rantu i załóż na próbę ,czy dalej buczy.
  9. Najpierw napisz ,czy felgi te same . Potem będziemy grzebać dalej. I wstrzymaj się z wymianami gratów.
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Czas ucieka. Janusz na oesach też tak uważał. Nie mogę znależć zdjęcia, filmu jak na krakowskim w żółtym megane tnie po trawie całą szerokością auta.
  12. Te auta dodatkowo w takim stanie,że trza uważać żeby tapicerki nie pobrudzić
  13. respect

    Do zamkniecia

    A co zrobiliście,że normalnie ?
  14. Gdy siedzisz za kierownicą przy lewym kolanie masz schoweczek . Otwórz , wyciągnij go lekkim szarpnięciem i za nim są bezpieczniki w 3 rzędach. W 2 rzędzie 5-ty od lewej to pompa.-mówię z pamięci -jest tam opis. przycięciu przewodu uważaj na opiłki,żeby nie poszły do wtrysków. Najpierw tnij od strony baku potem od silnika.
  15. Ma pojęcie o jeździe, bez tych odbić od band nie ma siły ustawić się do następnego skrętu przy takim tempie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...