MIKKI Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 W Nadarzynie było sporo nieutwardzonych dróg i nie uwierzysz... kurzyło się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Witaj MIKKI czekamy na fotki :!: czerwony, Myślę że ten Twój czerwony to taki kolor jak ja mam- taka bardziej wisienka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Juras K, dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Pytanko- przy ostrym hamowaniu z szybkości 160 km/h bardzo głośno buczy z tyłu :!: objawy takie pojawiły się po zmianie klocków - (mam TRW ) :!: zawsze myślałem że klocki mogą piszczeć ale buczeć :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Zmieniłeś tracze przy okazji klocków? przy mocnym hamowaniu TRW się gotują i buczą - miałem tak, była niezłą jazda, u mnie tak się działo z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Zmieniłeś tracze przy okazji klocków? przy mocnym hamowaniu TRW się gotują i buczą - miałem tak, była niezłą jazda, u mnie tak się działo z przodu. Tarcz nie zmieniałem bo nie było takiej potrzeby (grube i bez rantu ) :!: Na przyszły rok pomyślę o Brembulcach :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Orientujecie się czy padające turbiny w tym modelu to rzeczywiście standard? :/ Słyszałem opinie, że lepiej pozbyć się sitek z przewodów olejowych, które idą do turbiny, ale w STI nikt raczej takich zabiegów nie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Orientujecie się czy padające turbiny w tym modelu to rzeczywiście standard? :/ Mój ma teraz 105 tyś przebiegu. Ostatnio przy wymianie sprzęgła patrzyłem na turbinę i nie miała żadnych oznak zużycia ( pamiętam o jej schładzaniu ) -ale też czytałem że to bardzo często się zdarza i myślę że główną przyczyną ich awari jest wyłączenie silnika bez schłodzenia :!: - najlepiej założyć turbotaimer - też go chcę założyć w przyszłości :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ok, dzięki. W takim razie póki co ich nie ruszam. Czytałeś może coś na ten temat na amerykańskim forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Czytałeś może coś na ten temat na amerykańskim forum? Szukałem kiedyś info na ten temat ale głównie pooglądałem fotki bo języka nie umiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 jakaś masakra :/ http://legacygt.com/forums/showthread.p ... bo+failure zalecana wymiana oleju co 6kkm, a i tak nie ma się gwarancji uniknięcia problemów z turbiną :/ serwisy nie wiedzą co i jak sprawdzać, a jak turbo padnie to wykręcają się od naprawy gwarancyjnej :/ chyba jednak lepiej pozbyć się tych sitek (!) albo chociaż sprawdzić w jakim są stanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 chyba jednak lepiej pozbyć się tych sitek (!) albo chociaż sprawdzić w jakim są stanie... Wiesz gdzie są :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 tu jest jedna http://legacygt.com/forums/showthread.p ... esh+screen http://www.tsadvancedsynthetics.com/TSB ... argers.htm ,ale jest jeszcze druga i jej nie namierzyłem, trochę jestem zajęty, może później... to jest chyba druga http://legacygt.com/forums/showpost.php ... tcount=158 +ogólne pytanie: na jakim oleju jeździcie? 5W30? na końcu wątku więcej pozytywnych przykładów, ludziska pokazują sitka w idealnym stanie po niemałych przebiegach (!) http://legacygt.com/forums/showpost.php ... tcount=802 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Dajcie spokój, czytałem sporo na ten temat, oglnie zasad ajest taka, że trezba lać dobry olej i wymieniac regularnie i nie powinno być problemu (syfy się nie osdzą ponieważ zdobrego oleju takie coś się nie wytrąca). Przypadłość tą porównać można to padających tłoków w STI-ach i nie tylko, jednemu padną bo się zagotowałay na Ułężu a drugi będzie jezdził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 doszedłem do podobnego wniosku ,ale ponawiam pytanie o olej, bo nie wiem co teraz zalać... przeszedł ktoś może na W40? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 ja jeżdżę na 5w40, mam motula 300v ale będę zmieniał na coś bardziej cywilnego, zaleje chyba jakiegoś quazara - trzeba wspierać polską markę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ja mam zalany silnik Mobilem 5W30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 myślę, że przy kolejnym przeglądzie zlecę wyjęcie tych sitek i sprawdzenie ich czystości. Aż jestem ciekaw w jakim są stanie. p.s. leję Motula 300V 15w50 (lato) i 5w40 z(zima) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 też tak planuję, tyle że liczą sobie minimum 300pln za taki zabieg :/ niby tylko sprawdzenie, ale upierdliwe póki co mam inny dylemat - jakie felgi? które na zimę, a które na lato i czy te na lato nie zrobić w graficie? oto pacjent w różnych butach: nie chcę nic sugerować, ale druga para chyba jednak bardziej mi podchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 też tak planuję, tyle że liczą sobie minimum 300pln za taki zabieg :/ niby tylko sprawdzenie, ale upierdliwe póki co mam inny dylemat - jakie felgi? które na zimę, a które na lato i czy te na lato nie zrobić w graficie? oto pacjent w różnych butach: [ http://img210.imageshack.us/img210/2793/42076549.jpg ] nie chcę nic sugerować, ale druga para chyba jednak bardziej mi podchodzi zdecydowanie pierwsze zdjęcie - drugie zdjęcie to bardziej forek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Felgi z pierwszego zdjęcia na zimę a z drugiego drugie na lato - wreszcie daleś foty :!: Zostaw normalne srebrne - też eksperymentowałem kiedyś i wiem że wszyskie kolory się znudzą a srebrny jest zawsze modny :!: - ale pewnie chcesz się wyróżniać :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Póki co właśnie tak zrobię, nawet w sobotę miałem je zamienić, ale zabrakło czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Felgi z pierwszego zdjęcia na zimę a z drugiego drugie na lato - wreszcie daleś foty :!: Zostaw normalne srebrne - też eksperymentowałem kiedyś i wiem że wszyskie kolory się znudzą a srebrny jest zawsze modny To fakt,że się nudzą, ja teraz założyłem Ultralaggera grafit - nieźle wygląda 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 o, wrzucisz foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Na takich felgach z pierwszego zdjęcia mam założone zimówki i zbytnio one mi się nie podobają :!: podobały by mi się takie :arrow: http://allegro.pl/felgi-felga-komplet-1 ... 26613.html ale nie wiem czy wejdą na brembo (ET-mają fajne ale otwór centrujący trzeba by było dać wytoczyć na 56,1 bo mają 54 ) a cena jest superowa :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się