Skocz do zawartości

Automat i problem z biegami "w przód"


Grzesiek_67

Rekomendowane odpowiedzi

3. Pilnujemy wymiany płynu i filtra (najlepiej wymieniać nie rzadziej niż co 15-20k)

4.Nigdy nie holujemy pojazdów z AT

Pamiętajcie niedbałość o AT = Bardzo duże wydatki !!!

 

To jest chyba zbyt duża nadgorliwość z tą wymianą oleju. A odnośnie holowania to w przypadku mojego starego auta producent dopuszcza przy prędkości do 30 km/h, inni też, oczywiście nie na trasach po 100 km.

A jeszcze odnośnie warsztatu w Nadarzynie to czytałem wiele niepochlebnych opinii odnośnie przyjmowania klientów w szlafroku, na bani, naciągania na niepotrzebne naprawy i koszty. Trzeba przewertować archiwum PMS, tam jest tego dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście na początku byłem w warsztacie w Nadarzynie i też moje wrażenie jest raczej negatywne (ciężko ustalić z gościem termin naprawy no i ten szlafrok!). W warsztacie gdzie mi robili jest OK od razu widać, że dużo tego robią i fury stoją naprawdę niezłe.

Jak im powiedziałem co jest nie halo z moim AT to od razu wiedzieli jak się zabrać do sprawy i podali orientacyjny koszt naprawy. W innych warsztatach, gdybali i mówi, że usterkę zdiagnozują dopiero po rozebraniu skrzyni;), na dodatek byli b.zdziwieni że w Subaru jest dodatkowy filtr ATF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspominałem kosztowało mnie to 4,500, podobno uszkodzeniu uległ jakiś tłoczek, ale przy okazji zrobili remont całej skrzyni (z regeneracją konwertera łącznie). Warsztat który mogę polecić jest w Warszawie przy Powązkach więcej szczegółów na PW. Naprawa trwała 4 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek_67 No to mamy pierwszego gościa z naprawioną A/T :mrgreen: ja jak na razie dalej śmigam z problemem ale .......jakoś leci :twisted: Właśnie zrobiłem trasę Uk-Polska-Uk i dalej skrznia daje radę ........ A może to ja jestem skąpy,leniwy, a może nawet już się przyzwyczaiłem ?? :roll: Mario gratulacje ale za taką kasę to można całe Legacy kupić :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód naprawiłem bo juz mnie to troszkę drażniło, a faktura poszła w koszty. Zresztą uważam, że łatwiej sprzedać samochód sprawny niż z taka usterką. Poza tym miałem dość ściemniania przed diagnostami w stacjach kontroli dla czego samochód nie rusza na D.

Teraz mam Legacy 2007 bez automatu. Aczkolwiek nadal uważam że automat to wygoda!!!, o którą niestety trzeba bardzo dbać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis na Spokojnej polecam bez obaw.

Naprawdę znają się na AT.

Mają schemat; "mała", średnia", "duża" naprawa skrzyni i stałe stawki dla każdej z tych napraw. Po każdej naprawie dają 6 m-cy/10'000km gwarancji.

Szef techniczny serwisu to freak na punkcie AT - zapytajcie go "dlaczego nie rosną obroty jak przyspieszam na danym biegu?" (w starych AT tak było), albo zadajcie jakieś inne, tego typu pytanie, to nie wyjdziecie z serwisu przez następną godzinę. :cool:

Bardzo pozytywna jednostka, choć człowiek trudny w kontakcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...