Skocz do zawartości

Mario

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mario

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Głupio by wyszło gdyby europejski debiut odbył sie w polskich salonach, a nie w Genewie. Czekamy na demo, potem zdecydujemy czy pozostaniemy wierni Outbackowi - obecny MY10 przez 170,000 spisywał sie swietnie. Dopiero niedawno musiałem wymienić sprzęgło i wyczyścić DPFa. Mam nadzieje, ze w nowym silnik będzie bardziej dopracowany (wał) i CVT będzie dawała radę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Samochód naprawiłem bo juz mnie to troszkę drażniło, a faktura poszła w koszty. Zresztą uważam, że łatwiej sprzedać samochód sprawny niż z taka usterką. Poza tym miałem dość ściemniania przed diagnostami w stacjach kontroli dla czego samochód nie rusza na D. Teraz mam Legacy 2007 bez automatu. Aczkolwiek nadal uważam że automat to wygoda!!!, o którą niestety trzeba bardzo dbać.
  3. Tak jak wspominałem kosztowało mnie to 4,500, podobno uszkodzeniu uległ jakiś tłoczek, ale przy okazji zrobili remont całej skrzyni (z regeneracją konwertera łącznie). Warsztat który mogę polecić jest w Warszawie przy Powązkach więcej szczegółów na PW. Naprawa trwała 4 dni.
  4. Rzeczywiście na początku byłem w warsztacie w Nadarzynie i też moje wrażenie jest raczej negatywne (ciężko ustalić z gościem termin naprawy no i ten szlafrok!). W warsztacie gdzie mi robili jest OK od razu widać, że dużo tego robią i fury stoją naprawdę niezłe. Jak im powiedziałem co jest nie halo z moim AT to od razu wiedzieli jak się zabrać do sprawy i podali orientacyjny koszt naprawy. W innych warsztatach, gdybali i mówi, że usterkę zdiagnozują dopiero po rozebraniu skrzyni;), na dodatek byli b.zdziwieni że w Subaru jest dodatkowy filtr ATF.
  5. Witam, Miałem ten sam problem w moim legacym'99, problem wystąpił przy 80,000 i jeździłem tak do 120,000 po czym stwierdziłem że to naprawie. Koszt naprawy i przy okazji remont skrzyni wyniósł ok.4,500 w firmie S.... (namiany na PW). Generalnie, problem jest typowy i wcześniej czy później dopadnie każdego. Oto kilka rad, które zmniejszają ryzyko pojawienia się tej usterki. 1.Nie bawimy się lewarkiem, jeżeli nie ma potrzeby zmiany kierunku jazdy lub dłuższego postoju (tzn. np. na światłach nie wrzucamy N, samochód trzymamy na hamulcu (można zaciągnąć ew.ręczny) 2. Nigdy nie wrzucamy N kiedy samochód jest w ruchu) 2. Gaz dodajemy wtedy kiedy skrzynia zapnie porządnie pierwszy bieg, oczywiście lewarkiem manipulujemy przy obrotach biegu jałowego) 3. Pilnujemy wymiany płynu i filtra (najlepiej wymieniać nie rzadziej niż co 15-20k) 4.Nigdy nie holujemy pojazdów z AT Pamiętajcie niedbałość o AT = Bardzo duże wydatki !!!
  6. Witam, Czy ktoś orientuje się jakiego protokołu komunikacji używa Subaru (ISO, KWP....) na złączu OBD. Konkretnie chodzi mi o protokół stosowany w 1999 roku w Legacym. Pytam, bo chciałem zakupić interfejs do diagnostyki OBD i nie wiem, w jakich protokołach powinien on pracować. Pozdrawiam, Mario
  7. Drodzy forumowicze ostatnio pojawiły się problemy z automatyczną skrzynia biegów w moim Legacy 2.5 GX z 1999 roku. Problem polega na tym, że czasami po załączeniu biegu 'D' samochód nie rusza i dopiero po przygazowaniu do ok. 3000 obrotów zostaje załączony bieg, oczywiście wiąże się to z nieprzyjemnym łupnięciem przy ruszaniu. Rozmawiałem ostatnio z fachowcem z serwisu Subaru, który powiedział, że jest to typowa usterka którą potrafi naprawić tylko serwis Subaru (za cenę 4,000 zł). Czy ktokolwiek z was zna istotę tej usterki oraz serwis, który potrafi ja usunąć za jakąś bardziej rozsądną cenę? Dzięki, M
  8. PYTANIE DO SERWISU. W ostatnim odcinku programu 'Garaż'; w TVN TURBO był wywiad z właścicielem OUTBACK-a, który wymienił jako największą wadę swojego auta, często pękające uszczelki pod głowicą (silnik 2.5). I rzeczywiście jest to już kolejna osoba, którą spotkał ten problem (osobiście słyszałem o tym od przynajmniej trzech osób, użytkowników starszych wersji Legacy z silnikiem DOHC) Czy problem ten dotyczy jedynie starszych jednostek DOHC, czy też w takim samym stopniu nowszych SOHC (EJ251, EJ252)? Na forum amerykańskim (http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... 88157.html) znalazłem informacje, że SUBARU wprowadziło jakiś dodatek do płynu chłodniczego o nazwie 'Genuine Subaru Cooling System Conditioner';, który ma za zadanie zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia w/w awarii. Czy to prawda? Jeżeli tak, czy jest on dostępny w Polsce?
  9. Dziekuje za wyczerpująca i satysfakcjonującą mnie odpowiedź, na pewno się zgłoszę po powrocie do kraju. A jeszcze jedno , przmierzam się do zakupu opon zimowych (na letnich POTENZAch raczej cięzko jeździ się zimą po Alpach, o czym miałem się okazje ostatnio przekonać. ) Natomiast biorąc poprawkę na jakość polskich dróg chciałbym nabyć coś o troszkę bardziej komfortowym profilu niż rekomendowany w instrukcji (205/50 R16). Jakie zamienniki można stosować w Legacym (nowy model 1999)- wchodzi w grę też wymiana felgi na 15'' - o ile wejdą na tarcze z przodu :?: .
  10. Obecnie przebywam na stażu w Szwajcarii i chciałbym po jego zakończeniu sprowadzić do kraju Subaru Legacy 2.5 GX Limited (prod.1999) - notabene zakupiony w salonie EmilFrey. Czy jesteście państwo w stanie wystawić mi zaświadczenie o zgodności z Euro2, który podobno jest niezbędny do rejestracji samochodu w kraju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...