Skocz do zawartości

Geometria po lifcie na podkładkach


Bobek666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam się do liftu forka (1998r 122km). Opony (teraz są 195/65/15, a będą seryjne 205/70/15)  , podkładki, śruby do regulacji kupione.

Przód pójdzie +2cm lub +1cm a tył +3cm, auto wkrótce będzie gazowane.

Śruba regulacji kąta pochylenia to ta górna, która mocuje amortyzator?

A drugie pytanie to, czy po takiej operacji zmieniają się tylko kąty pochylenia, czy również zbieżność?

 

Na jednym z portali aukcyjnych takie cudo dostępne za 100-150zł

I jeśli chodziłoby tylko o kąty, to zastanawiam się, czy można by samemu z tym powalaczyć.

Czy dać sobie spokój i pojechać na geometrię komputerową?

Jakie są u was ceny takiej przyjemności za przód i tył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanów się czy warto się tak bawić. W zeszłym tyg pytałem u siebie o geometrię to maks 150,- za całość.

Przy takiej ingerencji w zawias jaka planujesz, czyli zrzucenie i rozkręcenie kolumn, dodanie podkładek warto to kompleksowo ustawić, szkoda opon i stabilności auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie baw się. Szkoda zachodu czasu a jak coś zepsujesz to dowiesz się o tym za pół roku jak ci druty z gumy wyjdą.

Ja po lifcie +3 cm w SG zrobiłem geometrię i była w granicy regulacji.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...