Tsunetomo Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Powoli robi mi się więcej czasu i rozważam zakup auta do zabawy na torach. Chciałbym zasięgnąć rady doświadczonych ludzi - czyli The Forum Jakie są założenia? Auto głównie do zabawy na torach, ale także czasem weekendowo po bułki. Auto ma dojechać na własnych kołach na tory oddalone od Warszawy o max 2-3 godziny, a kierowca nie będzie wykończony po takiej trasie (względny komfort akustyczny, klima?). Zdecydowanie 4x4. Awaryjność - nie jestem typem, który sam coś sensownego przy aucie zrobi, zatem coś co nie będzie raczyć "pierdołkami" każdego dnia i dojedzie do serwisu na regularne zabiegi utrzymujące dobry stan techniczny. Chyba raczej seria bez grubych przeróbek? Budżet.... hmm... dosyć elastyczny, ale raczej w granicach 25 - 100k zł. Co byście polecili? Pojeździłem Hawkiem WRX i było bardzo fajnie. Czy różnica ws. Hawk STi jest bardzo duża? Może GT-ek? Lanos jakoś ze względów stylistycznych mi nie podchodzi... Bardzo proszę o komentarze / rady. Edytowane 24 Września 2017 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Nie mam doświadczeń na torze ,ale najlepszą opcją niezależnie od pory roku chyba będzie Impreza GC8 . Lekka buda , dostępność części blacharskich , i mnóstwo opcji modyfikacji stawia ten model imprezy na pierwszym miejscu w moim skromnym mniemaniu. Wiem , że ideałem byłyby wersje TypeR, RA szczególnie z DccD, i tu wyższy budżet przy zakupie , ale jak widzę w Twoim zasięgu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 jakbym miał 100k to brałbym evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Teraz, mly96 napisał: jakbym miał 100k to brałbym evo No własnie nie pierwszy raz to słyszę... A napiszesz czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Lancerem jeździłem raz, chwilę potem jeździłem gc8 sti type ra, całkowicie inna jazda, evo prowadzi się duuużo lepiej, jest bardziej przewidywalne, dużo łatwiejsze do ogarnięcia. Silnik bez problemu wytrzymuje 350KM, bez wydawania 30k na remont i osprzęt, na którym jest realne uzyskanie takiej mocy bez strachu, że zaraz coś padnie. Subaru jest super, fajnie się prowadzi i w ogóle, ale do evo mu brakuje. Ja swoim chyba się nie odważę jechać bez lawety na tor, a silnik jest 5kkm po remoncie, stroker 2.2. Edytowane 24 Września 2017 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Tylko EVO nie ma tego czegoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) ale to ma być zabawka na tor czy obiekt miłości? Edytowane 24 Września 2017 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Haha, obiekt miłości zdecydowanie nie. Zabawka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 1 godzinę temu, Tsunetomo napisał: Pojeździłem Hawkiem WRX i było bardzo fajnie. Czy różnica ws. Hawk STi jest bardzo duża? Może GT-ek? Lanos jakoś ze względów stylistycznych mi nie podchodzi... Do takiego celu używam swojego WRX już od 9 lat. Ale auto nie służy mi tylko jako zabawka do wypadów na tor czy jazd weekendowych ale również jako normalny daily car. Wadą takiego rozwiązania jest to, że trochę oszczędzam auto na zawodach i treningach i nie zdecydowałem się na zrobienie z auta "rajdówki" co do różnicy między WRX a STI: (porównuję Wrx z I stage(260 KM) do seryjnego STI(280 KM) dynamika będzie zbliżona, oczywiście nieznacznie na korzyć STI, W STI będzie lepsze prowadzenie i skręcanie ze względu na aktywny dyfer na przedniej osi, STI będzie lepiej hamować. W STI będziesz miał 6 biegową skrzynię i dodatkowo możliwość pobawienia się ustawieniami dccd. STI będzie lepszym autem na tor, ale też i z 20 tyś droższym w zakupie od WRX. GT-ek też nie jest głupim rozwiązaniem, jest lżejsze i będzie tańsze w zakupie od WRX-a ale ze względu na wiek GT-ki będą mocniej wyeksploatowane i zużyte. Seryjnemu Gt-kowi brakuje też trochę mocy. Nawet jeżeli auto będzie do zabawy, kupując staraj się zawsze wybrać te w najlepszym stanie technicznym i z najbardziej sensownymi modyfikacjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 aktywny dyfer na przedniej osi? CO? O wrx nawet bym nie myślał przy takim budżecie, najgłupsze możliwe rozwiązanie, zrobisz 260KM i na prostej STI i tak ucieknie, a co dopiero w zakrętach. Jest niebieski bug wrx za niecałe 60k, 6mt, poszperowany, duże hamulce itd, jak jesteś uparty na imprezę to bym się nad takim zastanowił, budowa takiego samego pochłonie dużo więcej. Jak nie chcesz dużo wtopić to lepiej odpuść budowę od podstaw i kup gotowca, w którego ktoś już władował taczkę kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Szukaj Imprezy GC , miałem 4.5 roku zrobiłem 85 tys km byłem nascie razy na torze , dojechałem i zawsze wróciłem na kołach Jak trafisz zadbany egzemplarz to będziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) 14 minut temu, mly96 napisał: aktywny dyfer na przedniej osi? CO? O wrx nawet bym nie myślał przy takim budżecie, najgłupsze możliwe rozwiązanie, zrobisz 260KM i na prostej STI i tak ucieknie, a co dopiero w zakrętach. Jest niebieski bug wrx za niecałe 60k, 6mt, poszperowany, duże hamulce itd, jak jesteś uparty na imprezę to bym się nad takim zastanowił, budowa takiego samego pochłonie dużo więcej. Jak nie chcesz dużo wtopić to lepiej odpuść budowę od podstaw i kup gotowca, w którego ktoś już władował taczkę kasy Jest temat na nielegalu o nim nawet. Bardzo fajny samochód. Znam obecnego właściciela. Z tego co wiem nadal na sprzedaż. Silnik zrobiony, fajne zawieszenie. Wydech można tylko zmienić, aby było trochę ciszej i super samochód na pojeżdżawki i jazdę codzienną. Edytowane 24 Września 2017 przez SOpEL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Niestety nie mam uprawnień żeby zobaczyć ten wątek. Jak je uzyskać? Auto jest chyba wystawione na otomoto? Edytowane 24 Września 2017 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Tak, bug ze zderzakiem prodrive na millenium revolution Wpisz hasło: TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się