Jump to content

Niepokojące rzezienie


kiler42

Recommended Posts

Witam Forumowiczów. Mam takie pytanie mój forek SF 2.0 125km przy przyspieszaniu na biegach od 1-4 rzezi ale tylko do 2500/2600 obr. powyzej już ładnie pracuje. Nie jest to głośne ale jak dla mnie już dość wyraźne. Niestety serwis odwiedzę zapewne dopiero za miesiąc bo natłok pracy ogromny. Czy ktoś może kojarzy co to może być? Czy jeździć czy odpuścić sobie do czasu wizyty u mechanika?

Proszę o jakąś sugestie

Pozdrawiam M

Link to comment
Share on other sites

Ok dziękuję za sugestie, popatrzę sobie w niedzielę na osłony i inne elementy które mogą niepotrzebnie drgać. I dam znać czy coś znalazłem.

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Dnia ‎2017‎-‎05‎-‎24 o 14:51, 555marcin napisał:

 

W Forku bez turbiny może być ciężko, żeby owa osłona hałasowala :D

no tak, racja

Edited by miecho
Link to comment
Share on other sites

Dnia 23.05.2017 o 23:00, docencik12 napisał:

Pewnie osłona termiczna na wydechu brzęczy przy konkretnych obrotach.

na 90% To osłona, mam u siebie to samo :) Trzeba podjechać do tłumikarza jakiegoś. 

Link to comment
Share on other sites

Tez mam zdiagnozowany problem z oslona wpadajaca w wibracje. Strasznie to denerwujace ale jeszcze nie na tyle zeby dac do obspawania.

Link to comment
Share on other sites

Ale jeżeli to faktycznie brzęczy osłona na wydechu to nie czekaj aż się urwie tylko teraz właśnie daj szansę na spaw = będzie on krótki mało inwazyjny dzięki temu na dłużej zachowa się cała osłona. Każdy spaw wyżarza metal wokoło szwu co później skutkuje lokalną korozją oraz zmianą sprężystości metalu. 

Link to comment
Share on other sites

witam,

rzezinie jakby troche ustalo ale szczerze mowiac nie wiem dlaczego - odkrecana byla oslona pod silnikiem, chlodnice, oslony rozrzadu, wszystkie elementy ktore gdzies tam sie nawinely pod reke zostaly dokrecone, Luzow nie znalazlem, moze rzeczywiscie gdzies cos jest na tlumiku - tam jeszcze zobacze.

Ale korzystajac z okazji, ze znalazlem czas i moj szwagier mechanik tez wymiemil mi caly kompletny rorzad wraz z pompa wody - wszystko na japonskich czesciach.

dobrze, ze nie czekalem dluzej bo mechanik ktory wczesniej zakladal rozrzad nie zrobil tego najlepiej - nad jedna z rolek znajduje sie blacha wygieta ktora utrzymuje pasek - nie pozwala aby przeskoczyl - i byla tak do paska docisnieta, ze go scianala. Sciela go prawie milimetr a pasek sie tam mocna grzal, wiory z niego sie postapialy, powulkanizowaly i utworzyly na kolejnej rolce kilko milimetrowe ciapki o wysokości 3-4 [mm].

Oczywiscie wszystko zostalo przedmuchane, wyczyszczone skrecone i smiga na nowym rozrzadzie. Nastepny krok to zawieszenie tyl - aktualnie jest samopoziomujace i tylek lekko lezy - wiec podzie KYB polecana i chyba sprezyny utwardzone lesjoforce - polecane przez subarak.pl, waham sie troche czy ironmana nie zalozyc ale wtedy pewnie tylek pojdzie w gore i twardosc moze okazac sie zbyt duza.

ponizej zdjecia paska i blaszki.

IMG_20170527_101229.jpg

IMG_20170527_101914.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...