Skocz do zawartości

kiler42

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kiler42

  • Urodziny 07.11.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    wieliczka
  • Auto
    FORESTER SF 92KW 2000r
    Legacy V 2.0 bifuel

Ostatnie wizyty

339 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kiler42

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. witam, dziekuje za propozycje sprzedazy ale nie mialem czasu tu wpasc a zakupilem i zalozylem lesjoforce - wzmocnione - zakupione w subarak , ponizej zdjecie jak to teraz jest - miedzy tlem a przodem prawie bez roznicy, mam nadzieje ze po zalozeniu LPG nie bedzie siadał dziekuje wszystkim za pomoc w rozeznaniu tematu!!
  2. ok dzieki za sugestie ale celem doprecyzowania - moge kupic kazde zwykle sprezyny czy powinienem kupicsprezyny do zawieszen z regulacja? pozdrawiam M
  3. witam, wykonalem drugi dokladny pomiar - podnioslem auto podczyscilem troche sprezyne i wyszlo 12[mm] i raczej jest miekka gdyz rekami jestem w stanie ja troche sciagnac - jak na moje oko miekka. prosze o sugestie co zalozyc pozdrawiam. Marcin
  4. witam wszystkich z pod krakowskiej Wieliczki, szczesliwy posiadacz swojego pierwszego wlasnego Subaru - Forestera SF 2.0
  5. tak, rok produkcji 2000, motor 2.0 125KM,
  6. witam, Panowie moze podpowiecie jaka sprężyne zalozyc ... Do niedawna myslalem, ze mam zawieszenie samopoziomujace i siadl tyl. Po numnerze Vin, po opisie wyposażenia wszystko na to wskazywalo i byc moze takie kiedys bylo ale... dzis zmieniajac kola na letnie (niestety dopiero teraz znalazlem czas) zobaczylem ze amrtyzatory sa firmy sachs wiec zakladam, ze nie sa to orginalne amory - czyli wczesniejszy wlasciciel zmienil. Czy mozecie podpowiedziec jaka w takim razie zalozyc sprezyne? Tyl wzgledem przodu opada o 4/5 cm (zalozony mam hak) wiec byc moze potrzebne cos utwardzonego. Uprzejmie prosze o podpowiedz lub cenne uwagi Ponizej zdjecie amortyzatora.
  7. kiler42

    Niepokojące rzezienie

    witam, rzezinie jakby troche ustalo ale szczerze mowiac nie wiem dlaczego - odkrecana byla oslona pod silnikiem, chlodnice, oslony rozrzadu, wszystkie elementy ktore gdzies tam sie nawinely pod reke zostaly dokrecone, Luzow nie znalazlem, moze rzeczywiscie gdzies cos jest na tlumiku - tam jeszcze zobacze. Ale korzystajac z okazji, ze znalazlem czas i moj szwagier mechanik tez wymiemil mi caly kompletny rorzad wraz z pompa wody - wszystko na japonskich czesciach. dobrze, ze nie czekalem dluzej bo mechanik ktory wczesniej zakladal rozrzad nie zrobil tego najlepiej - nad jedna z rolek znajduje sie blacha wygieta ktora utrzymuje pasek - nie pozwala aby przeskoczyl - i byla tak do paska docisnieta, ze go scianala. Sciela go prawie milimetr a pasek sie tam mocna grzal, wiory z niego sie postapialy, powulkanizowaly i utworzyly na kolejnej rolce kilko milimetrowe ciapki o wysokości 3-4 [mm]. Oczywiscie wszystko zostalo przedmuchane, wyczyszczone skrecone i smiga na nowym rozrzadzie. Nastepny krok to zawieszenie tyl - aktualnie jest samopoziomujace i tylek lekko lezy - wiec podzie KYB polecana i chyba sprezyny utwardzone lesjoforce - polecane przez subarak.pl, waham sie troche czy ironmana nie zalozyc ale wtedy pewnie tylek pojdzie w gore i twardosc moze okazac sie zbyt duza. ponizej zdjecia paska i blaszki.
  8. kiler42

    Niepokojące rzezienie

    Ok dziękuję za sugestie, popatrzę sobie w niedzielę na osłony i inne elementy które mogą niepotrzebnie drgać. I dam znać czy coś znalazłem. Pozdrawiam!
  9. kiler42

    Niepokojące rzezienie

    Witam Forumowiczów. Mam takie pytanie mój forek SF 2.0 125km przy przyspieszaniu na biegach od 1-4 rzezi ale tylko do 2500/2600 obr. powyzej już ładnie pracuje. Nie jest to głośne ale jak dla mnie już dość wyraźne. Niestety serwis odwiedzę zapewne dopiero za miesiąc bo natłok pracy ogromny. Czy ktoś może kojarzy co to może być? Czy jeździć czy odpuścić sobie do czasu wizyty u mechanika? Proszę o jakąś sugestie Pozdrawiam M
  10. kiler42

    Forester I czy II

    Witam pozwoliłem sobie dołączyć się do rozmowy. Ponieważ podobnie jak Piowoj jestem tu nowy i również rozpoczynam poszukiwanie Forka tylko ja celuje w 1generacje po 2000 roku. Motor 2.0 125km bo jak czytalem jest to sohc więc w perspektywie jest gazowanie i tańsze eksploatowanie. To autko zawsze bardzo mi się podobało (najbardziej ze wszystkich ewentualnie discowery2 też jest super) i teraz jest ostatnia szansa aby się z nim związać. Czy ktoś ma może jakąś radę jak wybrać? Co sprawdzać? Na co patrzeć? Wiem że wiele miało zawieszenie regulowane jak to poznać? Jak to ewentualnie sprawdzić czy działa i czy jeszcze chwilę podziała może ktoś podpowie coś. Z góry bardzo dziękuję!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...