lelenbp Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Witajcie. Od nie dawna mam problem ze swoim GF8. Gdy jeżdżę spokojnie wszystko jest w porządku gdy tylko trochę pocisne autem i się zatrzymuje spod maski wydobywa się para ma słodki zapach. przy spokojnej jeździe tego nie ma. Znajomy podpowiedział mi że to płyn chłodniczy, Czasem pod autem zostaje plama jak na noc zostawie w garażu. Auto nie grzeje mi się jakoś za bardzo ani nic z tych rzeczy. Co to może być? gdzieś płyn ucieka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Gdzieś Ci płyn ucieka albo z chłodnicy albo któryś wąż pękł lub został ugryziony. Płynu musi Ci ubywać, nie dolewasz? Lepiej kontroluj stan płynu bo po wskaźniku na liczniku się nie dowiesz, kiedy silnik się przegrzeje to wtedy będzie już za późno. Dolej płynu do zbiorniczka metalowego pod korek na zimnym silniku a przy chłodnicy ma być między min a max i jedz do mechanika na podnośnik i szukajcie wycieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Jak uważasz że płyn to trzeba szukać skąd leci, przejrzeć z wierzchu cały układ. Grzać Ci się delikatnie może tylko co chwile będzie się przegrzewał po chwili odpowietrzał i wskazówka będzie spadać do normy i tak co jakiś czas, jeśli to płyn Ci wycieka. Tylko według mnie lepiej chwile pojeździj zanim będziesz szukać wycieku bo po postoju może wyparować od temperatury silnika no i dolej płynu jeśli brakuje przed jazdą i uważaj żeby się nie przegrzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Otwórz maskę i przegazuj go patrząc cały czas na chłodnice. Powinno na wysokich obrotach przeciskac płyn górnym plastkiem chłodnicy- bardzo często właśnie tam chłodnica pęka i przy wysokich obrotach wywala płyn tamtędy. Jeśli nic nie widać to sprawdź węże wszystkie i obudowę termostatu i pompę wody czy ona nie cieknie. Ewentualnie możesz mieć też pęknięty zbiorniczek wyrównawczy lub po prostu któraś obejma jest nie dokrecona. radzę Ci jak najszybciej rozwiązać problem bo gdy przegrzejesz silnik będzie bardzo drogo w naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwylok Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Sprawdź też korek chłodnicy. Mi po ostrzejszej jeździe wypluwalo przez zbiorniczek wyrownawczy. A już podejrzewałem że to UPG.Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) skoro wycieka po nocy to warto bezpiecznie zacząć szukanie na zimnej jednostce = łatwiej i bezpieczniej !!! a opary i zapach bo płyn rozgrzany i chlapie na rozgrzane elementy silnika i tym bardziej paruje. Edytowane 18 Marca 2017 przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Jak masz lpg sprawdź też węże parownika i sam parownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelenbp Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Sprawa wyjaśniona Okazało się że jeden przewód miał przetarcie które z czasem zmieniło sie w dziurke przez które płyn uciekał. Przewód wymieniony i już nic nie cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się