Jump to content

siwylok

Nowy
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About siwylok

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    jest: Subaru Impreza GX 2.0 N/A AT
    było: Mitsubishi Lancer CB4A 1.6,

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zacisk Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  2. Tak, zerknij czy "timing advsnce" też nagle spada gdy masz zamulenie. Ta przypadłość się często przewija na forum, czujnik "slyszy" stuki trochę nadgorliwie. Reset pomaga ale jak raz złapie to już pamięta długo... Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Jak twój już coś zgłasza to może być z nim cos nie teges. Ja swój odkrecilem mimo że był niby dobry bo właśnie "hamowal" mi motor. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  3. Ja bym zerknął na korektę zapłonu bo może to typowa przypadłość knock sensora a lambda się dostosowuje Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  4. Takie coś miałem na myśli. Jakby się klejem gwint jeszcze potraktowalo to powinno być gites. Ale wygląda ze jest sam klej i on dostał swoją szansę Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  5. Nie wróżę powodzenia w klejeniu na dłuższą metę. Może bardziej wkręcić jaką dysze po nagwintowaniu i na tym zacisnąć wężyk Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  6. Wszystko działa tak jak powinno, to Subaru [emoji2] Kluczyk trzymaj blisko szyby kierowcy, sprawdź baterie Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  7. Korek chłodnicy. Jak sprężyna słaba to dużo płynu wypływa jak się grzeje a potem lubi powietrze zaciągnąć jak ostygnie. Sprawdź twardość węży i co się dzieje jak je sciskasz Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  8. Zapowietrzony układ. Może być słaby korek i zaciąga powietrze jak stygnie. A jest LPG ? bo też może wchodzić Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  9. Prosto by było jakby to była rzedowka. Od góry do wydechowych ciężko podejść że szczelinomierz, ja się poddalem. Z kanału sporo wygodniej tak że ja miałem dwa podejścia Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  10. Sprawdź też korek chłodnicy. Mi po ostrzejszej jeździe wypluwalo przez zbiorniczek wyrownawczy. A już podejrzewałem że to UPG. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  11. Amorki podejrzane jak najbardziej mi się z tyłu wypukaly. Przy skreconych kołach lubi stuknac przekładnia ja z tym żyje. Z przodu szukałem pół roku źródła a okazał się zacisk - taką małą gumeczka a krwi napsuła. Tak że jest gdzie szukać
  12. Jeśli na benzynę jest podobnie tylko w mniejszej skali to zapłon. Kable polecam Beru, świece Denso lub Ngk zwykle. Sam zmienisz jeśli masz klucz. Akumulatora nie trzeba wykręcać tylko zbiorniczek i dolot z drugiej strony. Dodam że przy gazie warto sprawdzić zawory jeśli tego nie robiłeś. LPG zje luz na wylotowych wcześniej czy później. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  13. Podstawowe pytanie czy to się dzieje na gazie i na benzynie ? Jeśli na obydwu paliwach to układ zapłonowy, jak LPG to wiadomo tam szukać. Mi lekko poszarpywał na LPG jak się lekko w korku bez gazu toczyłem. Pomogła wymiana wtrysków + kompensacja listw.
  14. Przygarnałem Imprezke z tego tematu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/70996-bs-brat-sprzeda-impreze-gx-automat-lpg/ Moje pierwsze Subaru (które zawsze chciałem mieć) i pierwsze auto w automacie. No cóż bedziemy się razem poznawać ale już sie chyba polubiliśmy
×
×
  • Create New...