Skocz do zawartości

PRZERYWANIE NA ZAKRETACH I SZYBKICH NAWROTACH


adamusmax

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie pracuje nad udoskonaleniem subarowego (i nie tylko) systemu podawania paliwa. juz mam projekt wstepny i na 99,9% procent uda sie calkowicie wyeliminowac przerywanie przy niskim poziomie paliwa na szybkich nawrotach i zakretach.

 

Opracowany juz mam pomysl tylko potrzebuje ostatniej informacji

 

jakie wymiary ma otwor w Subaru gdzie wchodzi kosz pompy paliwa - bo tego nie pamietam a nie chce mi sie na razie fotela podnosic ;)

 

jezeli dacie mi taka informacje to mysle ze w przyszlym tygodniu bede mial juz takie urzadzenie, ktore na stale trzyma ok 2 L paliwa przy pompie - poza tym caly czas dobiera to paliwo, czyli nawet przy odcieciu doplywu paliwa, w ciagu tych kilku sekund na szybkim luku albo na ostrym nawrocie, pompa bedzie ciagle miala minimum 2 litry paliwa do podania ;)

 

kiedys (w latach 80tych) w rajdowkach montowalo sie przegrody w zbiorniku zeby paliwo nie uciekalo, teraz juz sie tego nie robi - tylko wlasnie montuje sie takei sprytne urzadzonko ;)

 

mam jeszcze pytanko, czy ma ktos moze suchy zbiornik na wierzchu - to byloby po prostu ideolo ;) bo bym mogl sobie wszystko pomierzyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze ktos energicznie rozpracowuje ten problem :mrgreen: Sluzę pomocą dostarcze auto do testow i pomiarow :cool: Pozdr.AK

 

mam juz praktycznie wszystko - potrzebuje tylko wymiarow, zeby to urzadzenie weszlo do zbiornika - bedzie rewela ;)

z tego co sie orientuje podobne montuja w terazniejszych rajdowkach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja chyba wolę 5 litrów więcej dotankować :D Kiepski ze mnie kawior... no, chyba, że to będzie zamontowane na wierzchu, ew. w widocznym miejscu w bagażniku, żeby można się było pochwalić znajomym :D

 

Problem dotyczy doslownie paru osob jeżdzacych Wrx i STI i pojawia się przy dosc specyficznych warunkach :lol: Ale jest upierdliwy. Rozwiązanie będzie proste i stad informacja o pasztetowych cenach dla np. GT-kow ale już dla Przemqa....to nie wiem co wynalazca powinien zaproponować :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja chyba wolę 5 litrów więcej dotankować :D Kiepski ze mnie kawior... no, chyba, że to będzie zamontowane na wierzchu, ew. w widocznym miejscu w bagażniku, żeby można się było pochwalić znajomym :D

 

Problem dotyczy doslownie paru osob jeżdzacych Wrx i STI i pojawia się przy dosc specyficznych warunkach :lol: Ale jest upierdliwy. Rozwiązanie będzie proste i stad informacja o pasztetowych cenach dla np. GT-kow ale już dla Przemqa....to nie wiem co wynalazca powinien zaproponować :mrgreen:

AK

 

 

do WRXa bedzie cena normal do STI cena +1800% :mrgreen: a co ;)

 

a chodzi o to ze przy malym poziomie paliwa (nawet nie rezerwie, czy szybszym pokonaniu zakretu ucieka paliwo spod pompy i zaczyna przerywac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urządzenie może być dla kupującego dobrą inwestycją :mrgreen:

pewien pan mechanik powiedział mi(nie tylko zresztą on), że gdy smok pociągnie powietrze zamiast paliwa(w wiadomych przypadkach), to nawet pompa może się przegrzać i spalić....a nawet w skrajnych przypadkach komputer......(u mnie skończyło się na przekaźniku i bezpieczniku) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...