adamusmax Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 wlasnie pracuje nad udoskonaleniem subarowego (i nie tylko) systemu podawania paliwa. juz mam projekt wstepny i na 99,9% procent uda sie calkowicie wyeliminowac przerywanie przy niskim poziomie paliwa na szybkich nawrotach i zakretach. Opracowany juz mam pomysl tylko potrzebuje ostatniej informacji jakie wymiary ma otwor w Subaru gdzie wchodzi kosz pompy paliwa - bo tego nie pamietam a nie chce mi sie na razie fotela podnosic jezeli dacie mi taka informacje to mysle ze w przyszlym tygodniu bede mial juz takie urzadzenie, ktore na stale trzyma ok 2 L paliwa przy pompie - poza tym caly czas dobiera to paliwo, czyli nawet przy odcieciu doplywu paliwa, w ciagu tych kilku sekund na szybkim luku albo na ostrym nawrocie, pompa bedzie ciagle miala minimum 2 litry paliwa do podania kiedys (w latach 80tych) w rajdowkach montowalo sie przegrody w zbiorniku zeby paliwo nie uciekalo, teraz juz sie tego nie robi - tylko wlasnie montuje sie takei sprytne urzadzonko mam jeszcze pytanko, czy ma ktos moze suchy zbiornik na wierzchu - to byloby po prostu ideolo bo bym mogl sobie wszystko pomierzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Dobrze ze ktos energicznie rozpracowuje ten problem Sluzę pomocą dostarcze auto do testow i pomiarow :cool: Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Dobrze ze ktos energicznie rozpracowuje ten problem Sluzę pomocą dostarcze auto do testow i pomiarow :cool: Pozdr.AK mam juz praktycznie wszystko - potrzebuje tylko wymiarow, zeby to urzadzenie weszlo do zbiornika - bedzie rewela z tego co sie orientuje podobne montuja w terazniejszych rajdowkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Nie zdradzaj szczegolow :!: bo potem cena może sie wydawac zbyt wysoka Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Nie zdradzaj szczegolow :!: bo potem cena może sie wydawac zbyt wysoka Pozdr.AK szcegolow nei zdradze publicznie - a cena i tak bedzie paszteciarska jak na tak cudowne urzadzenie - proste i dzialajace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 No ale bez specjalnej pompy to chyba nie będziesz sprzedawal Cena paszteciarska wyższa....prawie kawiorowa bo to w tych droższych STI występuje :cool: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 To ja chyba wolę 5 litrów więcej dotankować Kiepski ze mnie kawior... no, chyba, że to będzie zamontowane na wierzchu, ew. w widocznym miejscu w bagażniku, żeby można się było pochwalić znajomym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 To ja chyba wolę 5 litrów więcej dotankować Kiepski ze mnie kawior... no, chyba, że to będzie zamontowane na wierzchu, ew. w widocznym miejscu w bagażniku, żeby można się było pochwalić znajomym Problem dotyczy doslownie paru osob jeżdzacych Wrx i STI i pojawia się przy dosc specyficznych warunkach Ale jest upierdliwy. Rozwiązanie będzie proste i stad informacja o pasztetowych cenach dla np. GT-kow ale już dla Przemqa....to nie wiem co wynalazca powinien zaproponować AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 To ja chyba wolę 5 litrów więcej dotankować Kiepski ze mnie kawior... no, chyba, że to będzie zamontowane na wierzchu, ew. w widocznym miejscu w bagażniku, żeby można się było pochwalić znajomym Problem dotyczy doslownie paru osob jeżdzacych Wrx i STI i pojawia się przy dosc specyficznych warunkach Ale jest upierdliwy. Rozwiązanie będzie proste i stad informacja o pasztetowych cenach dla np. GT-kow ale już dla Przemqa....to nie wiem co wynalazca powinien zaproponować AK do WRXa bedzie cena normal do STI cena +1800% a co a chodzi o to ze przy malym poziomie paliwa (nawet nie rezerwie, czy szybszym pokonaniu zakretu ucieka paliwo spod pompy i zaczyna przerywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Adaś, rozwijaj pomysł. Chętnie zakupię takie urządzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 mysle ze bede mial juz w przyszlym tygodniu pierwsza sztuke - pomyslowy dobromir dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 urządzenie może być dla kupującego dobrą inwestycją pewien pan mechanik powiedział mi(nie tylko zresztą on), że gdy smok pociągnie powietrze zamiast paliwa(w wiadomych przypadkach), to nawet pompa może się przegrzać i spalić....a nawet w skrajnych przypadkach komputer......(u mnie skończyło się na przekaźniku i bezpieczniku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Legaś H6 nie ma tego problemu? Przeciążenie w zakrętach zapewne podobne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Legaś H6 nie ma tego problemu? Przeciążenie w zakrętach zapewne podobne... moze ma inaczej zbiornik zrobiony :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 albo przeciazenia prawie takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 albo przeciazenia prawie takie same o tym juz nie chcialem wspominac :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Tak mnie wystraszyliście, że ja rozglądam się za stacją, jeśli wskazówka spada ponizej 3/4 zbiornika, ale to dodrze, bo w zimie nie skrapla się para wodna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 albo przeciazenia prawie takie same Legacy - prawie jak Impreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Wolę: Legacy - z tego się WZIĘŁA Impreza A tak na poważnie - ile G na skid-padzie robi Legaś H6 na standardowo dużych kołach (17") i Impreza WRX? Az wiesz gdzie tego info szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 pedro, na pewno w USA oni się starsznie skidpadem podniecają. Gdzies była taka strona na które był zylion różnych aut i ich wyniki ale nie pomnę gdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi