Kamciooo Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Witam Panowie potrzebuje w pomocy doboru ypipe do mojego wrxa. Planuje zmienić tą plastikową rurę pod ic i zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami, może podpowiecie które z nich będzie najkorzystniejsze . Poza tematem związanym z wyborem chętnie kupię Ypipe Prodrive do Wrxa Nr1 : Nr 2 : Edytowane 10 Lutego 2017 przez Kamciooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Pytanie po co zmieniać? Chyba, że jest uszkodzona. Najważniejsze w tym elemencie jest żeby był szczelny i wytrzymał ciśnienie. Obydwa rozwiązania są OK, w tym dolnym unikałbym chinoli . P.S. Zauważ, że elementy różnią się od siebie i zastosowanie jest zależne od budowy IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieroluca Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Kolega chyba ma taką: więc każda z tych dwóch będzie lepsza, ze względu na lepszy przepływ powietrza. Ja osobiście szukałbym Nr1, taki też mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamciooo Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Dokładnie mam takie plastikowe coś i chciałem trochę poprawić fabryke A coś takiego? http://amsklep.pl/pro,25720,orurowanie-intercoolera-dolot-subaru-impreza-wrx.html Czy takie? http://allegro.pl/przewody-silikonowe-subaru-impreza-wrx-gdb-2000-07-i6480457303.html Edytowane 10 Lutego 2017 przez Kamciooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieroluca Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Kiedyś ten silikon się zestarzeje, pęknie i trzeba będzie wymienić, w pierwszym przypadku tylko te krótkie łączniki natomiast w drugim będziesz musiał kupić cały nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 ja tak jak już wspominałem na priv. myślę, że super przepływu nie zmieni i bardziej bym myślał nad zmianą samego ICka na STIajowego. Do jazdy na codzień wymiana niezauważalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Ja założyłem do wrx-owego Y od Lanosa STI: Pasuje jak ulał. Ten plastikowy to jakaś porażka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieroluca Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 ja tak jak już wspominałem na priv. myślę, że super przepływu nie zmieni i bardziej bym myślał nad zmianą samego ICka na STIajowego. Do jazdy na codzień wymiana niezauważalna. jak nie zmieni? pierwsza rzecz do wymiany w wrx, przy podnoszeniu mocy, natomiast intercooler powinien wystarczyć do nieco ponad 300km Nawet w sławetnym PPP zestawie, oprócz ECU i części wydechu był dodawany Y-pipe silikonowy a tam podawana moc była na poziomie 240km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Zgadza się... Jeszcze ptaszki nie ćwierkały o wrx new age, a w klasykach STI kicajce już dawali Y-pipe aluminiowy identyczny jaki jest np. w Lanosie STI... Nie bez powodu Sam rdzeń WRX 01-05 spokojnie wystarcza na 300 koni, bo jest nawet nieco pojemniejszy od tych oem klasykowych sti, tak na oko o jakieś 10-20%. A kupić wrx-owy w dobrym stanie - z dobrym przelotem, proste jak drut. Zdobyć taki klasykowy nie pogięty, to już misja... Edytowane 13 Lutego 2017 przez Gaceq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się