pieroluca

Nowy
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O pieroluca

  • Ranga
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Bristol

Ostatnio na profilu byli

52 wyświetleń profilu
  1. Pewnie ktoś zajumał, żeby jego replika wyglądała na oryginał. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  2. "Nowe" 22b w Polsce. Zdjęcia skradzione od "Projekt 86". Będzie można zobaczyć w czerwcu na moto pikniku w Bielsku. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
  3. Spoko, polecam się na przyszłość
  4. Ceny mocno w górę... pytanie tylko czy ktoś tyle da? http://www.ebay.co.uk/itm/1999-Subaru-Impreza-22B-STI-TYPE-UK-2-2-2dr/182528831784?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D40656%26meid%3D5e906e8257ba42a28f5c823f690b418f%26pid%3D100009%26rk%3D2%26rkt%3D2%26sd%3D302282336624
  5. Zeskanowałem tyle co jest w homo na temat klatki do A/N grupy. Jest jeszcze wersja wcześniejsza i późniejsza dla wrc, ale to jest ta o którą pytałeś.
  6. Zajrzę w łikend do ksiązki homologacyjnej, może coś tam będzie.
  7. Rozumiem, że szukasz tarcz dwuczęściowych bo innych nie widziałem od AP, a jakie wymiary?
  8. Wykastrowane WRC P2000, czyli oryginalna buda i "normalne graty" http://rallycarsforsale.net/ads/subaru-grp-a-p2000/ Buda A-grupa http://rallycarsforsale.net/ads/subaru-gr-a-body-shell/
  9. jak nie zmieni? pierwsza rzecz do wymiany w wrx, przy podnoszeniu mocy, natomiast intercooler powinien wystarczyć do nieco ponad 300km Nawet w sławetnym PPP zestawie, oprócz ECU i części wydechu był dodawany Y-pipe silikonowy a tam podawana moc była na poziomie 240km
  10. Kiedyś ten silikon się zestarzeje, pęknie i trzeba będzie wymienić, w pierwszym przypadku tylko te krótkie łączniki natomiast w drugim będziesz musiał kupić cały nowy.
  11. @soha "...Widziałem ogłoszenie na forum, ale opis lakoniczny, a tu proszę i zdjęcia są." No bo jak nie wytargasz na siłę..., może to jeden z tych przypadków, kiedy żona kazała sprzedać ale ty nie chcesz i zawsze możesz powiedzieć, że przecież próbowałeś Co do oklejenia, to też mi nie pasuje, natomiast na niezgodność cyferek, nazwisk i co tam jeszcze nie zwróciłem uwagi, podobnie jak 99% ludności
  12. Kolega chyba ma taką: więc każda z tych dwóch będzie lepsza, ze względu na lepszy przepływ powietrza. Ja osobiście szukałbym Nr1, taki też mam
  13. Ktoś chętny na #049 kilka fotek i danych od właściciela przebieg około 93tyś mil, używany na co dzień jak normalny dupowóz, serwisowany itd. cena £55 tyś
  14. Jak dotąd dorwałem jedną na Japfest 2014
  15. @irek200, to nie są te same auta, ten na Bonhams to żaden z tych "rozbitków". @soha, niepotwierdzone ale na jakimś forum w uk napisano, że auto Nassema miało zmienione numery rej. i było rozbite dwa razy, tylko ez dowodów to takie pitu pitu. @dirkdiggler, na tym zdjęciu jest laminat zderzak, bo pewnie był już wymieniany ale oryginał na pewno nie był, nie w samochodzie za $$$$$ Tutaj widać, że to co zostało po zderzaku to nie jest laminat (krawędzie) Wszystko widać na zdjęciach rozbitych, że to "proper body shell" i błotniki są metalowe, znalazłem (jakieś) ceny poszczególnych elementów, które trzeba było zamawiać z Japonii. Tylko, że z 2007r ale dają pewien obraz Front wing Each- £4600 Front Bumper - £2400 Side skirt - £1500 Side Panel - £1200 2x Windows - £1200 £1000+ for the bonnet + vents...