Dawid555 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) Witam wszystkich. Robie remont silnika w WRX 03r i mój szlifierz stwierdził że muszę mieć tłoki na drugi nad wymiar .Słyszałem ze bloki pasuja od 2,0 16v wolnossącego tylko trzeba zmienić wnetrzności czy to prawda? Chciałem założyc tłoki HBR ale nie mogę znaleść nigdzie drugiego nadwymiaru , a w kute nie bardzo bym chciał iść. Wolał bym znaleść nie podjechany blok i wtedy zrobić pierwszy szli na HBR-ach.Czy jednak iść w kute graty?jak myślicie? Dodam tylko że mam zrobioną mape na 302km i 386nm. Czy ta strona to jest coś w rodzaju etki z VW? http://opposedforces.com/parts Bo według tej strony blok od N/A wolnossaka pasuje do WRX turbo. no chyba że ja źle szukam Mam uszkodzony blok tak że wyjdzie dopiero 2 szlif i mam 2 opcje do wyboru: 1. szukać innego bloku ( ponoc od wollnosącego 2,0l jest taki sam jak w wrx) i wkładać hbr 2.włożyć kute tłoki na ciasnym pasowaniu Którą opcje byście wybrali? Bo ja sobie pomyslałem tak że zrobie opcje 2 bo ten blok sie do tego nadaje pojezdze do puki tłoki beda miały dosyć a przy następnym remoncie poszukam innego bloku. Jak myslicie? Dodam tylko że mam zrobioną mape na 302km i 386nm. Edytowane 30 Stycznia 2017 przez Dawid555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrancGD Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Ja niestety nie odpowiem Ci na Twoje pytanie, ale jak z ciekawości wygląda szlif cylindrów w subaru? Robi sie na nowo nicasil? Mój silnik po rozbiórce nie potrzebował na szczęście takich zabiegów, ale zacząłem się zastanawiać jak to jest robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Dawid555, HBRy na drugi nadwymiar są dostępne bez problemu, szukaj po numerze 12006AC380. FrancGD, w Subaru nie masz Nicasilu. Szlifujesz, honujesz i tyle. Edytowane 3 Lutego 2017 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 wpisałem w gogle ten nr cześci co poznałeś i wyskoczyły mi stare aukcje xbike z 2014 roku eh,nic nie mogę znaleść. chyba bede musiał założyć teraz kute a w przyszłości jak się wyjadą cylindry to kupie inny blok i pokombinuje z tym od wolnossacego silnika. A drugi szlif w subaru to jest 92,50 czy 93,00 bo teraz zgupiałem jak patrze na te tloki na allegro? eh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 fabryczne 1 szlif to 92,25 drugi 92,50 kute zazwyczaj występowały jako 92,50 i 93 jako ostatni wymiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil263 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 hbry 2 nadwymiar już dawno są nie dostepne bierz Mahle podstawowe i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid89 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Kamil263 mowisz o mahle kutych na ciasne pasowanie? Mozesz wkleic jakis link ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil263 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 tak tylko niech ktoś doświadczony ci to poskłada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 sam składam silnik a szlify i reszte ogarnia mi firma.Jeździsz może na takich tłokach? Wiesz jak wygląda sprawa z ich żywotnością i eksploatacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Wszystkie tłoki wykonane ze stopu aluminium 4032 da się stosunkowo ciasno spasować jak na kuciznę, tyczy się to nie tylko Mahle ale także i innych producentów. Co do bloku silnika to silniki EJ201 czyli wolnossące 2.0 SOHC od 99 wzwyż oraz EJ205 w GT i WRX są identyczne, nr OEM 11008AA270 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) dzieki wielkie takiej informacji potrzebowałem pasowanie tych tłoków to będzie coś około 0,04?Ori korby od WRX ile mocy znoszą? do 300km dają rade czy lepiej kupić od STI? bo i tak mam jedna do wymiany. Ten nr OEM 11008AA270 bloku jest gdzieś wybity na bloku? bo nie kojarzę teraz a blok leży u szlifierza. Jak to jest z tymi kutymi tłokami przebiegi i eksploatacja? Trzeba rozgrzewać silnik zanim się ruszy czy jak bo nie miałem doczynienia z kucizną.Czy silnik faktycznie głośniej chodzi na ciasnej kuciźnie? Edytowane 5 Lutego 2017 przez Dawid555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Jak to jest z tymi kutymi tłokami przebiegi i eksploatacja? Trzeba rozgrzewać silnik zanim się ruszy czy jak bo nie miałem doczynienia z kucizną.Czy silnik faktycznie głośniej chodzi na ciasnej kuciźnie? Ja do rajdówki wziąłem mocniejsze MAHLA do EJ25. Podobno są dużo bardziej żywotnie niż oryginały, ale wiadomo, że w EJ257 pękały półki w tłokach, więc to nic dziwnego. W Strokerze 2,2 mam kute, ale nie wiem jakie. Po rozgrzaniu silnik trochę klekocze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil263 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 silnik chodzi trochę głośniej. co do rozgrzewania to jak każde turbo przed pałowaniem rozgrzewasz; kuciznę zabijają krótkie odcinki na zasadzie odpalisz przyjedziesz 2km i gasisz. co do ilości km to bez przesady całej życie tym samochodem nie bedziesz jeździł. podstawą jest dobra obróbka i prawidłowe poskładanie każdy składa według swojejego widzimisię jedni luzniej drudzy ciaśniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 kuciznę zabijają krótkie odcinki na zasadzie odpalisz przyjedziesz 2km i gasisz Jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 dzieki wielkie takiej informacji potrzebowałem pasowanie tych tłoków to będzie coś około 0,04?Ori korby od WRX ile mocy znoszą? do 300km dają rade czy lepiej kupić od STI? bo i tak mam jedna do wymiany. Ten nr OEM 11008AA270 bloku jest gdzieś wybity na bloku? bo nie kojarzę teraz a blok leży u szlifierza. Jak to jest z tymi kutymi tłokami przebiegi i eksploatacja? Trzeba rozgrzewać silnik zanim się ruszy czy jak bo nie miałem doczynienia z kucizną.Czy silnik faktycznie głośniej chodzi na ciasnej kuciźnie? Numeru OEM na bloku nie ma wybitego. Korbowody wrzuć sobie z STI wytrzymują spokojnie okolice do 350 km czyli więcej niż wrx wygeneruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Wrx-owe również tyle wytrzymują bez zajakniecia ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Mhm czyli z żywotnością kutych nie jest tak źle jak myślałem Przed upalaniem to wiadomo że trzeba rozgrzać wodę i olej a tak przed ruszeniem też najlepiej rozgrzać troche silnik na kutych tłokach czy można od razu spokojnie jechać ? Mówisz że krótkie odcinki zabijają kuciznę (ma to sens bo czesto nie dogrzany silnik) a co z trasą?Czy lepiej w trasę nie śmigać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Wrx-owe również tyle wytrzymują bez zajakniecia ;-) WRX 2,5 ma takie same korby jak STI. Te z WRX 2.0 tyle nie wytrzymają niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Wrx-owe również tyle wytrzymują bez zajakniecia ;-) WRX 2,5 ma takie same korby jak STI. Te z WRX 2.0 tyle nie wytrzymają niestety Kumam ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Korby kupie jednak nowe od STI,tłoki mahle performance,wał spec c,panewki King Bearing i myślę że bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Kupiłem części : Wał spec C korby STI ej25 Tłoki mahle motorsport 92:50 panewki główne king racing panewki korbowodowe mahle specyfikacja wrc Teraz pozostaje zawieść wszystko do szlifierza i czekać Jak myślicie jakie pasowanie do tych tłoków będzie najlepsze tak aby silnik nie pił dużo oleju? Ten który mi sprzedawał proponował 0,05 ale czytałem że inni robią nawet na 0,04 co o tym myślicie? Może sami macie takie tłoki i wiecie jakie macie pasowanie? Dodam że blok i głowice zostaną w seri po obróbce. Czy ten specyfik jest dobry do składania silników? http://allegro.pl/millers-assembly-lube-olej-do-skladania-silnikow-1-i6703741405.html Edytowane 19 Lutego 2017 przez Dawid555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Ktoś coś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid555 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Wie może ktoś z jakim momentem dokręcać śruby od połówek bloku? i w jakiej kolejności? tak samo z głowicami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1989 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 w serwisówce masz wszystko dokładnie podane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid2002 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 (edytowane) witam gdzie mozna kupic tloki wymiar 92.50 do subaru wrx 2002 rok 218 koni.???? oem??? Edytowane 28 Grudnia 2017 przez dawid2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się