Igoolo Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam szanowne towarzystwo. Wczoraj odkryłem, że do wymiany świec nie trzeba wyjmować silnika ani go przechylać czy inne czary czynić. Potrzebne tylko są : bardzo dobra nasadka do świec, łamana złączka, dobra grzechotka, nasadka 12 i 10, dłuuga przedłużka i 2 godziny wolnego czasu. Od strony pasażera po wyjęciu obudowy filtra powietrza ( nasadka 12 i dłuuuga przedłużka) i dolotu do filtra dostęp jest idealny. Po stronie kierowcy no tu juś trochę zabawy bo trza wyjąć akumulator, poluzować skrzynkę bezpieczników, odkręcić i przemieścić pompę powietrza wtórnego i już możemy działać. U mnie jedna ze starych świec miała walniętą ceramikę więc teraz satysfakcja jazdy na nowych świeczkach ogromna powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Brawo ty! Chciałbym poznać tego który wyciąga silnik do wymiany świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Brawo ty! Chciałbym poznać tego który wyciąga silnik do wymiany świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/91625-wymiana-%C5%9Bwiec-zap%C5%82onowych-impreza-gh-20-r-2008-poradnik/?fromsearch=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Ze swojej strony powiem tylko tyle że do wymiany świec nie potrzeba żadnych specjalistycznych narzędzi. Wystarczy z kompletu oryginalnych kluczy, który mają subaryny, wyciągnąć klucz do świec i klucz do kół. Po co klucz do kół? Wymyślili to tak sprytnie że wkładamy klucz do świec a na niego zakładamy klucz do kół. Jest to tak zrobione że idealnie mieści się między podłużnicą a pokrywą zaworów. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez Polak821 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 witam a z skąd wziąłeś oryginalny klucz do świeć w zestawie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igoolo Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Co do wyjmowania silnika to jest pewien warsztat pod Warszawą który informuje, że do regulacji zaworów w "starym" 1,6 trzeba wyjąć silnik i tak samo przy wymianie świec w silnikach 2,0 r i uturbionych. Przykre, smutne i wq...ce wiem ale tak nadal część serwisów pracuje. Dodam że jest to bardzo szanowany serwis na południe od Wawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 witam a z skąd wziąłeś oryginalny klucz do świeć w zestawie nie ma Nie ma? Ja w starym GC mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 cytat : "Dodam że jest to bardzo szanowany serwis na południe od Wawki" Miałeś na myśli SERWIS = ASO czy serwis = chłopcy z aso pytam aby doprecyzować. ewentualnie daj info na prw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart81 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Jeśli można to również proszę na priw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igoolo Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Witam Jesli chodzi o ten warsztat co w "pancernym" 1,6 chciał wyjmować silnik aby wyregulować zawory i wymienić świece to było to 3 lata temu, dosłownie rzut beretem od granic wawy na prawym brzegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Jeżeli oferowali wymianę świec z wyjęciem silnika za takie same pieniądze co bez jego wyjmowania i oczywiście za kwotę max 100pln to kto komu broni... Ale znając ich filozofię to pewnie cena była taka sama ale za 1`000pln... Co raz częściej czytam o ich fachowości w robieniu klienta a nie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igoolo Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Te 3 lata temu chcieli za to 1 tys . No nogi się załamały bo to wtedy było to moje pierwsze subaru i pierwsza wizyta w warsztacie. Od tamtego czasu serwisuję koło pracy tam gdzie wczesnijsze autka. Z tego co pamietam to był nawet osobny wątek na forum gdzie ten serwis się moocno tłumaczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Jasne, że JASNA sprawa, że "chłopcy" byli mocno przekonani o swojej wyjątkowości warsztatowej - też bywało mi się u nich lat parę wstecz ... i musiałem zawsze być czujnym. Jest gdzieś chyba na sąsiednim forum subarowym ciekawy przypadek jak oni właśnie "zrobili" kierowcę a nie auto. A sposób zakończenia "nieporozumienia" to już była tylko ściema i "kreatywna" księgowość i to po fakcie odkrycia "przypadku". Więc mam nadzieję, że się wyleczyli z tej brzydkiej choroby i wrócili na "jasną stronę swojej mocy". Wymiana świec jest tak banalna, że powstał filmik w dziale imprezy, który był przytoczony powyżej w temacie. Jedyne ryzyko lub ograniczenie sprzętowe "kowalskiego" to brak klucza dynamometrycznego i dokręcenie katalogowo świecy ale podejrzewam że większość robi to tradycyjnie na wyczucie = oczywiście z uczuciem do auta. . Edytowane 16 Lutego 2017 przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się