Hogi Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 mojej Maździe SI jest i tak całkiem przyzwoicie fabrycznie wystrojone To jest ta 1,8 na dwóch turbinkach czy ta 180 KM na jednej o ile się nie mylę. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 To jest ta 1,8 na dwóch turbinkach czy ta 180 KM na jednej o ile się nie mylę. :sad: 1.8 na dwóch? Nie, aż takiego urodzaju nie ma , jedna, ale duuuuuża, 186PS w zdetunowanej serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 To jest ta 1,8 na dwóch turbinkach czy ta 180 KM na jednej o ile się nie mylę. :sad: 1.8 na dwóch? Nie, aż takiego urodzaju nie ma , jedna, ale duuuuuża, 186PS w zdetunowanej serii. Ale chyba coś było na dwóch? 220 KM czy coś koło tego. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Nie było, GT-R jest topowym wynalazkiem 1.8l Mazdy, 210PS miały wersje JDM z uwagi na inny komputer, który również w moim egzemplarzu rezyduje Jeśli jednak bardzo się upierasz na 220 to nie ma problemu, można zrobić i tyle "tyćką" obrotu MBC/EBC, tylko po co się rozdrabniać skoro łatwo dorzucić jeszcze nieco ponad setkę Ale nie róbmy OT nocną porą bo nas rano mody zjedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 tylko po co się rozdrabniać skoro łatwo dorzucić jeszcze nieco ponad setkę Pod warunkiem, że skrzynia nie sypnie żelaznym deszczem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 tylko po co się rozdrabniać skoro łatwo dorzucić jeszcze nieco ponad setkę No właśnie, zawsze mnie ciekawiło jak na gratach z fabryki, motor mazdy wytrzymywał takie przyrosty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Taczdis Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Nic nie mozna dorzucic bo Mazda niestety nigdy nie wymyslila odpowiedniej skrzyni ktora by to wytrzymala. Nad czym osobiscie gleboko ubolewam bo dlugo zylem w przekonaniu, ze moje kolejne modele 323 (głównie F) są najwspanialszymi samochodami na swiecie (przy czym oczywiscie zaden nie byl nowy w chwili zakupu - nie ten budzet w tamtych czasach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Nic nie mozna dorzucic bo Mazda niestety nigdy nie wymyslila odpowiedniej skrzyni ktora by to wytrzymala. Ale X-track wymyślił ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kebabudaniela Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 ....może ktoś spełni moje młodzieńcze marzenie i da sie przejechac taką wypasiona Mazdą .... :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Nic nie mozna dorzucic bo Mazda niestety nigdy nie wymyslila odpowiedniej skrzyni ktora by to wytrzymala. Ale X-track wymyślił ;-) wrc fan, ale cene tez "wymyslil" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Mazda 323 GT-R jest napędzana nowoczesnym silnikiem DOHC o dwóch wałkach rozrządu, 16 zaworach i 4 cylindrach. Ma on pojemność 1839 ccm (w niektórych katalogach 1840 ccm) i moc 136 kW (186 KM) osiąganą przy 5000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynoszący 245 Nm osiągany jest przy 4500 obr./min. Motor pochodzi z GTX, przeszedł jednak liczne modyfikacje - różni się od GTX-a hamulcami, elektroniką, rodzajem turbosprężarki, wałkami rozrządu, nakładką pod tylny zderzak oraz zaworami wydechowymi (GT-R ma zawory wypełnione ciekłym sodem!). Silnik GT-R bez problemu "wchodzi" do modelu GTX BF ('86). Zastosowano w nim sprężarkę VJ-23. Silnik ten ma o 13,8% mocy więcej, niż Mazda 323 GTX BG ('89). 43 % mocy jest przekazywane na koła przednie, a pozostałe 57 % na koła tylne za pomocą 5-biegowej, manualnej skrzyni biegów (jej przełożenia skrócono w stosunku do modelu GTX). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 wrc fan, ale cene tez "wymyslil" Wykorzystał koniunkturę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 ....może ktoś spełni moje młodzieńcze marzenie i da sie przejechac taką wypasiona Mazdą .... Ja też bym się chętnie przejechał... Kolejne dziesięć lat minęło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 ....może ktoś spełni moje młodzieńcze marzenie i da sie przejechac taką wypasiona Mazdą .... Ja też bym się chętnie przejechał... Kolejne dziesięć lat minęło Kilka tygodni temu znajomy sprzedał gt-r miał go rok i kilka skrzyń biegów i cholera mnie bierze bo nie mieliśmy się jak spotkac:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się