Kościk Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Podczas ostatniej przeporwadzki, zauważyłem ze po załądowaniu kilku kartonów do bagażnika, tył siada ale się nie podnosi. Autko rozładowane stoi już normalnie wysoko jak przystało na FOrestera. Czy mogą to być pierwsze objawy padania SLS-ów? P.S. uprzedzam pytanie czy napewno mam SLS-Y, odp: tak, siedzą orginalne SLSy, wygladaja przyzwoicie schludnie i sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 A przejechałeś się po nie równosciach jakiś kawałek, czy oceniłeś od razu po załadowaniu ? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Przejechane po mięscie jakies 10km do miejsca docelowego, dupka nadal nisko, po rozładunku powrót do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 A na pewno masz jeszcze SLSy? 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Wally666 napewno przeczytałeś cały post? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Aj przepraszam, faktycznie nie dopatrzylem ale pytanie nie jest pozbawione sensu bo moze i amorki wygladaja czysto i schludnie ale czy to na pewno SLSy Po wakacjach sam pozbylem sie SLSow i u mnie padanie objawialo sie zupelnie inaczej - na postoju tylek opadal z jednej strony, po przejechaniu nawet krotkiego odcinka (najlepiej takiego, gdzie zawieszenie troche popracuje - np. kilka "spiacych policjantow") tyl sie unosil do standardowej pozycji ale po kilki h znowu opadal. Przy wymianie okazalo sie, ze jeden z nich moglem wcisnac reka, wylal. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Na bank SLS, tymbardziej ze wczesniej wszystko było ok. Mocno ci opadał jedna strona? Z moich obserwacji wynika ze linia progów jest mniej wiecej w osi koła, I to jest chyba standard, jaka jest wogóle standardowa odległóśc od podłogi do krewedzi nadkola? pomierze czy jest symetrycznie I czy miesci sie w normie Leiej jest wrzucić miejsce SLS zestaw kayaby, czy zaszalec i zakupić gwinty? W razie potrzeby mozna nawet zwiekszyc przeswit albo zredukować do minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 U mnie lewa storna byla oklapnieta o dobre 2-3cm. Poszukaj watku o SLSach, tam opisywalismy wysokosc zawieszenia przed i po. Najbezpieczniej liczyc odleglosc od gornej granicy nadkola do osi piasty, wowczas nie martwisz sie rozmiarem kola. Ja jestem z zestawu KYB bardzo zadowolony, na gwincie nie jezdzilem a i tak gwint-gwintowi nierowny wiec wszystko zalezy czego oczekujesz od auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longer1 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 .......Lepiej jest wrzucić miejsce SLS zestaw kayaby, czy zaszalec i zakupić gwinty? W razie potrzeby mozna nawet zwiekszyc przeswit albo zredukować do minimum Ja zalozylem komplet KYB na tył zamiast padnietych SLSow i jestem bardzo zadowolony. Auto zachowuje sie bardzo poprawnie. Jak chcesz podniesc lekko auto to zamiast gwintu mozesz zalozyc podkladki na zawieszenie, 2cm jest bezpieczne i bezproblemowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kościk Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Jakie są numery katalogowe amorków i sprężyn KYB? Z tego co udało mi się ustalić to: Amorki: KYB334344 KYB334345 Sprezyna: KYBRC6431 ale niektore katalogi podają KYBRA6028. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zakładałem ostatnio u siebie 2 x sprężyna : K-Flex KYB RC6431 i amortyzatory o numerach, które wymieniłeś: lewy: Excel-G KYB 334345 prawy: Excel-G KYB 334344 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się