Witek Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Lisek, bo ja zauważam subaraki i nawet patrzę na nie chwilę w nadziei na jakąś reakcje... Pod tym względem jest naprawdę słabo w tym naszym mieście. W takim np. Poznaniu udało mi się spotkać całą rodzinę w OBK machającą do WRXa mimo obcej dla nich rejestracji. Salon powinien wprowadzić szkolenia dla użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Na oslonie przeciwslonecznej kolo tych wszystkich zakazow,nakazow powinni umiescic info OBOWIAZKOWO POZDRAWIAJ INNE SUBARAKI zeby ludziki wiedzialy co robic i pamietaly:) W naszym miescie wysyp Foresterów jest dość duży,Robert Matkowski z salonu mówił,ze od kiedy istnieje salon sprzedał 100 aut, ostatnio nawet Tribece sprzedał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 W naszym miescie wysyp Foresterów jest dość duży Moze tylko w jakiejs jednej konkretnej dzielnicy? Czasem widuje 2 egzemplarze (oba zdaje sie MY'05) w okolicach teczowej, czasem gdzies cos w centrum, ale odnosze wrazenie, ze to wciaz te same auta. Starego Forka widzialem tylko raz na parkingu przed Liroy Merlin (zdaje sie czerwony byl). Na krzykach (~ south parku) nie widzialem jeszcze nigdy zadnego (jedynie WRX na raclawickiej czesto parkuje - pewnie wlasnosc szefa firmy reklamowej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Tribeki po prezentacji w galerii poszły 4, zdaje się. Fakt, że Forysiow nowych trochę we Wrocku jest, lecz z drugiej strony to ogólnie kierowników SUBARYN na odcinku Wrocek Rawicz jakos ręce bolą, jak przez CB zagadasz, to się nie odzywają.... Robert powinien jakieś szkolenie przy piwie i ognisku zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 A propo Forkow nowych i starych, podraze jeszcze ten temat. Jak jedzie sie za Forkiem nowym (plaskata oska rzecz jasna), to Forek wydaje sie bardzo wysoki i z bardzo duzym przeswitem. Tego wrazenia nie ma przy staryn Forku - czy to przeswit jest mniejszy, czy amorki nie domagaja, czy tez moze to kwestia innego zderzaka, ktory w nowym forku jest bardziej sciety ku gorze i odslania dyfer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 A czy wspominalem w swoich pytaniach, ze jesli chodzi o Forka rocznik 99-00, to pewnie mowa jest o przebiegu 130-170kkm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 A propo Forkow nowych i starych, podraze jeszcze ten temat. Jak jedzie sie za Forkiem nowym (plaskata oska rzecz jasna), to Forek wydaje sie bardzo wysoki i z bardzo duzym przeswitem. Tego wrazenia nie ma przy staryn Forku - czy to przeswit jest mniejszy, czy amorki nie domagaja, czy tez moze to kwestia innego zderzaka, ktory w nowym forku jest bardziej sciety ku gorze i odslania dyfer? Prześwit jest trochę większy. W wersji n/a: MY’97-02 miał 19 cm, MY’03-05 miał 19 cm, MY’06 ma 20,5 cm. Nie wiem tylko, czy te 1,5 cm różnicy zauważysz. W starszych samochodach mogą być rzeczywiście dodatkowo problemy ze zużyciem zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Czyli stan zawieszenia + ksztalt tylnego zderzaka musza wchodzic w gre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Przekopalem juz forum wzdluz i wszerz, ale nie doczytalem sie takiego porownania (bylo tylko '03 a '05) - oczywiscie z perspektywy dzisiaj: Forester np. '99, a '05. Roznice techniczne, specyfikacji, subiektywnego wrazenia itd. Podjalem juz decyzje o staniu sie posiadaczem najbrzydszego auta na parkingu firmowym i w okolicy zamieszkania (jedynie Impreza 2.0 N/A Kombi MY'00/01 by mnie od tego mogla odwiesc od tego), czyli Forestera 2.0 N/A MY'99/00. Chce sie tylko upewnic (docelowo za 2-3 lata chce zanabyc Forka '05/06), ... Olleo, ja mam podobne plany jak ty, z tym że już je zmieniłem. Chciałem kupić Forysia 00 01 już w tym roku ale zdecydowałem że poczekam jeszcze 1 lub 2 latka (w zależności od mocy budżetu domoego;) i zakupię 05/06. Nie jeżdżę co prawda Nubirą tylko Imprezą Kombi 2000 ale chciałbym Forestera i już. Może nie warto się napinać jeśli Nubira daje radę (ile za nią dostaniesz teraz ?) i poczekać jeszcze te 2 latka i kupić nowszego(3,4 latka) z mocniejszym silnikiem a i wybór powinien być większy - podejrzewam że część z tych wrocławiaków będzie wymieniać samochody za 2 latka ? W tej chwili kupisz np. jeśli 99 - 8 latka i będzie trudno o sprawdzony egzepmlarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 A propo Forkow nowych i starych, podraze jeszcze ten temat. Jak jedzie sie za Forkiem nowym (plaskata oska rzecz jasna), to Forek wydaje sie bardzo wysoki i z bardzo duzym przeswitem. Tego wrazenia nie ma przy staryn Forku - czy to przeswit jest mniejszy, czy amorki nie domagaja, czy tez moze to kwestia innego zderzaka, ktory w nowym forku jest bardziej sciety ku gorze i odslania dyfer? Sprobuje wyjasnic blizej o co mi chodzi: @Grzegorz Raczej nie =) p.s. nie wie ktos, gdzie moglbym dostac takie nakladki plastikowe na nadkola, gdybym juz kupil forka? Podoba mi sie jeszcze taka oslona szyby tylnej (przeciwsloneczna?!?), chlapacze (w uzywkach cos rzadko je widze) oraz ewentualnie bagaznik dachowy sympatycznie wyglada: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Tematem "Forester" zajmowalem sie przez kilka ladnych dni. Najstarszych modeli nie warto kupowac, chyba ze chcemy bardzo tanie auto ktorego nie zal np.: do lasu. Silnik 2.0 mial od konca 1998 125 KM i jest zdecydowanie lepszy od wersji 122 KM. Z kolei nadwozie od konca 2000 jest w pelni ocynkowane, poszezony jest tez rozstaw kol, te modele sa zdecydowanie lepsze od pierwszych. Zreszta Subaru nawet w tym samym modelu wprowadza co roku jakies zmiany, wiec mozna przyjac ze im mlodszy rocznik tym lepsza technika w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Ktory silnik jest 122 a ktory 125? 125 to EJ20G? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Nie pamietam kodu silnika, modele na Europe maja ten silnik od konca 1998 roku, ma nie tylko wieksza moc, ale i wiekszy moment obrotowy dostepny przy nizszych obrotach. Zuzywa mniej paliwa. Robilem probna jazde takim autkiem, calkiem fajnie chodzi. Natomiast jesli chodzi o modele od MY03, to nowe nadwozie jest o wiele sztywniejsze, a wiec jest bezpieczniejsze i cichsze. Do tego dochodza wersje modeli, ja szukalem tylko GX lub Turbo, chcialem miec dach otwierany i boczne poduszki. Nawet znalazlem Turbo MY99 w nie najgorszym stanie, ale w koncu zona stwierdzila ze lepiej kupic nowszy model jesli chcemy kilka lat nim pojezdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 A jaj jezdzilem 2,0 125KM w Imprezie i ten samochod stal w miejscu,nic nie przyspieszal i nie wyobrazam sobie tego silnika w Foresterze dla mnie do codziennej jazdy.158KM jest juz znacznie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Silnik 158 KM jest o wiele bardziej skomplikowany a tym samym bardziej podatny na usterki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Ale ma zmienne fazy rozrządu przez co jego charakterystyka bardziej mi pasuje, przy 3tys zaczyna rześko przyspieszać Z tego co wiem zmienne fazy maja tez na celu zmniejszeniu zuzycia paliwa. Ciezko oceniac jego zywotnosc bo niedawno wszedl na rynek,za 2-3 lata gdy pojawia sie auta z przebiegiem 100-150 tys bedzie mozna cos powiedziec,ja ma 26tys i na razie bez usterek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Ma nie tylko zmienne fazy rozrzadu, ale tez zmienna pojemnosc ukladu dolotowego i wydechowego. Gwarancje masz na 100 tys km i tyle na pewno wytrzyma, mysle ze i 150 tkm nie bedzie problemem. Ale watpie by osiagnal 300-500 tkm bez usterek, jak stare silniki Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 200 tys zrobie nim napewno,tzn chciałbym,potem pojdzie na sprzedaz.W ktoryms watku ktos pisal o Legacy ktore przejechalo 800 tyś km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarlo Akrobata Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 p.s. nie wie ktos, gdzie moglbym dostac takie nakladki plastikowe na nadkola, gdybym juz kupil forka? Te nakładki to wyposażenie dodatkowe, można kupić w serwisie ale lepiej upolować uzywane, bo ja akurat mam takie i brakuje mi tylko jednej, małej na nadklolku z tyłu i w serwisie powiedzieli mi że ten kawałek plastiku kosztuje 230 zł :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 200 tys zrobie nim napewno,tzn chciałbym,potem pojdzie na sprzedaz.W ktoryms watku ktos pisal o Legacy ktore przejechalo 800 tyś km. To byl Outback z silnikiem 2.5 bez super nowoczesnej techniki :wink: Wydaje mi sie ze na trwalosc Subaru najwiekszy wplyw ma serwisowanie, a szczegolnie wymiany i gatunek oleju. W USA gdzie robi sie wieksze przebiegi niz u nas kaza w Subaru wymieniac olej co 3000 mil, za to w Europie wydluzyli czas wymiany na 15000 km. Chyba bede wymienial co 10000 km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Czyli co 5000 km,troche malo. Wydaje mi sie ,ze w Usa ludzie nieco mniej dbaja o silniki,odpalala,5-10 sekund i odjazd (czasami z gazem w podlodze) wiec moze dlatego czesto kaza zmieniac olej,gdybam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Mozliwe... pozatym olej z wymiana jest tam o wiele tanszy niz w Europie. W Legacy wymienialem olej co 10 tkm, dalo sie odczuc za kazdym razem ze wymiana jest konieczna. Fakt ze jezdze duzo po miescie, a na autostradzie przewaznie powyzej 160... wiec i olej jest bardziej obciazony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Tanszy bo rynek wiekszy, 300 milionow ,czesto kilka aut w domu wiec cena spada. Od przeglady 15tys km minelo 10tys i mam wrazenie silnik cos slabiej jedzie,nie wiem z czego to wynika:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Wymien olej w silniku, na pewno nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Juz dojezdze do 30tys ,zostalo 3,5 tys km. Jedyne co dobre to to ze wraz z przebiegiem i dotarciem spada zuzycie paliwa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się