ScorpioGemini Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Usuwam typowy problem, czyli rdzę na klapie pod tylnym spojlerem. Oryginalnie był przykręcony na uszczelce w rodzaju gąbki. Mój lakiernik proponuje po lakierowaniu klapy przykręcenie "parapetu" na kleju do szyb. Nie wiem czy to dobre rozwiązanie. Macie jakieś doświadczenia z tym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Klej do szyb i brak problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Klej do szyb tylko w miejscach gdzie masz sruby do montażu dookoła srub żeby się woda nie lała do bagaznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 U mnie jest po całym obwodzie spoilera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 A jak ci się gdzies przedostanie woda pod spoiler to już tam zostanie i dlatego później klapa rdzewieje bo w spoilerze masz oryginalne dziurki na odpływ wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScorpioGemini Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Zrobimy więc na kleju i będę sprawdzał jak to się spisuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 A jak ci się gdzies przedostanie woda pod spoiler to już tam zostanie i dlatego później klapa rdzewieje bo w spoilerze masz oryginalne dziurki na odpływ wody Aż tak szczelnie nie jest, zostawione są odpływy pod lampą stopu. Zresztą montowane skrzydło w NS u kolegi skąd było brane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 O, jak dobrze, że trafiłem na wątek bo czeka mnie malowanie klapy i spoilera i obawiałem się, że będzie trzeba za mln $ kupić zestaw uszczelek. Jak objadę śruby wokół klejem to nie będzie jakichś problemów ze skrzypieniem czy ocieraniem ? Przy takiej ilości śrub spoiler powinien się dosyć sztywno trzymać klapy, ale cień wątpliwości zawsze pozostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nie wiem jak u Was, ale u mnie jak myję pod ciśnieniem to woda przelatuje pod spojlerem. Na klapie są nawet 2 takie wyprofilowane obniżenia działające na rynny. Kitowanie po całym obwodzie jakoś nie wydaje mi się słuszną koncepcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Jeśli klej do szyb ma spełniać, rolę uszczelniacza to szkoda fatygi, jak nie zastosujesz primera pod klej no nic z tego nie będzie, proponuje do uszczelnienia zastosować normalna masę poliuretanową, może być Dinitrol, Sikaflex, lub Novol. Edytowane 23 Listopada 2016 przez mio1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Wlasnie o tych odpływach pisze ze musza być drożne klej do szyb tylko dookoła srub i będzie git a jak ktoś zrobi po calosci klejem do szyb to już na amen nie do sciagniecia skrzydełko gwarantuje to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Ja u siebie zastąpiłem oryginalną kijową gąbeczkę uszczelką do okien. Wzór z trzema listkami po długości. Odpływy trzeba zostawić drożne jak oryginalnie, żeby woda odpływała i wysychało Dookoła śrub chyba są jakieś uszczelki ale nie pamiętam bo dawno było... Jak się da klej do szyb, to jest do odklejenia później, czy razem z lakierem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Jak dasz klej dookoła lotki to zapomnij o demontażu bo linka do wycinania szyb nic nie zrobisz bo masz sruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Wlasnie o tych odpływach pisze ze musza być drożne klej do szyb tylko dookoła srub i będzie git a jak ktoś zrobi po calosci klejem do szyb to już na amen nie do sciagniecia skrzydełko gwarantuje to Bardzo pocieszające gdyż daje pewność ze nie odpadnie w granicach poza przyzwoitością Nie mam zamiaru jej ściągać , także kolejny plus aby tam siedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się