Łukasz Pełszyński Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Dzisiaj okazało się, że te tylne amortyzatory co padły w moim Foresterze SH (sprawność 27-29%) to są SLSy. I tak planowałem zamienić na Peddersa, ale chodzi mi po głowie jeszcze jedna myśl. Może założyć zestaw obniżający? Myślicie, że warto? Offroadu żadnego nie planuję, jeżdżę po typowych polskich drogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForekXT Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 A Forestera zamiast zwykłego kombi nie kupuje się właśnie ze względu na nieco większy prześwit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Dzisiaj okazało się, że te tylne amortyzatory co padły w moim Foresterze SH (sprawność 27-29%) to są SLSy. I tak planowałem zamienić na Peddersa, ale chodzi mi po głowie jeszcze jedna myśl. Może założyć zestaw obniżający? Myślicie, że warto? Offroadu żadnego nie planuję, jeżdżę po typowych polskich drogach Uderz do Cypriana (nick na forum: "Docik"). Ma u siebie obniżone Peddersy i testowal je w różnych warunkach (miasto, trasa, tor). Edytowane 15 Listopada 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamooth Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Zapytaj u źródła --->>> @szociu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Zapytaj u źródła --->>> @szociu Sprzedaje Peddersy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Pełszyński Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 @ForekXT przyznam, że o prześwicie nie pomyślałem ani razu kupując ten samochód. Pojechałem raz na taką polną drogę z dziurami to mi trawa szurała po wydechu i uznałem, że ten samochód nie ma nic wspólnego z terenówką A z innej beczki, jest może jakaś tańsza alternatywa niż tylne amortyzatory i sprężyny Pedders? Na allegro są jakieś zestawy do SG firmy KYB za ~1200 zł, Pedders do SH 2000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Jak szukałem amorow do swojego, to rozważałem miedzy peddersem a teinem. Z pedderasami miałem doswiadczenie dzięki koledze z forum, a z teinem nie. Był zestaw tył i przód obniżający za dobre pieniądze na allegro, ale po rozmowie ze sprzedawcą który zaznaczył kilkukrotnie że będzie naprawdę twardo, kupiłem peddersy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Z moich skromnych doświadczeń jednakże w różnych warunkach jak zaznaczył Kamil. Zawieszenie obniżające w Forku robi z kilkoma innymi modami takie Sti w budzie o kształcie lodówki. Sa twardsze niż seria ale nie jest to gwintowa twardość. Skok jest niezły wybierają fajnie. Forek prowadzi sie na asfalcie o niebo lepiej. Sa tańsze od gwintu. Moim PotForkiem jeździło kilku naprawdę mocnych kierowców i wszyscy mówią ze jest super. Wytrzymałość cały czas się testuje mam 7tys .Ja jeżdżę agresywnie i szybko wiec łatwo zawias nie ma. Oczywiście dziury staram się omijać wiadomo ze nie zawsze się uda. Puki co nic nie stuka czy puka. Mogę z czystym sumieniem polecić jesli chcesz lepsze prowadzenie za cenę pseudo-terenowych umiejętności Forka. Z moim egzemplarzem sie w fabryce pomylili dali podwozie od wrx'a budę kombi i durne szczudła hehe.Ja go tylko naprawiłem z pomocą różnych fachowców za co im bardzo dziękuję. Nie kosztowało to fortuny a wynik z Łodzi mówi sam za siebie bo ja tylko bylem za małpę od kierowania inteligentnej bezSTjI... ;D. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Ja latam na gwincie D2 , regulujesz wysokość , twardość , katy. Cały zestaw do wyboru , robisz jak chcesz i jak uważasz . Fajnie się prowadza. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 @Docik, czyli masz Peddersy obniżające? O ile mm obniża się samochód, jaki jest teraz prześwit? Napisałeś, że są twardsze od serii. Na nierównościach - przeszkadza? Zastanawiam się, czy takie "nie obniżające" Peddersy (kpl.-sprężyny z amorkami) też będą twardsze, bo taka ich charakterystyka, czy to że krótsze ma decydujący wpływ na to utwardzenie? Czeka mnie wymiana tyłu i się zastanawiam nad niewielkim obniżeniem... Możesz napisać więcej, co jeszcze zrobiłeś, ile kosztowało, jaki to konkretnie zestaw ? (może być na PW). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) tył seryjnej wysokości zamiast SLS Peddersa jest twardszy niż seria SLS subaru Edytowane 16 Listopada 2016 przez szociu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 @Szociu, czy w związku z tym, są jakieś wskazania żeby wymieniać wszystko? Z przodu seria, sprawna ale po przebiegu 185 tys, a z tyłu nówki i w dodatku jeszcze twardsze - nie ma z tym problemu? Gdzie można znaleźć ceny, przedstawiciele Peddersa w PL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Zapraszam do mojego wątku z nielagala pt Forek 2.5Xt "Docikolot" tam masz co pozmieniałem w zawieszeniu koszta mogą byc różne ja mialem bonus na zawias ale stabilizatory po rynkowej itp. Zalezy gdzie kupujesz i czy ci się spieszy. Obniżenie jutro sprawdzę z metrówką z tego co pamietam koło 4cm obniżają czyli z chyba org. 20cm(wersja XT230hp) (poprawcie jak się mylę). Zrobi się 16cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Dzięki @Docik, zagłębiam się w lekturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Pełszyński Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Mam już z tyłu kolumny Peddersa od @szociu (polecam użytkownika, zamówienie doszło w równo 24h). Efekty - samochód nie przechyla się na rondach i zakrętach, jest dużo sztywniejszy i cały mi się podniósł (miałem tył opuszczony, z lewej strony miałem kilka cm niżej niż z prawej). Też zupełnie inaczej trzyma się drogi, jest praktycznie przyklejony. Dla porównania wrzucam zdjęcie tylnego koła przed i po: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Ale wziąłeś zwykle Peddersy? Bo nie wygląda jakby były obniżone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Pełszyński Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Tak, w końcu wziąłem zwykłe na sam tył bo dostałem info, że są i tak sporo sztywniejsze niż standardowe amortyzatory. I rzeczywiście są (co prawda ja miałem zjechane, więc nie ma co porównywać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się