Skocz do zawartości

Zestaw amortyzatorów obniżających Pedders, ktoś


Łukasz Pełszyński

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj okazało się, że te tylne amortyzatory co padły w moim Foresterze SH (sprawność 27-29%) to są SLSy. I tak planowałem zamienić na Peddersa, ale chodzi mi po głowie jeszcze jedna myśl. Może założyć zestaw obniżający? Myślicie, że warto? Offroadu żadnego nie planuję, jeżdżę po typowych polskich drogach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj okazało się, że te tylne amortyzatory co padły w moim Foresterze SH (sprawność 27-29%) to są SLSy. I tak planowałem zamienić na Peddersa, ale chodzi mi po głowie jeszcze jedna myśl. Może założyć zestaw obniżający? Myślicie, że warto? Offroadu żadnego nie planuję, jeżdżę po typowych polskich drogach :)

Uderz do Cypriana (nick na forum: "Docik").

Ma u siebie obniżone Peddersy i testowal je w różnych warunkach (miasto, trasa, tor).

Edytowane przez KamilP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ForekXT przyznam, że o prześwicie nie pomyślałem ani razu kupując ten samochód. Pojechałem raz na taką polną drogę z dziurami to mi trawa szurała po wydechu i uznałem, że ten samochód nie ma nic wspólnego z terenówką :)

 

A z innej beczki, jest może jakaś tańsza alternatywa niż tylne amortyzatory i sprężyny Pedders? Na allegro są jakieś zestawy do SG firmy KYB za ~1200 zł, Pedders do SH 2000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szukałem amorow do swojego, to rozważałem miedzy peddersem a teinem. Z pedderasami miałem doswiadczenie dzięki koledze z forum, a z teinem nie. Był zestaw tył i przód obniżający za dobre pieniądze na allegro, ale po rozmowie ze sprzedawcą który zaznaczył kilkukrotnie że będzie naprawdę twardo, kupiłem peddersy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich skromnych doświadczeń jednakże w różnych warunkach jak zaznaczył Kamil. Zawieszenie obniżające w Forku robi z kilkoma innymi modami takie Sti w budzie o kształcie lodówki.

Sa twardsze niż seria ale nie jest to gwintowa twardość.

Skok jest niezły wybierają fajnie.

Forek prowadzi sie na asfalcie o niebo lepiej.

Sa tańsze od gwintu.

 

Moim PotForkiem jeździło kilku naprawdę mocnych kierowców i wszyscy mówią ze jest super.

Wytrzymałość cały czas się testuje mam 7tys .Ja jeżdżę agresywnie i szybko wiec łatwo zawias nie ma. Oczywiście dziury staram się omijać wiadomo ze nie zawsze się uda. Puki co nic nie stuka czy puka.

 

 

Mogę z czystym sumieniem polecić jesli chcesz lepsze prowadzenie za cenę pseudo-terenowych umiejętności Forka. Z moim egzemplarzem sie w fabryce pomylili dali podwozie od wrx'a budę kombi i durne szczudła hehe.Ja go tylko naprawiłem z pomocą różnych fachowców za co im bardzo dziękuję. Nie kosztowało to fortuny a wynik z Łodzi mówi sam za siebie bo ja tylko bylem za małpę od kierowania inteligentnej bezSTjI... ;D.

 

 

post-23208-0-80755200-1479300583_thumb.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Docik, czyli masz Peddersy obniżające? O ile mm obniża się samochód, jaki jest teraz prześwit? Napisałeś, że są twardsze od serii. Na nierównościach - przeszkadza? Zastanawiam się, czy takie "nie obniżające" Peddersy (kpl.-sprężyny z amorkami) też będą twardsze, bo taka ich charakterystyka, czy to że krótsze ma decydujący wpływ na to utwardzenie? Czeka mnie wymiana tyłu i się zastanawiam nad niewielkim obniżeniem... Możesz napisać więcej, co jeszcze zrobiłeś, ile kosztowało, jaki to konkretnie zestaw ? (może być na PW).

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szociu, czy w związku z tym, są jakieś wskazania żeby wymieniać wszystko? Z przodu seria, sprawna ale po przebiegu 185 tys, a z tyłu nówki i w dodatku jeszcze twardsze - nie ma z tym problemu? Gdzie można znaleźć ceny, przedstawiciele Peddersa w PL?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do mojego wątku z nielagala pt Forek 2.5Xt "Docikolot" tam masz co pozmieniałem w zawieszeniu koszta mogą byc różne ja mialem bonus na zawias ale stabilizatory po rynkowej itp. Zalezy gdzie kupujesz i czy ci się spieszy. Obniżenie jutro sprawdzę z metrówką z tego co pamietam koło 4cm obniżają czyli z chyba org. 20cm(wersja XT230hp) (poprawcie jak się mylę). Zrobi się 16cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już z tyłu kolumny Peddersa od @szociu (polecam użytkownika, zamówienie doszło w równo 24h). Efekty - samochód nie przechyla się na rondach i zakrętach, jest dużo sztywniejszy i cały mi się podniósł (miałem tył opuszczony, z lewej strony miałem kilka cm niżej niż z prawej). Też zupełnie inaczej trzyma się drogi, jest praktycznie przyklejony. Dla porównania wrzucam zdjęcie tylnego koła przed i po:

 

pedders.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, w końcu wziąłem zwykłe na sam tył bo dostałem info, że są i tak sporo sztywniejsze niż standardowe amortyzatory. I rzeczywiście są (co prawda ja miałem zjechane, więc nie ma co porównywać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...