Rasio Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Witam, Przewertowałem forum i szukam odpowiedzi na pytanie: Czy do imprezy GT ( przód 4 tłoczek, tył 1 tłoczek) podejdą złote brembo? Przód podobno jest P&P, do tyłu potrzebuję adaptera. Jakie tarcze mam zakupić do takiego zestawu? Proszę o rozwianie moich wątpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 tarcze na tył specjalne z DBA o średnicy zewnetrznej jak STI ale pod bęben ręcznego z GT WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Pdzod tarcza 326 tyl 316 ja tak mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasio Opublikowano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 a jak wygląda kwestia tylnego hamulca ręcznego przy tej tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Jak kupisz tarcze z sti 316mm na tył i założysz na zwrotnice z gt /wrx to nie masz ręcznego. Ew. Trzeba nabić dużą ilość okładziny na szczęki. Są tarcze DBA które mają średnicę bębna wrx a średnicę tarczy sti. Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasio Opublikowano 31 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 A czy ktoś ma nabite okładziny na szczęki, bo to chyba wychodzi około 20 mm różnicy między GT a STI? Gdzie ewentualnie można to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 (edytowane) Ja mam ale nie polecam. Inny promień okręgu więc powierzchnia styku bardzo mała.Nadaje się tylko to parkowania i to nie pod stromą górkę . Ciągle trzeba to g.... no podciągać a do zabawy się nie nadaje. Były kiedyś takie profi szczęki które robił chyba Endless podobno działały ale kosztowały majątek. Lepiej chyba i taniej zrobić tuleje do bębnów i je zanitować. Edytowane 1 Listopada 2016 przez wojciechowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 A czy ktoś ma nabite okładziny na szczęki, bo to chyba wychodzi około 20 mm różnicy między GT a STI? Gdzie ewentualnie można to zrobić? http://www.godspeedbrakes.co.uk/impreza-rb5/71-rear-impreza-brembo-fitting-kit.html Tu masz gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 no mówiłem że drogie badziewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasio Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Dzięki koledzy za pomoc okładziny zamówione zobaczymy jak się sprawdzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 nie sprawdzą się niestety, nadają się tylko do tego żeby się auto z górki nie stoczyło - sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasio Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Trudno już zamówione, jak się nie spawdzą zamówię tarcze DBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Nie lubię się wtrącać i pouczać innych ale..... ponieważ przerabiałem już różne kombinację na hamulcach w Imprezie to polecam GTka do tyłu zakup piast WRX GD i standardowy do nich hamulec czyli dwutłok z tarczą 290mm i OEM szczęki. Będzie dobrze , tanio i ładnie. GTek jest dużo lżejszy i na takim hamulcu robi robotę. Chyba że celujesz w upalanie na torze to montuj hydrołapę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuS Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 (edytowane) Ja mam przód stoptech 4tłok 326mm(klocek stoptech) i tył 2tłok wrx 290mm(klicek ds3000). Co roku zmieniany płyn motul rbf600 i hamulce igła. Tył 316 zacnie się prezentuje ale jeśli ktoś nie ma już zakupionych tylnich sti to wrx daje radę nawet latem. Podstawa sprawny zacisk i świeży płyn. Edytowane 4 Listopada 2016 przez MariuS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się