Skocz do zawartości

wojciechowski

Użytkownik
  • Postów

    176
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Lanos STI

Ostatnie wizyty

739 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wojciechowski

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki... Wagon naprawdę zacnie pomyka ku uciesze właściciela i cieszy oko "muskulaturą".....
  2. Ło matko....dłuuuugo by pisać . To epopeja by wyszła całkiem przydługa Generalnie powoduje grymas zdziwienia na twarzach kierowców wyprzedzanych drogich samochodów.... Będziesz potrzebował jakiejś pomocy w temacie przeróbek to pisz na priva...
  3. A pewnie że jest.......i dobrze żyje
  4. Nie wiem....nie znam się....nie umiem ale Rozwaliłem już niestety w Imprezach 5 silników i we wszystkich obróciło panewki chociaż pilnowałem oleju, wymian i innych tratata..... Ten ostatni był właśnie taki ciekawy przypadek jak opisujecie bo już kupiłem nawet nowy wkład do skrzyni a tu dooopa to silnik. Mam trochę doświadczeń z tymi autami i konsultowałem z innymi którzy ogarniają temat Subaru a wszyscy typowali skrzynię chociaż to ponoć pancerna 6MT. Potem przywykłem do tych dźwięków aż panewka zastukała jak należy i poddała się ....przy czym kładłem jej do pieca równo cały czas bez litości Generalnie jak coś stuka...puka...napier.... to i tak się nie naprawi samo i wszelkie diagnozy i odsłuchiwanie to wróżenie z fusów. Co było przyczyną widać dopiero jak się rozbierze uszkodzony podzespół. Oczywiście u mnie było tak a u was może być inaczej ale zapobiegawcze przeglądy i naprawy jak widać pomagają jedynie wydrenować portfel Pozdro
  5. Koledzy nie chciałbym was martwić ale....to może być panewka główna silnika U mnie tak było i byłem przekonany że to skrzynia bo po wysprzęgleniu cichło, niestety przyczyną była panewka gł. która cichła bez obciążenia czyli po wciśnięciu sprzęgła. Skrzynia żyje nadal i ma się dobrze Typowe "pukanie" to objaw uszkodzenia panewek korbowodowych (najczęstsze uszkodzenia) a te z głównych nasilają się przy zmianach obciążenia silnika i mają taki inny dźwięk-objaw. Mnie to męczyło chyba z pół roku zanim padła całkiem. Pozdrawiam Wojtek
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Robił to mój blacharz a ja tylko logistykę ogarniałem i technologię....
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Cześć. Możesz poszukać z GF czyli GT wagon i dopasować profil do klapy GD. Ja tak zrobiłem.
  13. Półosie w wagonie są krótsze a przeguby takie same z tym że w nowszych WRX (2,5) wewnętrzne przeguby są takie jak w 6MT czyli wpuszczane do skrzyni (z przodu)...... Pozdrawiam
  14. Masz Maras rację .....niestety ...jestem głupim elektronikiem a mój syn równie tępym informatykiem (czasem coś tam drutujemy) i przepraszam że się odezwałem nie mając żadnej fachowej wiedzy na temat wtyczek czujników i innych elektronicznych dupereli....tak mi się tylko wydawało że się da. Ale ponieważ chciałbym jednak czegoś się jeszcze nauczyć to proszę napisz czego nie da się zaadoptować z tych rzeczy do bloku i 2.0 ? I jeszcze może przy okazji podpowiedziałbyś mnie mi bo się z synem rozglądamy za H6 do GTka i teraz nie wiem czy się da?
  15. nie takie rzeczy ludziska robią......i da się.....ale nie na tym forum, bo tutaj należy podać adres właściwy dla osiągnięcia pełni zadowolenia z dobrze zainwestowanych oszczędności... ale żeby było uczciwie to faktycznie nigdy nie robiłem jakiś kombinacji w GH, natomiast w GD i owszem....przepraszam za zamieszanie Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...