PrezesKrecina Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Koledzy i koleżanki szybkie pytanie. Pacjent Forester SG 2.0 158 km. Prawdopodobnie mam do wymiany pompę paliwa, dziś jeszcze mechanik sprawdzi i potwierdzi moje ewentualne podejrzenia. Zrobiłem rozeznanie na rynku i w sprzedaży podobno dobrymi zamiennikami są pompy WALBRO oraz DEATSCH WERKS DW 200. Obie pompy są w podobnej cenie. Czy macie jakieś doświadczenia z tymi producentami? Które są lepsze, a może tylko oryginał? Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 5 Września 2016 przez PrezesKrecina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Z ciekawości - jak objawił się pad pompy paliwa i przy jakim przebiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWeL1913 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Mam DW200. Montaż plug&play. Działa od roku, mogę śmiało polecić. Z tego co słyszałem to jest sporo podróbek pompy walbro, dlatego wybrałem dw200. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Z ciekawości - jak objawił się pad pompy paliwa i przy jakim przebiegu? Przebieg 160 tys km, nie było wcześniej żadnych objawów, samochód po prostu nagle zgasł na postoju, potem po zapaleniu silnika chodzi kilka sekund i znów gasł i tak w kółko, tak jak by nie dostawał paliwa stąd moje podejrzenia. Ale tak jak wspominałem nie jestem pewien czy to pompa czy jeszcze coś innego, niestety dopiero jutro mechanik sprawdzi to napisze co było przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Ja mam Walbro i nie narzekam, a wrecz polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 PaWeL1913 KamilP czy wy mieliście jakiekolwiek objawy przed wymianą? czy te pompy dają znaki czy po prostu przestają działać pewnego dnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Ja wymienilem na potrzeby remapu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Na 100% zmieniali z racji modowania samochodu, bo OEM pompa Forestra jest mało wydajna, jeżeli chcesz wykrzesać więcej kucyków z Forczysława.EDYTA :@@KamilP, już sam się wypowiedział... Edytowane 5 Września 2016 przez muzyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Sprawdź filtr paliwa. Ja też walczyłem z pompami, a winowajcą był filtr. Po dwóch Walbro i wymianie filtra mam DW200 i żadnych problemów. Ktoś mi podpowiedział tańszą pompę do Forda RS ale mialem juz DW i nie skorzystałem. Edytowane 5 Września 2016 przez Subary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWeL1913 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Ja też zmieniałem do remapu. Starą pompę włożyłem do wózka widłowego mitsubishi i śmiga bez problemu (zamienniki wytrzymywały max 3 miesiące), dlatego wydaje mi się ,że fabryczna pompa jest dość żywotna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyww44 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 A orientuje się ktoś przy jakiej mocy warto już zmienić pompę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Sprawdź filtr paliwa. Ja też walczyłem z pompami, a winowajcą był filtr. Po dwóch Walbro i wymianie filtra mam DW200 i żadnych problemów. Ktoś mi podpowiedział tańszą pompę do Forda RS ale mialem juz DW i nie skorzystałem. mówisz o filtrze zabudowanym przy pompie w baku? wyczytałem gdzieś, że taki jest. Wymieniałeś razem z pompą? jeśli tak to znów pytanie jaki jest dobry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Po przekręceniu zapłonu słychać było że się włącza, później już nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) Nie ma żadnego zamiennika filtra, tylko OEM. Filtr można rozebrać i ocenić stan wkładu, mój był cały czarny w środku. Najprawdopodobniej to wina dziwnego paliwa, miałem duże problemy na Subariadzie w Bułgarii. Edytowane 6 Września 2016 przez Subary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Biorę DW 200. Dam znać jak po wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 10 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Pompa wymieniona na DW 200 auto śmiga jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 I bajka to teraz tylko lej paliwo i śmigaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się