Jump to content

tonyww44

Użytkownik
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

About tonyww44

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 12/02/1992

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa/Pułtusk
  • Auto
    FXT MY03 2.0 SG

Recent Profile Visitors

538 profile views
  1. Zobacz przewód masowy przy silniku, jest z takiej plecionki, u mnie był sparciały i zerwał się w jednym miejscu, po poprawieniu mam wrazenie, ze lepiej odpala. Mechanik powiedział mi, ze może to być przyczyna niedoladowywania akumulatora.
  2. tonyww44

    Wyjscie Aux

    Bawił się ktoś może z radiem z wersji rhd? Czy ono pasuje p&p, czy wymaga rzeźby lub czegoś, na co warto zwrócić uwagę?
  3. tonyww44

    Sprawdzenie nr VIN

    No właśnie nie ma na tabliczce był w tamto miejsce uderzony, bycmoze przepadło, da się to jeszcze gdzieś sprawdzić? zeby nie być gołosłownym:
  4. tonyww44

    Sprawdzenie nr VIN

    Miałbym prośbę o sprawdzenie vinu imprezy z USA: JF1GJAA68GH004870 i tak żeby już nie tworzyć nowego tematu, gdzie można odczytać w nim kod silnika? Pozdrawiam
  5. HH działa. Myślałem, czy to nie są może łożyska w "dupce" skrzyni, bo szczerze mówiąc nie wiem jaki objaw to powinno dawać, a podobno pada często..
  6. Czołem, Auto forester 2003r. benzyna 2.0 xt zwracam się do Was, ponieważ mam problem ze zdiagnozowaniem problemu, mój mechanik z resztą również. Pewnego słonecznego dnia chcąc wyjechać z garażu wrzuciłem wsteczny bieg i próbowałem cofnąć, jednak auto miało hm tak jakby ciężko, dałem troszkę więcej gazu, coś jakby przeskoczyło i normalnie wycofałem. Od tego czasu słyszę takie dziwne stuki i szum gdzieś z przodu auta , wydaje mi się, że okolice skrzyni. Auto trafiło na podnośnik, zdiagnozowano łożysko w kole oraz wał poszedł do regeneracji, bo rzekomo po zdjęciu wału nie było tego dźwięku. Odebrałem samochód, jednak objaw dalej występował. Jeździłem tak chwilę (ok 50 km) i znowu musiałem wycofać, podobna sytuacja jak poprzednio, przeskoczyło i szumi i stuka teraz jeszcze mocniej. Dodam, że sytuacja występuje tylko podczas jazdy ( bez znaczenia, czy na wprost, czy przy skręconych kołach ) myślałem, że może to wisko ale skręcam koła na full jadę w jędną, w drugą auto jedzie normalnie. Czy ktoś miał taki problem i wie co może być przyczyną? Szukam pomocy, ponieważ nie chcę znowu się wplątać w koszta tak jak z wałem i łożyskiem co kosztowało mnie 550 zł i nie udowodnię, że było zrobione bez powodu. Oprócz niepokojących dźwięków auto jedzie normalnie i nic się z nim nie dzieje.
  7. Dzięki za info, w tygodniu zabieram się do pracy
  8. Silniczek nie reaguje ani w jedną ani drugą stronę. Przed całkowitym padnięciem pracował już wolniej niż zwykle. W jaki sposób udało się naprawić ten silniczek?
  9. Drodzy subaruholicy, mam pytanie odnośnie silniczka? mechanizmu szyby? w foresterze SG, czy mechanizm lewej szyby przedniej (od kierowcy) jest jakkolwiek zamienny z poprzednim forkiem, lub innymi drzwiami, lub z czymkolwiek? czy silniczek pasuje np ten z tyłu czy czymś się różni? Mam wygłuszone drzwi i nie chcę ich rozwalać póki nie mam info i części zamiennej. Oryginał ciężko dostać nawet używany. Może ktoś już się bawił z tym ?
  10. Niestety pali ciągle środkową żarówkę, więc coś z elektroniką pewnie. Czyli pasowało bez rzeźby wszystko? W takim razie muszę zamówić sobie
  11. cześć ! szwankuje mi podświetlenie w panelu klimy w fxt 03, czyli przedlift. Czy orientuje sie ktos może jak jest z panelami od wersji poliftowych lub od anglikow? rozkład pokretel i przycisków jest inny wiec mam na myśli to czy po podłączeniu będzie działać no i czy w ogóle da sie podłączyć bez większych przeróbek wtyczek itp. pytam, ponieważ bardzo ciężko mam znaleźć taki sam jak mój
  12. Prosto :-) Płytki regulacyjne, bez wyjmowania silnika. Idąc tym tropem w forku sg przed liftem 2.0 dohc w którym chyba jest identyczny silnik co w s-turbo sprawa wygląda równie 'łatwo' ?
  13. Wydech dedykowany do imprezy jest minimalnie za krótki i albo się chowa za zderzakiem albo wadzi o hak jeśli jest takowy. Przynajmniej tak było u mnie z magnexem a potem z dp i cp jak robiłem resztę przelotu. Myślę że z pozostałymi będzie podobnie. Wymaga to przeróbek A co do felg to upewnij się jaki rozstaw bo skoro jest taki zawias i felgi sti to być może było więcej przeróbek i jest zrobione pod 5x114,3 zamiast pod 5x100
  14. zależy właśnie jaki był wlany, jak dolać to taki sam spróbuj przetłumaczyć sobie te papiery googlem, na prawdę fajna apka, bardzo pomocna
×
×
  • Create New...