Jump to content

PaWeL1913

Nowy
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About PaWeL1913

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 03/03/1985

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp.
  • Auto
    Disco II Td5
    Forester 2.5XT+

Recent Profile Visitors

251 profile views
  1.  Cześć .mam pytanie do Ciebie. masz jakiegoś kozaka-mechanika, co podchodzi z pasją do roboty i ogarnął tobie ,elegancko Subaraka? Jest ktoś taki w Gorzowie lub okolicy?

  2. Ja też zmieniałem do remapu. Starą pompę włożyłem do wózka widłowego mitsubishi i śmiga bez problemu (zamienniki wytrzymywały max 3 miesiące), dlatego wydaje mi się ,że fabryczna pompa jest dość żywotna.
  3. Mam DW200. Montaż plug&play. Działa od roku, mogę śmiało polecić. Z tego co słyszałem to jest sporo podróbek pompy walbro, dlatego wybrałem dw200.
  4. Znalazłem ostatnio coś takiego http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=5&t=17684&p=489243&hilit=naklejki+zacisk#p489243
  5. Sprawdzałem już takie sprawy jak świece, paski i koło pasowe wału. Przy tym drugim filmie facet pisze ,że winny był zawór ssący. W sobotę sprawdzę jeszcze ciśnienie w cylindrach.
  6. 98 bo auto po małym remapie. Olej to motul 300v 10w40. IC z wrx i niechce pasować idealnie. Jestem na etapie przerabiania uchwytów. Ten dźwięk nie jest szczególnie głośny ale jednak słyszalny. Wcześniej nie występował. Wydaje mi się ,że dobiega z okolic prawej głowicy. Brzmi bardzo podobnie do tego
  7. Witam. Od kilku tygodni słychać dziwny odgłos z silnika, takie jak by stukanie, ciężko mi to opisać dlatego starałem się to nagrać. https://youtu.be/r9ky3vnrPeg Słychać to tylko na rozgrzanym silniku i tylko na wolnych obrotach. Moc w normie, nie dymi, pracuje równo, generalnie wszystko ok tylko ten odgłos. Przebieg 187tys. bark lpg, jeździ tylko na 98, używany raczej delikatnie. Zawory regulowane w sierpniu 2015. Może ktoś z was już coś takiego słyszał, i wie co się tam tak wala? Z góry dziękuję.
  8. Odkopie je dzisiaj i zrobię jakieś zdjęcie. Z tego co pamiętam to były sprawne.
  9. Mam zaciski z wrx w moim 2.5 xt i pasują na fabryczne koła, ale mamy chyba inne felgi. Moje to 16x6,5 et48. Jak chcesz to mam gdzieś jeszcze swoje fabryczne zaciski z prowadnicami.
  10. Miałem tak w 2.5xt 04, pomogła wymiana sprzęgła. Teraz działa płynnie i lekko.
  11. Jak od spodu wszystko ok to sprawdź co w kielichu słychać.
  12. W moim XT sprzęgło chodziło ciężko przy zakupie i myślałem ,że tak ma być, ale dość szybko je wymieniłem i teraz chodzi lekko. Mam tu jeszcze toyotę avensis i discovery 2, sprzęgła tam działają porównywalnie lekko. Zrób test sprzęgła, czy się nie ślizga, może tam też już jest koniec. Moim zdaniem automat jest ok ale do dużego auta.
  13. Mój dach przesuwał się ale jeden narożnik nie opuszczał. Coś tam się zacinało, z lekką pomocą zaczynał działać. Niewiem czy mechanizm da się rozebrać. Kupiłem dach z wybitą szybą i wymieniłem. Starą mogę oddać na części gdyby ktoś potrzebował.
  14. Witam wszystkich. Temat troszkę podobny więc się podpinam. Problem dotyczy Forka 2.5XT 2004 Manual (pełna seria). Generalnie auto działa normalnie, pracuje równo, nie dymi, spalanie w normie, ale jedzie jak by na pół gwizdka. Ciśnienie doładowania jest niskie, dochodzi do 0,5 bara i cofa się do 0.4. EcuExplorer nie widzi żadnych błędów, CEL też się nie zapala. Po resecie Ecu niema żadnej poprawy. Zrobiłem test szczelności, wymieniłem praktycznie wszystkie przewody podciśnienia, solenoid sprawdzony i przeczyszczony, przepływka też wyczyszczona, restryktor na miejscu. Zrobiłem też krótką
  15. W moim jest tam trójkąt oraz klucz do kół ze śrubokrętem. Wszystko pasuje i wydaje się być fabryczne. Tak było jak kupiłem.
×
×
  • Create New...