Paku Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 http://www.cars101.com/subaru/maintenance3.html#maintenance Mistrz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Ale widać na pierwszy rzut oka, że w tej tabelce są różnice do tego co robią w ASO - np. wg tabelki w ogóle nie ma obowiązkowej wymiany płynu w AT ani oleju w przekładni, tylko inspekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 http://www.cars101.com/subaru/maintenance3.html#maintenance Mistrz! Tabela odnosi się do rynku amerykańskiego. W EU jest nieco inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 EU/US to już polityka importera. Prawda leży gdzieś pośrodku Znalazłem taką karteczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 EU/US to już polityka importera. Warunki użytkowania samochodów są lekko odmienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Przede wszystkim to kultura serwisowa jest inna. Nie wiem czy nadal tak jest, ale kiedyś za czasów olejów mineralnych, olej można było wymienić przez wyssanie na stacji podczas tankowania paliwa. Zalecenie było co kilka tankowań W europie jak zawsze bardziej na bajerze i 3 razy drożej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Coś w tym jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 z ciekawości sprawdziłem jak to wygląda dla modeli BP i silnika 3.0 tutaj http://www.cars101.com/subaru/subaru_maintenance.html#2000Maintenance i mam pytanie o wytłumaczenie co za smarowanie i jak mam sprawdzić w piastach kół cyt: Front/rear wheel bearing lubricant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się