Paku Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Witam, Szukam i nie mogę znaleźć zakresów przeglądów dla OBK 3.6. Mam kopię jakiegoś potwierdzenia wykonanych czynności i coś tam widzę ale szukam bardziej oficjalnej wersji. Najbardziej to interesuje mnie obecnie 90kkm. Przy okazji mam takie spostrzeżenie, które mnie dziwi. Mianowicie z w/w karty przeglądów wynika że 90kkm to nic wielkiego, a w cenniku dyrekcji jest to najdroższy przegląd np. dla Legacy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Mianowicie z w/w karty przeglądów wynika że 90kkm to nic wielkiego, a w cenniku dyrekcji jest to najdroższy przegląd np. dla Legacy. Hmmm. Ja w tym cenniku widzę, że 60kkm jest droższy. Czyżbym miał obrócony monitor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 2, 2016 Author Share Posted September 2, 2016 Nie wiem to twój monitor. Rzeczywiście 60kkm jest droższy źle spojrzałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Przegląd 90kkm to standard, przy 60kkm / 120kkm jest wymiana płynu w automacie i stąd wyższe koszty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 2, 2016 Author Share Posted September 2, 2016 (edited) Dzięki... A czy świece w my'12 były fabrycznie irydowe? Czy lepiej sprawdzić co jest wkręcone? Edited September 2, 2016 by Paku Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Chyba faktycznie są jakieś lepsze świece, bo pamiętam że trochę wymiana kosztowała... I to chyba też jest co 60kkm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 2, 2016 Author Share Posted September 2, 2016 (edited) Irydowe to tak bardziej 100-120kkm. Tak miałem w Accordzie przynajmniej. A pewnie są tej samej firmy czyli NGK. Edited September 2, 2016 by Paku Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Za miesiąc mam przegląd 120kkm, to się okaże, co ze świecami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 lekko off-topic, ale widzę że mamy takie same samochody (przy czym ja od wczoraj więc mam dużo głupich pytań) ... Chodzi mi o kluczyk elektroniczny, jakoś tam opanowałem otwieranie i zamykanie, ale zrobiłem test, pt. zostawiam otwarty samochód i idę sobie w siną dal ... po 1h wróciłem (bez kluczyka w kiszeni), a samochód dalej stał otwarty. Czy to normalne? Nie powinien sam się zamknąć? Alarm też się nie uzbroił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Nie powinien sam się zamknąć? Nie. Przecież nie dostał takiej komendy od Ciebie. (zamknij/uzbrój alarm - przyciskiem na pilocie/kluczyku). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 Chyba dostał - bo odszedłem z pilotem.... Przynajmniej tego bym oczekiwał. Może jakoś da się to ustawić, muszę poczytać ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Do otwierania/zamykania służą przyciski na pilocie, a nie spacery. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 Zależy od marki samochodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Tu akurat rozmawiamy o konkretnej marce i modelu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 Czyli w SUBARU OBK MY'12 NIE DA SIĘ skonfigurować tak alarmu i zamków żeby samochód sam się zamknął gdy nadajnik "keyless access" wyjdzie poza zasięg anten zmontowanych w samochodzie ?? Czy tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sztefix Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Da się to zrobić Przekręcenie kluczyka w pozycję standby, otwierasz drzwi i zamykasz trzy razy. Na koniec dwa razy ryglujesz drzwi od środka przyciskiem na drzwiach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 A już się ucieszyłem ... nie mam kluczyka, który mógłbym ustawić w pozycji stand-by, mam guzik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sztefix Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 I jak? Sprawdziłeś? Trudno. Nie znam innego sposobu. Jak się w ogóle auto sprawuje? Jakieś wady, o których bez zastanowienia możesz napisać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 Mam go od wczoraj .. trochę za krótko żeby coś powiedzieć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechanik Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 A już się ucieszyłem ... nie mam kluczyka, który mógłbym ustawić w pozycji stand-by, mam guzik.To samo możesz przecież zrobić 'guziolem' i to w każdym aucie z 'keyless'. Wysłano z Xperia Z3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 A to sorki .. rzeczywiście.. nie wiedziałem że to to samo. Da się to zrobić Przekręcenie kluczyka w pozycję standby, otwierasz drzwi i zamykasz trzy razy. Na koniec dwa razy ryglujesz drzwi od środka przyciskiem na drzwiach. A czy znana jest procedura odwrotna, czyli żeby przywrócić stan obecny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 lekko off-topic, ale widzę że mamy takie same samochody (przy czym ja od wczoraj więc mam dużo głupich pytań) ... Chodzi mi o kluczyk elektroniczny, jakoś tam opanowałem otwieranie i zamykanie, ale zrobiłem test, pt. zostawiam otwarty samochód i idę sobie w siną dal ... po 1h wróciłem (bez kluczyka w kiszeni), a samochód dalej stał otwarty. Czy to normalne? Nie powinien sam się zamknąć? Alarm też się nie uzbroił. Nie mam takiej opcji uruchomionej i zresztą nie widzę w tym sensu - po co mi się ma auto samo zamykać w garażu, albo zostawiając kogoś w środku na chwilę itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paku Posted September 3, 2016 Author Share Posted September 3, 2016 Cóż, ja widzę sens ... wszystko zależy od punktu siedzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Zgadza się, każdy ma jakieś widzimisię Ja się przyzwyczaiłem do zamykania guzikiem na klamce i mi to wystarcza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 http://www.cars101.com/subaru/maintenance3.html#maintenance Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now