Bolek Lolek Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Witam, Co myślicie o takim zestawie amortyzatorów ze sprężynami na tył do forka: -Kayaba amortyzator - LESJÖFORS spręzyna Czy ktoś miał styczność z takimi spręzynami i czy nie są za twarde bo powiedziano mi w sklepie gdzie chce takie kupić że są wzmocnione. Jeszcze jedno jest adnotacja do amortyzatorów ze nie dla krajów Niemcy i Francja, czy jeśli mam auto z niemiec ma to jakieś znaczenie ktoś coś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Cześć Mam sprężyny Lesjofors oraz amory Oyodo. Zestaw dobrze pasuje do pojazdu w którym jest butla lpg 73 l, oraz hak. Samochód jest może trochę twardszy ale moim skromnym zdaniem dobrze trzyma sie w zakrętach jak i po za asfaltem. Na długie trasy z pełnym bagażnikiem i obsadą tez daje radę i nie czuć żadnego dyskomfortu. Tył pojazdu jest minimalnie wyżej podniesiony przy takim zestawie niż standard. Zrobiłem tez przy okazji zbieżność przód & tył . Na sls- ach pojazd był bardziej miękki oraz mniej stabilny w łukach i zakrętach, pewnie tez dlatego ze były prawie w agonalnym stanie. Ponoć większość forumowiczów zakłada komplety KYB i tez chwalą. Zestaw który założyłem na tył jest trochę lżejszy dla portfela a na badaniach wynik sprawności to 80%. Wyrazam tylko swoją opinie na podstawie użytkowania swojego pojazdu oraz okazjonalnych przejażdżkach z innymi użytkownikami Foresterow. Inaczej tez mój pojazd zachowuje sie na letnich 16"x 60x 215 a inaczej na zimowych felgach 15"x 70x 205. Warto wziąć wszystkie czynniki pod uwagę i poczytać wcześniejsze watki które były juz poruszane. Pojazd pochodzi z Niemec i zastanawiam sie na czym może polegać różnica pochodzenia, po za Pojazdami z USA. Powodzenia D Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forczysław Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Wymieniałem około 8 miesięcy temu zawieszenie tył (padniety sls prawy) na amory Kayaba + sprężyny wzmocnione firmy Lesjofors, + założone przy okazji podkładki 1 cm z przodu i z tyłu (potrzebowałem trochę większego prześwitu) nie mam LPG, mam hak, większość czasu jeżdżę sam z pustym bagażnikiem, od czasu do czasu (wakacje) kufer zapakowany po dach +kilka razy w roku w lekkim terenie z obciążeniem w bagażniku około 80 kg. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania- nie czuje żeby było za twarde, owszem jest sztywniej niż było na sls ale moim zdaniem lepiej (nie buja się jak wanna). Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uagun Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Ja od środy mam nowe Kayaby (przód + tył) i w połączeniu z OEMowymi sprężynami jest rewelka. Tył stoi minimalnie wyżej ( w bagażniku zbiornik LPG), auto jest dużo sztywniejsze, świetnie się prowadzi w porównaniu do stanu "przed". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Jak to w polaczeniu z OEMowymi sprezynami? Przeciez OEM'owe sprezny (przynajmniej w SG) sa dedykowane pod SLSy i sa duzo bardziej miekkie i na 100% nie nadaja sie pod nie-SLS'owe amorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Jak to w polaczeniu z OEMowymi sprezynami? Przeciez OEM'owe sprezny (przynajmniej w SG) sa dedykowane pod SLSy i sa duzo bardziej miekkie i na 100% nie nadaja sie pod nie-SLS'owe amorki.Dokładnie tak Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomiKoko Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Panowie nie zakładając nowego tematu. Znalazłem firmę regenerującą amorki SLS. Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forczysław Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 trwałość regenerowanego sls nie jest najlepsza, mojemu znajomemu padł regenerowany po roku (po 12 tys), ale może miał pecha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Nie mial pecha, po regeneracji nie działają tak samo. Nie wspominając jak szybko kończą żywot= nowe nie lepiej Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uagun Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Nie na 100%. Ja mam auto z USA i tam nie było SLS-ów, więc wychodzisz z błędnego założenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się