Skocz do zawartości

Amortyzatory tył Forester 03 SG


Bolek Lolek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Co myślicie o takim zestawie amortyzatorów ze sprężynami na tył do forka:

 -Kayaba amortyzator

- LESJÖFORS  spręzyna

Czy ktoś miał styczność z takimi spręzynami i czy nie są za twarde bo powiedziano mi w sklepie gdzie chce takie kupić że są wzmocnione.

Jeszcze jedno jest adnotacja do amortyzatorów ze nie dla krajów Niemcy i Francja, czy jeśli mam auto z niemiec ma to jakieś znaczenie ktoś coś wie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Mam sprężyny Lesjofors oraz amory Oyodo. Zestaw dobrze pasuje do pojazdu w którym jest butla lpg 73 l, oraz hak. Samochód jest może trochę twardszy ale moim skromnym zdaniem dobrze trzyma sie w zakrętach jak i po za asfaltem. Na długie trasy z pełnym bagażnikiem i obsadą tez daje radę i nie czuć żadnego dyskomfortu. Tył pojazdu jest minimalnie wyżej podniesiony przy takim zestawie niż standard. Zrobiłem tez przy okazji zbieżność przód & tył . Na sls- ach pojazd był bardziej miękki oraz mniej stabilny w łukach i zakrętach, pewnie tez dlatego ze były prawie w agonalnym stanie. Ponoć większość forumowiczów zakłada komplety KYB i tez chwalą. Zestaw który założyłem na tył jest trochę lżejszy dla portfela a na badaniach wynik sprawności to 80%. Wyrazam tylko swoją opinie na podstawie użytkowania swojego pojazdu oraz okazjonalnych przejażdżkach z innymi użytkownikami Foresterow. Inaczej tez mój pojazd zachowuje sie na letnich 16"x 60x 215 a inaczej na zimowych felgach 15"x 70x 205. Warto wziąć wszystkie czynniki pod uwagę i poczytać wcześniejsze watki które były juz poruszane.

Pojazd pochodzi z Niemec i zastanawiam sie na czym może polegać różnica pochodzenia, po za Pojazdami z USA.

 

Powodzenia

D

Edytowane przez diamond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem około 8 miesięcy temu zawieszenie tył (padniety sls prawy) na amory Kayaba + sprężyny wzmocnione firmy Lesjofors, + założone przy okazji podkładki 1 cm z przodu i z tyłu (potrzebowałem trochę większego prześwitu) nie mam LPG, mam hak, większość czasu jeżdżę sam z pustym bagażnikiem, od czasu do czasu (wakacje) kufer zapakowany po dach +kilka razy w roku w lekkim terenie z obciążeniem w bagażniku około 80 kg. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania- nie czuje żeby było za twarde, owszem jest sztywniej niż było na sls ale moim zdaniem lepiej (nie buja się jak wanna). Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od środy mam nowe Kayaby  (przód + tył) i w połączeniu z OEMowymi sprężynami jest rewelka. Tył stoi minimalnie wyżej ( w bagażniku zbiornik LPG), auto jest dużo sztywniejsze, świetnie się prowadzi w porównaniu do stanu "przed".  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...