Jump to content

uagun

Nowy
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

About uagun

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 07/21/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pabianice
  • Auto
    Subaru Forester 2,5 SOHC

Recent Profile Visitors

312 profile views
  1. Cześć dość dawno tego nie robiłem, ale chyba nie zapomniałem... Potrzebujesz plastikowe narzędzia do zdejmowania plastików albo płaski wkrętak oklejony taśmą klejącą (żeby nie uszkodzić plastików). 1. odkręcasz gałkę zmiany biegów i zdejmujesz mieszek 2 zdejmujesz tunel wokół dźwigni zmiany biegów 3 trzeba wsadzić głowę w miejsce gdzie pasażer z przodu trzyma nogi (leżąc na plecach) i wypiąć linki od nawiewów - bez tego panel nie wyjdzie 4 delikatnie (teraz jest dobra temperatura do tego - im cieplej tym lepiej)narzędziami albo wketakiem podważasz plastik konsoli wokół radia (jest na zaczepy) i demontujesz. Najlepiej zacząć od okolicy kratki nawiewu i z czuciem wyciągać, podważać i wyciągać... 5 Masz odsłonięte radio i jego mocowanie...
  2. Wreszcie znalazłem czas by wymienić zderzak przedni. Wjechał też nowy plastik nadkola... BTW Dzięki bardziej doświadczonym forumowiczom za rady w temacie doboru spinek...
  3. Kiedyś nawet sama przemiła Pani Sprzedawczyni na rzeczonym BP upewniała się, czy na pewno chcę aż tak bardzo przepłacać za winietę...
  4. Dziń Dybry Taką prośbę mam - w związku z wymianą zderzaka przedniego i plastiku nadkola w Forku SG z 2003 roku będę potrzebował kilku(nastu) spinek. Na pewno nadkole jest montowane na spinki - kojarzy ktoś jakie ? Czy cóś takiego https://www.google.pl/search?biw=1366&bih=651&tbm=isch&sa=1&ei=VKu1XJOUKeeprgT9nreACA&q=forester+sg+spinka&oq=forester+sg+spinka&gs_l=img.3...48099.49655..50177...0.0..0.74.317.5......1....1..gws-wiz-img.......35i39.qWgdEgf6I0w#imgrc=thRLhEDyScb1pM:&spf=1555409799696 Czy może bardziej takie: https://www.google.pl/search?biw=1366&bih=651&tbm=isch&sa=1&ei=VKu1XJOUKeeprgT9nreACA&q=forester+sg+spinka&oq=forester+sg+spinka&gs_l=img.3...48099.49655..50177...0.0..0.74.317.5......1....1..gws-wiz-img.......35i39.qWgdEgf6I0w#imgrc=W-3t3FrQE3b-lM:&spf=1555409799696 Będę wdzięczny za pomoc
  5. Cześć

     

    W temacie tego zderzaka: ile kosztuje Twój metalic?

  6. Aktualizacja Zakupiłem właśnie przepustnicę (oznaczenie RTR60-351 A33661R02 A22-667 R00 z zamontowanym silniczkiem krokowym A33-661). Oczywiście używka, oby w lepszym stanie niż moja... Jak coś zdziałam, to się podzielę informacjami.
  7. Tak, nie ma nagaru, wszystko w normie... Diagnoza już postawiona - po dokręceniu śruby napinającej (tak mi się wydaje) linkę wczoraj było o niebo lepiej - ale dziś rano było u mnie chłodniej o kilka stopni i znów musiałem delikatnie rozgrzać silnik, żeby nie gasł. Świece prawie nowe, przewody WN to samo, krokowiec też wyeliminowany jako podejrzenie. Filtr paliwa wymieniałem 30 tyś km temu - obstawiam że nie...
  8. Czołem Pacjent - forek zza wielkiej wody, rocznik 2003, 2,5 SOHC. Od kilku dni walczę z ciekawym zjawiskiem - rano na zimnym silniku muszę dodać gazu aby w ogóle odpalić autko, podejrzewałem już przepustnicę, ale okazało się, że linka gazu w komorze silnika ma luz na tzw. "zderzaku". Rezultatem był kompletny brak wolnych obrotów. Pomogło wyregulowanie śruby "12",(dokręcenie o ok 2-3 mm) dziś rano to samo, po rozgrzaniu samochodu brak objawów. Ktoś miał podobnie? Udało się to komuś wyregulować/usunąć?
  9. uagun

    Garda

    Najlepiej rowerem... Na pewno na mojej podręcznej liście "to do": Salo Sirmione Lazise Limone wjazd na Monte Baldo (warto wybrać ładny dzień bo na górze bywa zimno)...
  10. uagun

    LPG w ŁDZ

    Dzień dobry Poleci ktoś ogarniętego gazownika w Łodzi, albo okolicach? Wtrysk mi padł - "mój" fachowiec ma wolny termin A.D. 2019... a ja chciałbym "na cito"...
  11. Cześć

     

    Z jakiego samochodu skrzynia? Szukam czegoś o przełożeniu 4.11, z czujnikiem prędkości. Najlepiej bez reduktora...

     

  12. Zastanów się - co będzie generować większy hałas - Box czy bagażnik na narty? Jak już do tego dojdziesz, to oprócz soli drogowej, błota czy innego syfu dochodzi jeszcze kwestia bezpieczeństwa - w boxie raczej nie widać co przewozisz, więc odpada martwienie się czy narty będą tam gdzie je zostawiłeś... Do boxa wrzucam mokre buty, ciuchy i resztę sprzętu - to jest naprawdę wygodne. Na dłuższe wyjazdy tylko box, spróbuj sam może się przekonasz...
  13. Dlaczego? Nowe boxy to i lepsza aerodynamika niż konstrukcje starszego typu. Poza tym do wożenia sprzętu snow/ski chcesz hak i przyczepkę montować? Ja sam używam Interpacka Stella 480 - nie jest to box niskoprofilowy, ale ponoć 4 komplety sprzętu zimowego wejdą... Box na razie był na 2 wycieczkach - raz obok jechał rower więc wynik "spalania" niezbyt miarodajny. Raz pojechał sam box i nie było dużej różnicy w spalaniu. Kiedyś pożyczałem starszego boxa (też interpack, ale nie wiem co to za model) i różnica była dużo większa...
  14. Ja 2 razy w tygodniu staram się dojechać te 19 km do pracy i 19 do domu (miasto + tereny poza obszarem zabudowanym) - za każdym razem trafi się jakiś kierownik samochodu, który a to nie upewni się czy rowerzyści na DDR mają zielone gdy on ma "zieloną strzałkę", a to nie przewidzi, że nie da rady zjechać ze skrzyżowania i zablokuje możliwość przejazdu, czy zepchnie na krawężnik. O nietrzymaniu przepisowego 1,5 m to już nawet nie piszę, bo to jest tak nagminne... Pozostałe 3 dni dojeżdżam samochodem - nie mam aż takich jak Ty zastrzeżeń do rowerzystów (nie dotyczy - ścisłego centrum eŁDeZetu, gdzie "króują" użytkownicy rowerów miejskich - tu faktycznie jest słabo i trzeba na nich uważać). Tacy odpowiednicy niedzielnych kierowców samochodów. Zdarzy się zaobserwować kogoś kto przejedzie po przejściu dla pieszych, ale raczej są to braki wynikające z infrastruktury drogowej (jak dwa odcinki DDR łączy przejście dla pieszych, to raczej można założyć, że rowerzyści nie zsiądą na nim i nie przeprowadzą).
×
×
  • Create New...