Skocz do zawartości

Evcia STi wróciła


man111

Rekomendowane odpowiedzi

I z tezą ze modyfikacja np hamulcy nie przeszkadza nawet kierowcy który nie podnosi własnych umiejętnosci sie zgodze.Smiem twierdzić że nawet podnoszenie mocy nie zawsze grozi "śmiercią albo jeszcze czyms gorszym" u niewyczynowego kierowcy o ile tylko jest posiadaczem "oleum" :mrgreen:

Zaś teza że tylko wystarczająco "wjeżdżeni" moga kupować subaru powinna być zakazana przez Dyrekcyje na tym forum bo umarłaby z głodu (dyrekcja znaczy sie :mrgreen: ) a my powinniśmy sie (przynajmniej w przytłaczającej większości... :cry: ) przenieść na forum trabiego :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niektórzy mnie znienawidzą,ale zamiast ładować do swoich Imprez zawieszeń D2,hamulców Tarox, modyfikacji nie-ASO'a,szpanerskich intercóólerów w zderzaku...............niektórzy powinni ogarnąc jazdę autem seryjnym Subaru, a później dyskutować o porawkach fabryki.

 

Alex, absolutnie się zgadzam - od dawna mówię to samo, nikt cię chyba nie powinien znienawidzieć, bo to jest absolutna podstawa -

 

Powiedział shodan, który pierwszą rzeczą, którą zrobił po kupieniu GTka, było zrobienie mu sticker tuningu w postaci naklejek STI :razz: :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że niewiele osób uda Ci sie namówić na "zosio-trening" a co wiecej chyba nawet sam byś nie chciał w ten sposób sie przygotowywać ??? :mrgreen:

Uogólnianie w tych kwestiach sprowadza dyskuje na manowce.Czy kiepskie seryjne geolandery w xt mam wymienic dopiero wtedy gdy będe kręcił na nich czasy jak zawodowiec ?

A zwiekszanie mocy ?Pedał przecie nie ma tylko dwóch położeń. :mrgreen: Bardziej chyba należało by kłaść nacisk na trening zdrowego rozsądku :wink:

Tok myślenia który mnie bawi prowadzi w konsekwencji do stwierdzenia że modyfikacje auta są dobre ale dopiero gdy osiagniemy wystarczająco wysoki poziom "ogarniania" seryjnego?Idąc znów tym tokiem powinienem zakupić subaru dopiero wtedy gdy osiągne mistrzowski poziom w prowadzeniu trabanta ??? :mrgreen::mrgreen:

Racja, ale zauważ też, że Forum zbaczające na dyskusje typu "Co by tu jeszcze spieprzyć/polepszyć panowie, w tym samochodzie" jest też pryszczate i śmieszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedział shodan, który pierwszą rzeczą, którą zrobił po kupieniu GTka, było zrobienie mu sticker tuningu w postaci naklejek STI :razz: :mrgreen:.

 

No cóż, ale to była najpoważniejsza modyfikacja jaką zrobiłem w GT-ku, a pieniążki zamiast na duperele, blow offy i inne badziewia wydawałem na naukę jazdy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie bawi niezmiernie takie podjeście .Wyciągając wnioski nieco daleko idące,lecz idąc za Panów tokiem myślenia na płeć piękniejszą powinienem spojrzeć dopiero wtedy gdy już osiągne mistrzostwo w "radzeniu sobie samemu" ??? :mrgreen:

 

Nie zrozumiałeś.

Idąc tokiem myślenia, o którym mówimy -> możesz sobie zafundować operację dopiero, gdy wyczerpią się metody naturalne, które powinny dawać satysfakcję :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z innej beczki: jeśli Evcia jest STI, to Yarek chce być przynajmniej WRX... a co, w końcu jest w jedynie słusznym kolorze - tylko felg, co prawda... ale zawsze, nie...? :razz: :twisted::mrgreen: No i jest japoński! :cool:

 

Może Speedline ST i Arys, lub BBS Yaris STI Edyszon? Nie bądź taki skrony z WRXem, powinieneś celować w felgi od STI, masz nawet wybór producentów felg w zależności od rocznika STI :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że niewiele osób uda Ci sie namówić na "zosio-trening" a co wiecej chyba nawet sam byś nie chciał w ten sposób sie przygotowywać ??? :mrgreen:

Uogólnianie w tych kwestiach sprowadza dyskuje na manowce.Czy kiepskie seryjne geolandery w xt mam wymienic dopiero wtedy gdy będe kręcił na nich czasy jak zawodowiec ?

A zwiekszanie mocy ?Pedał przecie nie ma tylko dwóch położeń. :mrgreen: Bardziej chyba należało by kłaść nacisk na trening zdrowego rozsądku :wink:

Tok myślenia który mnie bawi prowadzi w konsekwencji do stwierdzenia że modyfikacje auta są dobre ale dopiero gdy osiagniemy wystarczająco wysoki poziom "ogarniania" seryjnego?Idąc znów tym tokiem powinienem zakupić subaru dopiero wtedy gdy osiągne mistrzowski poziom w prowadzeniu trabanta ??? :mrgreen::mrgreen:

Racja, ale zauważ też, że Forum zbaczające na dyskusje typu "Co by tu jeszcze spieprzyć/polepszyć panowie, w tym samochodzie" jest też pryszczate i śmieszne.

 

Forum powinno być tak różne jak różni my jesteśmy inaczej stanie sie stertyczałym podwórkiem na którym będzie obowiązywać jeden "właściwy" tok myślenia. :mrgreen: Pryszczy już dawno nie mam niestety ,lecz lubie coś spieprzyć/ulepszyć - powiedz mi prosze dlaczego jestem śmieszny ? :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie bawi niezmiernie takie podjeście .Wyciągając wnioski nieco daleko idące,lecz idąc za Panów tokiem myślenia na płeć piękniejszą powinienem spojrzeć dopiero wtedy gdy już osiągne mistrzostwo w "radzeniu sobie samemu" ??? :mrgreen:

 

Nie zrozumiałeś.

Idąc tokiem myślenia, o którym mówimy -> możesz sobie zafundować operację dopiero, gdy wyczerpią się metody naturalne, które powinny dawać satysfakcję :mrgreen:

 

No cóż , ciężkim zadaniem wydaje mi sie być przekonanie faceta który znalazł sobie nową/młodszą "laske" że ma jeszcze duże ,nie do końca wyeksploatowane pokłady "przyjemności" w byłej żonie :mrgreen: Równie skazane na niepowodzenie sa próby przekonania kobiety że nie powinna kupować nowych łaszków bo w tych które ma nie bywała przecież zbyt czesto i wyglada oszamiałajaco :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak wogole to majer co z podnoszeniem mocy w twojej Evci?? jestem bardzo ciekaw efektow ;):mrgreen:

Evo dostało nowe 3 calowe wyjście z turbiny,test pipa-a i 3 downpipe (hks ma 2,5) i wkręca sie pięknie :razz: Przy 2500 jest 1.0 a 1.5 już przy 3000.Przy 1,7 w piku powinno byc jakieś 360/370.Szybkość z jaka napedza sie ta turbina troche mnie ostudziło w zapedach do zmian :mrgreen: Jakieś 2 tyg temu gdy rozmawiałem z A.T to jeszcze nie przetestował 20 g,więc poczekam i zobacze jak sie zachowuje jego testowy egzemplarz a szczególnie o ile przesunie sie w góre zakres użyteczny.Myśle tez o wałkach coby zostawić 16 a dodac jeszcze u góry 25/30 hp :mrgreen: Generalnie tak mi sie podoba to auto że jak mówi gal szkoda go psuć :mrgreen: zwłaszcza że reaktywowałem projekt eclipsa gdzie będzie można próbowac przekroczyć 550+ :mrgreen:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...