maciek.1992 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Cześć wszystkim, na wstępie dodam, że jestem tu całkiem nowy i nie sądziłem, że tak szybko tu zawitam. Jestem szczęśliwym (jeszcze..) posiadaczem forestera z 2004 r. 2.0X, posiadam go od całych 3 dni, i już pojawił się problem mianowicie po odpaleniu silnika obroty utrzymują się na poziomie 1500 i spadają tak do 500- 800 po czym rosną do 1000 i znowu spadają. Podczas jazdy na 1,2 i 3 biegu pomiędzy 2 a 3 tys obrotów czasem czuć lekkie szarpanie. Wertowałem kilka forów i wytypowałem 3 podejrzanych , przepustnice, silnik krokowy i soft. W to ostatnie nie chce mi się wierzyć. Może któryś z kolegów miał taki sam problem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) . Edytowane 4 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek.1992 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 z klima i bez, o ile się orientuje to przepływomierz jest w obudowie filtra powietrza? wymieniałem filtr zaraz po kupnie może to ma jakiś wpływ. Jak mam przetestować ten przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Tylko na zimnym? Mialem tak w Legacy i po wymianie 100 rzeczy winna okazała się w końcu przepustnica (wymieniłem na inna używaną). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek.1992 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Na zimnym i czasem podczas jazdy gdy np. stoję na swiatłach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) . Edytowane 4 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek.1992 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Spróbuję wyczyścić. Spirytus techniczny i twardy pędzel wystarczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) . Edytowane 4 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek.1992 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Dzięki, oby to pomogło. Ciekawie się zaczyna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ja myślę ,że masz sprawne auto . A sprawcą zamieszania jest jednak włączająca się sprężarka klimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 mianowicie po odpaleniu silnika obroty utrzymują się na poziomie 1500 To akurat normalne Obroty spadną po nagrzaniu się silnika - zajmuje to kilka minut na postoju. Ja myślę ,że masz sprawne auto . A sprawcą zamieszania jest jednak włączająca się sprężarka klimy. Bez jajców, nie ma takiego bicia obroty nie mają prawa tak szarżować przez włączenie klimy. Jedź kolego do serwisu bo przyczyn może być więcej niż 3 podane przez Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Ja z falowaniem w Legacy walczylem rok.. Przyczyn moze byc wiele, obys szybko trafil na wlasciwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 wyczyść przepustnicę , reset i daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek.1992 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 To tak, dziś wyczyściłem przepływomierz i jakby jest lepiej tzn. po odpaleniu obroty płynnie spadają do poziomu poniżej 1000 tak ok 800 i co ważne nie falują już , jednak żeby nie było zbyt pięknie podczas jazdy jest tak jak dotychczas tzn jak dojeżdżam do świateł i stoję na sprzęgle bądź na luzie to obroty utrzymują się powyżej 1000 a czasem dochodzą do ok 1500. Patrzyłem tez w przepustnice na ściankach jest cienka warstwa nalotu ale nie miałem odwagi jej odkręcać żeby czegoś nie uszkodzić. Może któryś z kolegów podpowie jak się za to zabrać żeby nie narobić sobie bałaganu więcej. z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Może być przepustnica , miałem podobnie... Po wyczyszczeniu jak ręka odjął ... Ale warto podpiąć pod kompa pojazd .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Czyszczenie przepustnicy nie zaszkodzi nawet jeżeli nie jest bezpośrednią przyczyną. I bardzo ważne odpiąć aku na 10 minut i po podłączeniu zrobić adaptację. U mnie błąd przy adaptacji przepustnicy powodował potężne wariacje obrotów. Włącznie z tym, że przy klimie waliło od 1000 do 2000 obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek.1992 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Witam, od razu przepraszam za dynamikę odpowiedzi,ale jestem dość zajętym człowiekiem. Problem ustąpił.wyczyscilem przepływomierz i przepustnice. I autko śmiga. Dzięki za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się