Skocz do zawartości

Złoty środek czyli Outback H6, Impreza GX, a może...?


kriskristoffers

Rekomendowane odpowiedzi

Takie mam przemyślenia po OBK H6 III gen i Imprezie GX nie jeździłem jeszcze Foresterem, Legacy III i OBK II. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat użytkowania tych ostatnich? Po dużym serwisie Imprezy znowu chytry plan sprzedać/zamienić tylko na co?  :biglol:  Będę wdzięczny za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz moja Imprezka jest z 2001 i buda ma przejechana 320kkm. Stan nadwozia adekwatny do wieku, ale stan techniczny co stawiam na 1 miejscu jest ok. Auto teraz przeszło spory serwis i dużo ważnych rzeczy zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś o OBK H6. Nie szukam złotego środka do ścigania, ale na dojazdy do pracy, wyjazd na urlop i czasami trochę szybciej z punktu A do punktu B   :)

Edytowane przez KrisKristoffers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie OBK H6 nie zalicza się do tej grupy.

 

Uważam że są samochody, które lepiej spełniają swoje założenia od Legacy czy Outbacka H6.

Zwłaszcza kiedy popatrzymy na relację spalania i kosztów serwisu w stosunku do osiągów.

 

Ale co kto lubi, oczywiście nie chcę wmawiać nikomu że N/A czy H6 to złe auta.

Po prostu, ja bym znalazł dla siebie coś co lepiej się dla mnie sprawdza w użytkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie mam przemyślenia po OBK H6 III gen i Imprezie GX nie jeździłem jeszcze Foresterem, Legacy III i OBK II. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat użytkowania tych ostatnich? Po dużym serwisie Imprezy znowu chytry plan sprzedać/zamienić tylko na co? :biglol: Będę wdzięczny za opinie.

Miałeś OBK H6, masz Imprezę H4, więc logiczną konsekwencją wydaje się być Forek H4 z wiatrakiem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzał w dziesiątkę. Był u mnie PRU i Kamin z forum Forkiem turbo i chyba się zaraziłem  :)

 

2.0 Turbo, nie ma się co wiele zastanawiać ;)

 

Plus ewentualne mod"y.

Masz na parę lat, spokoju z zmianą Fury :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zwłaszcza kiedy popatrzymy na relację spalania i kosztów serwisu w stosunku do osiągów.

OBK II - już nie reklamuję, bo sprzedałem...Ale 2,5 z gazem to złoty środek. Wiekszy od Forestera, jedzie lepiej niż 2,0, jest tańszy w utrzymaniu niż H6. MIałem też w rękach Legaca III 2,5 AT, ale był za niski, bo lubię czasem gdzieś wjechać, a potem fajnie wrócić na obiad. Do tego ten automat to się fajnie spisuje w SVXie z H6, a nie w 2,5. Forester I i II za mały - w zeszłym roku Forester I turbo pojechał ze mną na wakacje po dach załadowany gratami, a OBK z resztą gratów, dziećmi i psem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...