kriskristoffers Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Takie mam przemyślenia po OBK H6 III gen i Imprezie GX nie jeździłem jeszcze Foresterem, Legacy III i OBK II. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat użytkowania tych ostatnich? Po dużym serwisie Imprezy znowu chytry plan sprzedać/zamienić tylko na co? Będę wdzięczny za opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 L3 ? fajny, o ile znajdziesz dobry egzemplarz, co w min. 13-letnim samochodzie będzie wyzwaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Wiesz moja Imprezka jest z 2001 i buda ma przejechana 320kkm. Stan nadwozia adekwatny do wieku, ale stan techniczny co stawiam na 1 miejscu jest ok. Auto teraz przeszło spory serwis i dużo ważnych rzeczy zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Moim zdaniem złotym środkiem są tylko 3 auta: WRX/STI, Legacy GT, Spec B. No względnie Forester STI lub Outback XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Podpisuję się pod tym co napisał Dr.elich. Najciekawszym, najlepszym złotym środkiem będzie na pewno jakieś Subaru z turbo, no i nie pozbawione bulgotu. Dla mnie to GC turbo, GD WRX i STI, Forek XT, ewentualnie Legacy GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Zapomniałeś o OBK H6. Nie szukam złotego środka do ścigania, ale na dojazdy do pracy, wyjazd na urlop i czasami trochę szybciej z punktu A do punktu B Edytowane 10 Czerwca 2016 przez KrisKristoffers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Dla mnie OBK H6 nie zalicza się do tej grupy. Uważam że są samochody, które lepiej spełniają swoje założenia od Legacy czy Outbacka H6. Zwłaszcza kiedy popatrzymy na relację spalania i kosztów serwisu w stosunku do osiągów. Ale co kto lubi, oczywiście nie chcę wmawiać nikomu że N/A czy H6 to złe auta. Po prostu, ja bym znalazł dla siebie coś co lepiej się dla mnie sprawdza w użytkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorevell Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Takie mam przemyślenia po OBK H6 III gen i Imprezie GX nie jeździłem jeszcze Foresterem, Legacy III i OBK II. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat użytkowania tych ostatnich? Po dużym serwisie Imprezy znowu chytry plan sprzedać/zamienić tylko na co? Będę wdzięczny za opinie. Miałeś OBK H6, masz Imprezę H4, więc logiczną konsekwencją wydaje się być Forek H4 z wiatrakiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Strzał w dziesiątkę. Był u mnie PRU i Kamin z forum Forkiem turbo i chyba się zaraziłem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Strzał w dziesiątkę. Był u mnie PRU i Kamin z forum Forkiem turbo i chyba się zaraziłem 2.0 Turbo, nie ma się co wiele zastanawiać Plus ewentualne mod"y. Masz na parę lat, spokoju z zmianą Fury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Moim zdaniem najrozsądniej założyć H4 z turbo lub H6, skrzynia manual, drzwi bez ramek, nadwozie wedle upodobań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Zwłaszcza kiedy popatrzymy na relację spalania i kosztów serwisu w stosunku do osiągów. OBK II - już nie reklamuję, bo sprzedałem...Ale 2,5 z gazem to złoty środek. Wiekszy od Forestera, jedzie lepiej niż 2,0, jest tańszy w utrzymaniu niż H6. MIałem też w rękach Legaca III 2,5 AT, ale był za niski, bo lubię czasem gdzieś wjechać, a potem fajnie wrócić na obiad. Do tego ten automat to się fajnie spisuje w SVXie z H6, a nie w 2,5. Forester I i II za mały - w zeszłym roku Forester I turbo pojechał ze mną na wakacje po dach załadowany gratami, a OBK z resztą gratów, dziećmi i psem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się