Jump to content

Złoty środek czyli Outback H6, Impreza GX, a może...?


kriskristoffers

Recommended Posts

Takie mam przemyślenia po OBK H6 III gen i Imprezie GX nie jeździłem jeszcze Foresterem, Legacy III i OBK II. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat użytkowania tych ostatnich? Po dużym serwisie Imprezy znowu chytry plan sprzedać/zamienić tylko na co?  :biglol:  Będę wdzięczny za opinie.

Link to comment
Share on other sites

Wiesz moja Imprezka jest z 2001 i buda ma przejechana 320kkm. Stan nadwozia adekwatny do wieku, ale stan techniczny co stawiam na 1 miejscu jest ok. Auto teraz przeszło spory serwis i dużo ważnych rzeczy zrobione.

Link to comment
Share on other sites

Podpisuję się pod tym co napisał Dr.elich.

Najciekawszym, najlepszym złotym środkiem będzie na pewno jakieś Subaru z turbo, no i nie pozbawione bulgotu.

 

Dla mnie to GC turbo, GD WRX i STI, Forek XT, ewentualnie Legacy GT :)

Link to comment
Share on other sites

Zapomniałeś o OBK H6. Nie szukam złotego środka do ścigania, ale na dojazdy do pracy, wyjazd na urlop i czasami trochę szybciej z punktu A do punktu B   :)

Edited by KrisKristoffers
Link to comment
Share on other sites

Dla mnie OBK H6 nie zalicza się do tej grupy.

 

Uważam że są samochody, które lepiej spełniają swoje założenia od Legacy czy Outbacka H6.

Zwłaszcza kiedy popatrzymy na relację spalania i kosztów serwisu w stosunku do osiągów.

 

Ale co kto lubi, oczywiście nie chcę wmawiać nikomu że N/A czy H6 to złe auta.

Po prostu, ja bym znalazł dla siebie coś co lepiej się dla mnie sprawdza w użytkowaniu.

Link to comment
Share on other sites

Takie mam przemyślenia po OBK H6 III gen i Imprezie GX nie jeździłem jeszcze Foresterem, Legacy III i OBK II. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat użytkowania tych ostatnich? Po dużym serwisie Imprezy znowu chytry plan sprzedać/zamienić tylko na co? :biglol: Będę wdzięczny za opinie.

Miałeś OBK H6, masz Imprezę H4, więc logiczną konsekwencją wydaje się być Forek H4 z wiatrakiem.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Strzał w dziesiątkę. Był u mnie PRU i Kamin z forum Forkiem turbo i chyba się zaraziłem  :)

 

2.0 Turbo, nie ma się co wiele zastanawiać ;)

 

Plus ewentualne mod"y.

Masz na parę lat, spokoju z zmianą Fury :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Zwłaszcza kiedy popatrzymy na relację spalania i kosztów serwisu w stosunku do osiągów.

OBK II - już nie reklamuję, bo sprzedałem...Ale 2,5 z gazem to złoty środek. Wiekszy od Forestera, jedzie lepiej niż 2,0, jest tańszy w utrzymaniu niż H6. MIałem też w rękach Legaca III 2,5 AT, ale był za niski, bo lubię czasem gdzieś wjechać, a potem fajnie wrócić na obiad. Do tego ten automat to się fajnie spisuje w SVXie z H6, a nie w 2,5. Forester I i II za mały - w zeszłym roku Forester I turbo pojechał ze mną na wakacje po dach załadowany gratami, a OBK z resztą gratów, dziećmi i psem ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...